- Chwilowo niedostępny

local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
Enviro+GF-5 jest wysokiej jakości, w pełni syntetycznym olejem silnikowym, charakteryzującym się lepkością 5w30 według SAE.Enviro+ GF-5 przewyższa normę API SN, spełnia normę ILSAC GF-5 oraz posiada aprobatę GM Dexos 1.Enviro+ GF-5 jest olejem posiadającym obniżoną ( średnią ) zawartość popiołów (mid SAPS )
Enviro+ GF-5 jest przeznaczony do zastosowania w nowoczesnych silnikach 4,6 i 8+ cylindrowych, wielozaworowych w tym VVT, z wieloma wałkami rozrządu, wolnossących, turbodoładowanych.
Enviro+ GF-5 w szczególności jest rekomendowany dla pojazdów General Motors napędzanych benzyną, wyprodukowanych po 08.2011, wymagających spełnienia specyfikacji GM Dexos 1.
Enviro+ GF-5 jest przeznaczony również do zastosowania w pojazdach Chrysler Jeep z silnikami Pentastar V6 z wymaganą specyfikacją MS-6395 oraz w silnikach Forda serii BF-FG, jak również w silnikach V8 wymagających spełnienia specyfikacji Ford M2C946-A.
Może być również stosowany w następujących pojazdach:
Chrysler, Ford, Kia, Lexus, Opel, Nissan, Honda, SAAB, Hyundai, Subaru, Infinity, Toyota.
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
---|---|---|---|
![]() | InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
![]() | InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
![]() | ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
![]() | DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: OLE002979
Enviro+ GF-5 jest przeznaczony do zastosowania w nowoczesnych silnikach 4,6 i 8+ cylindrowych, wielozaworowych w tym VVT, z wieloma wałkami rozrządu, wolnossących, turbodoładowanych.
Indeks: OLE000347
Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE000248
Top Tec 4600 5W-30 to nowoczesny olej do silników benzynowych i Diesla również wyposażonych w filtr cząstek stałych
Indeks: OLE002400
EDGE z Fluid TITANIUM jest niezawodny w każdych warunkach — zmienia swoją strukturę i redukuje o 20%* tarcie zmniejszające osiągi.
Indeks: OLE000431
Valvoline SynPower MST SAE 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem do silników Mercedes Benz i innych silników Euro IV diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i/lub katalizator trójdrożny (TWC).
Indeks: 116945B2
Całkowicie syntetyczny olej wysokiej jakości dla długich odstępów między wymianami . Przeznaczony szczególnie do nowych modeli samochodów Opel i Saab.
Indeks: OLE002217
Zaprojektowany tak, by spełniał bardzo wysokie wymagania określonych silników wysokoobciążonych,w tym BMW i Mercedes-Benz, oraz silników wymagających olejów zgodnych ze specyfikacjami API SN/CF lub ACEA C3
Indeks: OLE002783
Syntetyczny olej silnikowy do samochodów osobowych i lekkich dostawczych.
Indeks: OLE002780
Syntetyczny olej silnikowy do samochodów osobowych i lekkich dostawczych zaprojektowany pod samochody Peugeot, Citroen, Renault.
Indeks: OLE002185
ORYGINALNY OLEJ ASO RENAULT GROUPE !!!
Indeks: OLE002017
W pełni syntetyczny olej silnikowy przygotowany specjalnie do pojazdów hybrydowych.
Indeks: 8099-1L
Fully synthetic, do silników benzynowych oraz hybrydowych.
Indeks: OLE000335
W 100% syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszych silników Diesla grupy Renault (Renault, Dacia, Samsung, Nissan), wyposażonych w filtr cząstek stałych wymagających olejów spełniających normy RN 0720 i spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V.
Indeks: 1111122-001-01-999
RAVENOL VMP SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: 15BC8E
EDGE z Fluid TITANIUM jest niezawodny w każdych warunkach — zmienia swoją strukturę i redukuje o 20%* tarcie zmniejszające osiągi.
Enviro+ GF-5 jest przeznaczony do zastosowania w nowoczesnych silnikach 4,6 i 8+ cylindrowych, wielozaworowych w tym VVT, z wieloma wałkami rozrządu, wolnossących, turbodoładowanych.