Indeks: OLE002034
VALVOLINE Hybrid C3 5w30 5L - olej silnikowy do aut hybrydowych
W pełni syntetyczny olej silnikowy przygotowany specjalnie do pojazdów hybrydowych.
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 5 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 7 szt. |
Q8 Formula Prestige V 5W-30 to syntetyczny olej silnikowy klasy Ultra High Performance typu Low SAPS, stworzony dla najbardziej wymagających silników Euro 5 i 6. Jako jeden z nielicznych na rynku, przeszedł najnowsze, rygoryystyczne testy i uzyskał oficjalne aprobaty VW 504.00/507.00 Baumuster 2020, MB 229.52 oraz BMW Longlife-04 (B48). To gwarancja najwyższej jakości i bezkompromisowej ochrony dla Twojego samochodu.
Formuła tego oleju została opracowana, aby zapewnić maksymalną wydajność i ochronę w nowoczesnych jednostkach napędowych:
Ochrona przed LSPI: Skutecznie zapobiega zjawisku przedwczesnego zapłonu przy niskich prędkościach (LSPI), chroniąc turbodoładowane silniki benzynowe przed uszkodzeniem.
Maksymalna ochrona filtrów DPF/GPF: Technologia Low SAPS zapewnia doskonałą ochronę katalizatorów oraz filtrów cząstek stałych dla silników benzynowych (GPF) i Diesla (DPF).
Wyjątkowa stabilność: Utrzymuje stabilną lepkość przez cały okres między wymianami, gwarantując stałą, wyjątkową ochronę silnika.
Oszczędność paliwa: Przyczynia się do zmniejszenia zużycia paliwa nawet o 2% lub więcej w porównaniu do standardowych olejów.
Olej Q8 Formula Prestige V 5W-30 jest dedykowany do najnowszych silników grupy VW, Mercedes, Porsche oraz BMW. To także doskonały wybór dla wszystkich pojazdów, które wymagają specyfikacji ACEA C3, API SP (lub wcześniejszych) oraz są wyposażone w filtry cząstek stałych (GPF/DPF).
Produkt został wytworzony w sposób odpowiedzialny. Jego ślad węglowy (PCF), liczony od miejsca produkcji w Belgii, wynosi 1,26 kg CO2eq na kilogram produktu, co świadczy o nowoczesnym podejściu do procesu produkcyjnego.
ACEA: C3 (rekomendowany również tam, gdzie wymagana jest ACEA C2)
API: SP
VAG: VW 504.00 Baumuster 2020, VW 507.00 Baumuster 2020 (obejmuje i zastępuje wszystkie poprzednie specyfikacje VAG, takie jak 502.00, 505.00, 505.01 itd.)
Mercedes-Benz: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52
BMW: Longlife-04 (B48), Longlife-19 FE
Porsche: C30
GM: Dexos2
Opel/Vauxhall: OV0401547-D30, OV0401547-G30
Renault: RN 0700, RN 0710
Chrysler: MS-11106
Fiat: 9.55535-S1
| Klasa lepkości | 5W30 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SP | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Aprobaty | BMW Longlife-04 (LL-04) | Najpopularniejszy standard dla większości współczesnych silników BMW (zarówno benzynowych, jak i diesla) w Europie. Olej w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF/GPF). |
| Aprobaty | VW 506.00 | |
| Aprobaty | VW 503.00 | |
| Aprobaty | Porsche C30 | Standardowa norma dla wszystkich silników Diesla w samochodach Porsche (Cayenne, Macan, Panamera) oraz wybranych silników benzynowych V6. Bazuje na lepkości 5W-30 lub 0W-30 i zapewnia doskonałą ochronę filtrów cząstek stałych (DPF) przy wydłużonych okresach międzyprzeglądowych. |
| Aprobaty | BMW Longlife-19 FE (LL-19FE) | Nowoczesny olej o lepkości 0W-30, będący następcą normy Longlife-04, przeznaczony do silników benzynowych i Diesla z filtrami cząstek stałych (DPF/GPF). Dzięki zgodności z klasą API SP chroni wysilone jednostki przed zjawiskiem przedwczesnego zapłonu (LSPI) i zapewnia zwiększoną oszczędność paliwa. Jest w pełni kompatybilny wstecznie, co oznacza, że można go bezpiecznie stosować w większości silników, które dotychczas wymagały normy LL-04. |
| Aprobaty | Mercedes 229.31 | |
| Aprobaty | VW 506.01 | |
| Aprobaty | VW 503.01 | |
| Aprobaty | Renault RN0700 | Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami. |
| Aprobaty | Mercedes 229.51 | Kluczowa aprobata dla nowoczesnych diesli Mercedesa (BlueTec) oraz silników benzynowych z filtrami cząstek stałych. Olej niskopopiołowy (Low SAPS), chroniący systemy oczyszczania spalin. |
| Aprobaty | VW 507.00 | Flagowa norma typu LongLife dla nowoczesnych silników Grupy VW (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat). Jest to olej niskopopiołowy, obowiązkowy dla diesli z filtrem DPF.. |
| Aprobaty | VW 504.00 | Flagowa norma typu LongLife dla nowoczesnych silników Grupy VW (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat). Jest to olej niskopopiołowy, obowiązkowy dla nowoczesnych silników benzynowych. |
