FUCHS TITAN GT1 FLEX C23 5W30 to najwyższej jakości, ekstremalnie paliwooszczędny olej silnikowy, dedykowany do samochodów osobowych i dostawczych, z silnikami benzynowymi i Diesla, a także w pojazdach hybrydowych wielu producentów. Olej może być stosowany w silnikach, w których przewidziano wydłużony okres między wymianami (LongLife).
Olej silnikowy FUCHS GT1 FLEX C23 5W30 zapewnia optymalny rozruch silnika w niskich temperaturach, a także jego wyjątkową ochronę, w tym przeciw zjawisku LSPI. Jest szczególnie polecany do nowoczesnych silników po downsizingu, z systemami start-stop oraz z systemami oczyszczania spalin, takimi jak katalizatory, filtry cząstek stałych. Niezawodnie spełni też swoją rolę w starszych konstrukcjach.
SAE 5W30
API SP
ACEA C2
ACEA C3
Poza pojazdami produkowanymi w Europie, olej ten doskonale sprawdzi się w silnikach producentów z Azji.
Olej silnikowy FUCHS GT1 FLEX C23 5W30 ma rekomendacje lub oficjalne dopuszczenia do zastosowania go w silnikach wymagających m. in. następujących norm:
BMW LONGLIFE-04
MERCEDES - MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52
VOLKSWAGEN - VW 505 00 / 505 01
OPEL - OV0401547 - D30 , OV0401547 - G30
BluEV Technology
Ten produkt został oznaczony etykietą BluEV Technology, jako produkt o formulacji zgodnej z technologią BluEV. Oznacza to, iż może być stosowany w konwencjonalnych pojazdach z silnikami spalinowymi, a także w wybranych pojazdach elektrycznych i spalinowych.
FUCHS TITAN GT1 FLEX 23 5W30 to najwyższej jakości, paliwooszczędny olej silnikowy, dedykowany do samochodów osobowych i dostawczych z silnikami benzynowymi i Diesla, w których przewidziano wydłużony okres między wymianami (LongLife).
Doświadczenie zebrane przez firmę PETRONAS na torach F1 i podczas innych ważnych imprez samochodowych i zawodów umożliwiło opracowanie Syntium firmy PETRONAS: linii najnowocześniejszych środków smarnych, spełniających wymogi silników nowej generacji zarówno na torze, jak i na drodze.
Olej silnikowy Synpower DX1 SAE 5W-30 spełnia nowo przyjętą klasyfikację API SN Plus, chroniąc silniki GDI (Gasoline Direct Injection) przed przedwczesnym zapłonem przy niskiej prędkości obrotowej (LSPI).
Syntetyczny olej silnikowy nowej generacji, specjalnie opracowany do stosowania we wszystkich silnikach benzynowych oraz diesla marek Volkswagen, Audi, Skoda, Seat.
Olej silnikowy Spec Premium C3 Synthetic SN/SM/CF 5W/30 produkowany jest na bazie olejów syntetycznych i najbardziej innowacyjnych pakietach dodatków uszlachetniających
CASTROL Edge Professional A5 5W30 jest w pełni syntetycznym olejem zaprojektowanym wspólnie z inżynierami Forda dla najnowszych konstrukcji pojazdów koncernu Ford.
RAVENOL VMP SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Opracowany aby spełnić wysokie wymagania silników o szczególnie wysokich, parametrach, w tym silników Audi i VW oraz tych, w których jest wymagany poziom jakości ACEA C3
Jest to nowej generacji olej silnikowy typu „low SAP”. Został on opracowany przy ścisłej współpracy z PEUGEOT i CITROEN. Olej Quartz INEO ECS 5W30 produkowany jest w najnowszej technologii pozwalającej nie tylko na zmniejszenie zużycia paliwa, ale na stosowanie w pojazdach wyposażonych wsystemy oczyszczania spalin jak DPF (Diesel Particulate Filter)
FUCHS TITAN GT1 FLEX C23 5W30 to najwyższej jakości, ekstremalnie paliwooszczędny olej silnikowy, dedykowany do samochodów osobowych i dostawczych, z silnikami benzynowymi i Diesla, a także w pojazdach hybrydowych wielu producentów.