- Ostatnie sztuki
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
PETRONAS Syntium 5000 DM 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy typu Mid SAPS, stworzony z myślą o zapewnieniu maksymalnej ochrony i wydajności w nowoczesnych silnikach. Jest to produkt dedykowany do pojazdów wiodących europejskich producentów, ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych jednostek napędowych Mercedes-Benz oraz BMW.
Dzięki zaawansowanej formule, olej Syntium 5000 DM zapewnia kluczowe korzyści dla Twojego samochodu:
Ochrona Systemów Redukcji Emisji: Formuła Mid SAPS, zgodna z normami ACEA C2 i C3, jest w pełni bezpieczna dla filtrów cząstek stałych (DPF) i katalizatorów, zapewniając ich długą i bezawaryjną pracę.
Wyjątkowa Stabilność Termiczna: Olej utrzymuje swoje właściwości ochronne nawet w ekstremalnych warunkach termicznych, zapobiegając utlenianiu i tworzeniu się szkodliwych osadów.
Oficjalne Aprobaty Producentów: Posiadanie najnowszych, oficjalnych aprobat od Mercedes-Benz (MB 229.52), BMW (Longlife-04) i Renault to najwyższa gwarancja jakości, idealnej kompatybilności i zachowania fabrycznych osiągów silnika.
Kompatybilność z Silnikami VW: Spełnia wymagania normy VW 505.01, co czyni go doskonałym wyborem dla popularnych silników Diesla grupy VAG wyposażonych w pompowtryskiwacze.
PETRONAS Syntium 5000 DM 5W-30 jest rekomendowany do stosowania w samochodach osobowych, SUV-ach i lekkich pojazdach dostawczych, wyposażonych w turbodoładowane silniki benzynowe z wtryskiem bezpośrednim oraz nowoczesne silniki Diesla. Jest to idealny olej do pojazdów:
Mercedes-Benz: Wymagających normy MB 229.51 lub najnowszej MB 229.52
BMW: Wymagających normy Longlife-04
Renault: Wymagających normy RN0700 lub RN0710
Grupy Volkswagen: Wymagających normy VW 505.00 lub 505.01
Klasa lepkości: SAE 5W-30
Jakość: W pełni syntetyczny
Specyfikacja ACEA: C2, C3
Specyfikacja API: SN/CF
Oficjalne aprobaty OEM: MB-Approval 229.51, MB-Approval 229.52, BMW Longlife-04, Renault RN0700, Renault RN0710
Poziom wydajności OEM: VW 505.00 / 505.01, Fiat 9.55535-S3
| Klasa lepkości | 5W30 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Aprobaty | Renault RN0710 | Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki. |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | BMW Longlife-04 (LL-04) | Najpopularniejszy standard dla większości współczesnych silników BMW (zarówno benzynowych, jak i diesla) w Europie. Olej w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF/GPF). |
| Aprobaty | VW 505.01 | Specjalistyczna norma przeznaczona głównie dla silników diesla wyposażonych w pompowtryskiwacze (bez systemu LongLife). Bezpieczna również dla aut z filtrem cząstek stałych (DPF). |
| Aprobaty | Mercedes 229.51 | Kluczowa aprobata dla nowoczesnych diesli Mercedesa (BlueTec) oraz silników benzynowych z filtrami cząstek stałych. Olej niskopopiołowy (Low SAPS), chroniący systemy oczyszczania spalin. |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-S3 | |
| Aprobaty | Mercedes 229.52 | Ulepszona, nowocześniejsza wersja normy 229.51 229.51. Została zaprojektowana w 2013 roku specjalnie dla najnowszych silników diesla Mercedes-Benz BlueTEC (z systemem AdBlue). Stworzona specjalnie, aby radzić sobie z nowoczesnymi paliwami zawierającymi bi |
| Aprobaty | Renault RN0700 | Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | C3 | Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | C2 | Norma podobna do C3 (bezpieczna dla DPF), ale kładąca większy nacisk na oszczędność paliwa (niższe opory tarcia). Często wymagana przez koncern PSA (Peugeot, Citroen) oraz Toyotę i Hondę. Zazwyczaj występuje w lepkościach 5W-30 lub 0W-30. |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 5L | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent
Osoba odpowiedzialna
Indeks: 1111121-001-01-999
RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low SAPS w technologii CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: OLE003452
NESTE Pro D1 5W30 4L - syntetyczny olej silnikowy
Indeks: 1111115-005-01-999
RAVENOL FO SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa
Indeks: OLE002578
Nowoczesny, w pełni syntetyczny olej silnikowy o wysokiej wydajności do najszerszej gamy silników benzynowych i wysokoprężnych występujących w samochodach osobowych
Indeks: OLE000822
Syntetyczny, wysokiej jakości olej silnikowy odpowiedni do stosowania zarówno latem jak i zimą. Technologia oleju została opracowana w oparciu o CPF. Complex Protection Formula to gwarancja optymalnej ochrony silnika
Indeks: OLE000115
To w 100% syntetyczny olej silnikowy, specjalnie opracowany do najnowszych generacji silników BMW, Volkswagena, Mercedesa i innych.
Indeks: OLE001351
MANNOL Energy Combi LL to wielosezonowy syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych diesla z turbodoładowaniem i pompowtryskiwaczami.
Indeks: OLE000433
Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE003307
Quartz Ineo RCP 5W-30 to innowacyjny olej silnikowy o zaawansowanej technologii syntetycznej, który charakteryzuje się wysokimi parametrami użytkowymi.
Indeks: 872368
Wysokiej jakości w pełni syntetyczny olej silnikowy o unikalnej kompozycji aby przedłużyć żywotność silnika.
Indeks: OLE003440
SHELL Ultra Professional AR-L 5W30 5L - syntetyczny olej silnikowy
W pełni syntetyczny olej PETRONAS Syntium 5000 DM 5W-30. Posiada oficjalne aprobaty MB 229.52, BMW Longlife-04 i Renault RN0700. Idealny do nowoczesnych silników Diesla z DPF, w tym VW 505.01.