| Aprobaty | Renault RN0710 | Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki. |
| Aprobaty | Mercedes 229.52 | Ulepszona, nowocześniejsza wersja normy 229.51 229.51. Została zaprojektowana w 2013 roku specjalnie dla najnowszych silników diesla Mercedes-Benz BlueTEC (z systemem AdBlue). Stworzona specjalnie, aby radzić sobie z nowoczesnymi paliwami zawierającymi bi |
| Aprobaty | CHRYSLER MS-11106 | |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | VW 501.01 | |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-S1 | Norma dla olejów o lepkości 5W-30 (ACEA C2), nastawiona na oszczędność paliwa i ochronę filtrów cząstek stałych (DPF). Jest dedykowana głównie silnikom Diesla (np. 1.3 i 1.6 MultiJet), gdzie wymagany jest olej lekko bieżny, ułatwiający pracę jednostki napędowej. |
| Aprobaty | Opel/Vauxhall OV0401547 | |
| Aprobaty | VW 505.01 | Specjalistyczna norma przeznaczona głównie dla silników diesla wyposażonych w pompowtryskiwacze (bez systemu LongLife). Bezpieczna również dla aut z filtrem cząstek stałych (DPF). |
| Aprobaty | VW 502.00 | Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | GM Dexos2 | Uniwersalna norma dla większości aut marki Opel wyprodukowanych przed 2017 rokiem (benzyna i diesel). Olej typu Low SAPS, bezpieczny dla filtrów DPF. |
| Aprobaty | Opel/Vauxhall OV0401547 (nur/only Diesel) | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | C2 | Norma podobna do C3 (bezpieczna dla DPF), ale kładąca większy nacisk na oszczędność paliwa (niższe opory tarcia). Często wymagana przez koncern PSA (Peugeot, Citroen) oraz Toyotę i Hondę. Zazwyczaj występuje w lepkościach 5W-30 lub 0W-30. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | C3 | Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: OLE002034
W pełni syntetyczny olej silnikowy przygotowany specjalnie do pojazdów hybrydowych.
Indeks: 872771
Najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej silnikowy do samochodów oraz vanów wyposażonych w systemy oczyszczania spalin
Indeks: OLE002159
Oryginalny Olej Silnikowy Mercedes-Benz składa się z niezwykle wydajnych komponentów i dodatków, wykraczając nawet ponad standardowe wymagania jakościowe.
Indeks: OLE003117
Mobil Super™ 3000 Formula V 5W-30 to wysokowydajny olej silnikowy o małej zawartości popiołu, zaprojektowany aby sprostał surowym wymaganiom przedłużonej trwałości eksploatacyjnej, a jednocześnie nadal przyczyniał się do utrzymania doskonałej czystości silnika.
Indeks: OLE000522
Top Tec 4300 5W-30 Jest to nowoczesny ubogi w popioły olej typu lekki bieg o obniżonej lepkości do zastosowania całorocznego.
Indeks: OLE003415
W pełni syntetyczny olej opracowany wspólnie z koncernem BMW, jako olej technologii niskopopiołowej LOW SAPS do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z filtrami cząstek stałych.
Indeks: OLE002961
Olej gwarantuje czystość w silniku. Minimalizuje ryzyko powstawania szlamu i nagarów.
Indeks: 1111122-004-01-999
RAVENOL VMP SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: OLE003402
Ten w pełni syntetyczny olej wykonano z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne, a jego formuła dostosowana jest do szerokiej gamy współczesnych silników.
Indeks: OLE002411
Castrol GTX 5W-30 RN17 został zaakceptowany do silników wymagających specyfikacji Renault RN17, w lepkości5W-30.
Indeks: OLE001760
Jest bardzo nowoczesnym, paliwooszczędnym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL przeznaczony do nowoczesnych benzynowych i wysokoprężnych silników samochodów osobowych.
Indeks: OLE000289
Oleje silnikowe SynPower spełniają, a nawet przewyższają wymagania wiodących producentów samochodów osobowych, dostawczych i lekkich samochodów ciężarowych. Mogą być z powodzeniem stosowane w pojazdach z zapłonem iskrowym i samoczynnym, a także zasilanych gazem LPG i również tych z turbodoładowaniem.
Indeks: OLE001761
Jest bardzo nowoczesnym, paliwooszczędnym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL przeznaczony do nowoczesnych benzynowych i wysokoprężnych silników samochodów osobowych.
Indeks: OLE001872
Shell Helix HX8 ECT powstał z zastosowaniem zaawansowanej technologii kompatybilnej z systemami emisji spalin, aby umożliwić utrzymanie w czystości systemów emisji spalin w samochodach.
Topowy olej syntetyczny Low SAPS Q8 Formula Prestige V 5W-30. Posiada najnowsze oficjalne aprobaty VW 504.00/507.00 Baumuster 2020, MB 229.52 i BMW LL-04 (B48). Idealny do nowoczesnych silników z filtrem DPF/GPF.