- Nowy
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 4 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 2 szt. |
Zapewnij swojemu silnikowi najwyższą wydajność i ochronę dzięki OIL ONE MultiTEC 10W-40. To nowoczesny, wysokiej jakości olej półsyntetyczny, który gwarantuje optymalną ochronę jednostki napędowej w każdych warunkach eksploatacyjnych. Jego formuła została opracowana z myślą o szerokiej gamie pojazdów, w tym samochodach z silnikami benzynowymi, wysokoprężnymi (Diesel) oraz zasilanymi instalacją LPG.
Wybierając ten olej, inwestujesz w bezproblemową eksploatację i dłuższą żywotność swojego samochodu. Zaawansowana formuła produktu zapewnia:
Wydłużoną żywotność silnika: Olej skutecznie redukuje tarcie oraz zużycie kluczowych elementów jednostki napędowej.
Niezawodność w każdych warunkach: Dzięki stabilnej lepkości w szerokim zakresie temperatur, olej ułatwia sprawny rozruch silnika nawet w niskich temperaturach.
Doskonałą czystość: Skutecznie chroni przed powstawaniem osadów, pomagając utrzymać silnik w czystości.
Ochronę silników z turbodoładowaniem: Jest to idealny wybór dla pojazdów z turbo, zapewniając ochronę i długą żywotność turbosprężarek.
Ekonomiczną eksploatację: Zaawansowana formuła przyczynia się do zmniejszenia zużycia paliwa oraz oleju.
Olej MultiTEC 10W-40 to doskonały wybór, jeśli szukasz produktu o najlepszym stosunku jakości do ceny. Jest przeznaczony do:
Silników benzynowych
Silników Diesla
Silników z instalacją LPG
Pojazdów wyposażonych w turbosprężarkę oraz silników wolnossących
Olej spełnia rygorystyczne normy jakościowe, co potwierdza jego niezawodność i pełną kompatybilność z pojazdami wymagającymi poniższych specyfikacji.
Lepkość SAE: 10W-40
Klasyfikacja API: SN/SM/CF
Klasyfikacja ACEA: A3/B3
Normy producentów:
Volkswagen: VW 502.00 / 505.00
Mercedes-Benz: MB 229.1
Renault: RN0700
| Klasa lepkości | 10W40 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SM | Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | Mercedes 229.1 | |
| Aprobaty | Renault RN0700 | Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami. |
| Aprobaty | VW 502.00 | Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3/B4 | Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows |
| Pojemność | 5L |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: OLE000059
Castrol Magnatec 10W40 to olej pół-syntetyczny, który dzięki formule „Inteligentnych Molekuł” zapewnia ciągłą ochronę silnika już od chwili rozruchu.
Indeks: OLE001362
Mannol Diesel Extra 10W40 - wielosezonowy półsyntetyczny olej silnikowy do wysokoprężnych silników samochodów osobowych.
Indeks: OLE000908
MaxLife Motor Oil 10W-40 półsyntetyczny olej, który spowalnia proces starzenia i wydłuża żywotność starszych silników.Dzięki unikalnemu systemowi dodatków uszlachetniających skutecznie regeneruje i konserwuje uszczelki, zapobiega wyciekom i minimalizuje zużycie oleju. Zapobiega utlenianiu oleju i ułatwia rozruch silnika w niskich temperaturach.
Indeks: OLE001067
Nowoczesny, półsyntetyczny olej silnikowy bardzo wysokiej jakości, zalecany do stosowania w silnikach wysokoprężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych z wtryskiem pośrednim i/lub bezpośrednim.
Indeks: OLE000018
Wysokogatunkowy, wielosezonowy, półsyntetyczny olej silnikowy przeznaczony zarówno do silników beznynowych, jaki i silników Diesla.
Indeks: 872271
Wysokiej jakości olej silnikowy klasy Premium. Opracowany z wykorzystaniem technologii syntetycznej w celu zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach pracy.
Indeks: OLE002703
QUARTZ 7000 10W-40 to półsyntetyczny olej silnikowy, który został opracowany w celu spełnienia najbardziej rygorystycznych wymagań zarówno silników benzynowych, jak i wysokoprężnych.
Indeks: OLE002843
Stosowany w samochodach osobowych oraz dostawczych z silnikami benzynowymi, Diesla i turbodoładowanych.
Indeks: OLE001361
Mannol Classic 10W-40 - uniwersalny wielosezonowy półsyntetyczny olej silnikowy.
Indeks: OLE003345
MOTUL 4100 SYN-nergy SPEC 10W-40 to zaawansowany syntetyczny olej Technosynthese® zapewniający wysoką ochronę silnika. Rekomendowany dla większości europejskich producentów samochodów, takich jak MERCEDES, VAG (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat i Cupra), STELLANTIS (Peugeot, Citroën, DS) oraz RENAULT.
Zapewnij swojemu silnikowi najwyższą wydajność i ochronę dzięki OIL ONE MultiTEC 10W-40. To nowoczesny, wysokiej jakości olej półsyntetyczny, który gwarantuje optymalną ochronę jednostki napędowej w każdych warunkach eksploatacyjnych.