Zaprojektowany, aby spełniać bardzo wysokie wymagania dla określonych silników wysokoobciążonych, w tym General Motors, oraz silników wymagających olejów spełniających normy API SN lub ACEA C3
Opracowany na bazie wieloletniej współpracy technologicznej i badań nad środkami smarnymi prowadzonych przez Shell i General Motors
Pomyślnie przeszedł wiele testów eksploatacyjnych, które potwierdziły, że spełnia wymagania dla oleju silnikowego według GM Dexos 2
Cechy Szczególne
Korzyści
Niska zawartość chloru
Łatwiejsza, mniej szkodliwa dla środowiska utylizacja
Szczególna kontrola napowietrzania
Zoptymalizowana kontrola układu hydraulicznego
Mniejsza zawartość siarki
Ochrona katalizatora
Specjalnie wyselekcjonowane syntetyczne oleje bazowe; niższe straty spowodowane parowaniem
Zmniejszają lotność oleju, ograniczając jego zużycie i konieczność uzupełniania
Technologia Aktywnego Oczyszczania Shell
Zapewnia doskonałą ochronę silnika, nieprzerwanie zapobiegając gromadzeniu się osadów na jego powierzchniach
Długotrwała odporność na utlenianie
Wysoki poziom przeciwutleniaczy zapewnia doskonałą ochronę przed utlenianiem
Niska lepkość, szybki przepływ oleju i niski współczynnik tarcia
Większa oszczędność paliwa i łatwiejszy rozruch zimnego silnika
Duża odporność na ścinanie
Pozwala utrzymywać lepkość i właściwości oleju na stałym poziomie przez cały okres eksploatacji, również pomiędzy wymianami
Specyfikacje: API SN, ACEA C3, GM Dexos 2 (GB2B0611014)
Testy Własne Firmy General Motors
Przeszedł pozytywnie test zużycia mechanizmu rozrządu GM RNT GMPTE-T DUR021 oceniając zużycie krzywek i popychaczy
Przeszedł pozytywnie test napowietrzania GM GMPTE-T MEC024
Przeszedł pozytywnie test GM dla olejów przeznaczonych dla silników benzynowych (OP-1) GMPTE-T DUR020 badający podwyższanie lepkości oraz podwyższania wartości liczby kwasowej i liczby zasadowej
Zaliczył pozytywnie test oleju w silniku Diesla GMPTE-T DURO19 oceniający zużycie elementów silnika, konsumpcję oleju, wzrost lepkości pompowalności w niskich temperaturach
Szczegóły produktu
OLE002218
20 Przedmioty
Opis
Klasa lepkości
5W30
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SN
Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Aprobaty
GM Dexos2
Uniwersalna norma dla większości aut marki Opel wyprodukowanych przed 2017 rokiem (benzyna i diesel). Olej typu Low SAPS, bezpieczny dla filtrów DPF.
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA
C3
Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar
W pełni syntetyczny olej silnikowy typu Low SAPS, przeznaczony do samochodów, w których zastosowano filtr cząstek stałych (DPF) lub system oczyszczania spalin (TWC), w których wymagane jest zastosowanie oleju klasy ACEA C4.
Zaprojektowany, aby spełniać bardzo wysokie wymagania dla określonych silników wysokoobciążonych, w tym marki Renault, oraz silników wymagających olejów spełniających normę ACEA C4
Olej silnikowy Synpower DX1 SAE 5W-30 spełnia nowo przyjętą klasyfikację API SN Plus, chroniąc silniki GDI (Gasoline Direct Injection) przed przedwczesnym zapłonem przy niskiej prędkości obrotowej (LSPI).
RAVENOL DXG SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Dzięki technologii USVO® osiągnięto wyjątkowo wysoką stabilność lepkości....
Opracowany aby spełnić wysokie wymagania silników o szczególnie wysokich, parametrach, w tym silników Audi i VW oraz tych, w których jest wymagany poziom jakości ACEA C3