TOTAL Quartz 7000 Diesel 10W40 1L - półsyntetyczny olej silnikowy
WIELOSEZONOWY OLEJ DO SILNIKÓW Z ZAPŁONEM WYSOKOPRĘŻNYM NA BAZIE SYNTETYCZNE
Zastosowania TOTAL Quartz 7000 Diesel 10W40:
został opracowany tak aby sprostać wymaganiom stawianym silnikom z zapłonem wysokoprężnym stosowanych w samochodach osobowych, dostawczych i lekkich ciężarówkach.
jest szczególnie zalecany do silników turbodoładowanych i wielozaworowych.
może być stosowany w najtrudniejszych warunkach eksploatacji (autostrady, intensywny ruch miejski...) o każdej porze roku.
Właściwości TOTAL Quartz 7000 Diesel 10W40:
spełnia wymagania specyfikacji API CF i ACEA B3-98 gwarantujących wysoką i stałą jakość oleju.
wytwarzany jest na bazie syntetycznej co gwarantuje mu szeroki zakres temperatur stosowania (superwielosezonowy).
charakteryzuje bardzo wysoki wskaźnik lepkości i stabilność właściwości w czasie eksploatacji.
to technologia zapewniająca mu cechy oleju płynnego w niskich temperaturach (łatwy zimny rozruch) i oleju lepkiego w wysokich temperaturach (doskonałe smarowanie, mała konsumpcja oleju).
chroni skutecznie części mechaniczne silnika dzięki doskonałym właściwościom przeciwzużyciowym.
utrzymuje części silnika w czystości dzięki zastosowaniu najnowszej generacji dodatków myjących i dyspergujących, chroniąc tym samym przed utratą mocy.
Klasa lepkości: SAE 10W40
Klasa jakości: API SN/CF, ACEA A3/B4
Specyfikacje TOTAL Quartz 7000 Diesel 10W40:
PSA PEUGEOT CITROËN B71 2294 i B71 2300
VOLKSWAGEN 501.01/505.00
FIAT 9.55535-G2
RENAULT RN 0700/0710
MERCEDES-BENZ MB-Approval 229.3
Właściwości fizyko-chemiczne TOTAL Quartz 7000 Diesel 10W40:
Lepkość - SAE J300 10W-40 Lepkość kinematyczna w 40°C mm²/s ASTM D445 96.8 Lepkość kinematyczna w 100°C mm²/s ASTM D445 14.81 Gęstość w 15°C kg/m3 ASTM D1298 873.6 Wskaźnik lepkości - ASTM D2270 160 Temperatura płynięcia °C ASTM D97 -24 Temperatura zapłonu °C ASTM D92 234
Super Leichtlauf 10W-40 Olej półsyntetyczny typu lekki bieg.Oszczędza paliwo, skutecznie chroni silnik przed zużyciem. Zapewnia błyskawiczne smarowanie przy zimnym rozruchu silnika.
MaxLife Motor Oil 10W-40 półsyntetyczny olej, który spowalnia proces starzenia i wydłuża żywotność starszych silników.Dzięki unikalnemu systemowi dodatków uszlachetniających skutecznie regeneruje i konserwuje uszczelki, zapobiega wyciekom i minimalizuje zużycie oleju. Zapobiega utlenianiu oleju i ułatwia rozruch silnika w niskich temperaturach.
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel. Wykonany na 100% bazie syntetycznej , w tym synergicznej mieszance trzech estrów oraz dodatkach uszlachetniających zapewniających maksymalne osiągi.
QUARTZ 7000 10W-40 to półsyntetyczny olej silnikowy, który został opracowany w celu spełnienia najbardziej rygorystycznych wymagań zarówno silników benzynowych, jak i wysokoprężnych.
Wielosezonowy, mineralny olej silnikowy premium SAE 10w40, z umiarkowaną liczbą detergentów.Specjalnie opracowany dla samochodów z nowszymi systemami filtracji oleju
Super Leichtlauf 10W-40 Olej półsyntetyczny typu lekki bieg.Oszczędza paliwo, skutecznie chroni silnik przed zużyciem. Zapewnia błyskawiczne smarowanie przy zimnym rozruchu silnika.
Zapewnia doskonałą ochronę silnika i wydłuża jego żywotność. Dzięki zastosowaniu specjalnego pakietu dodatków, olej ten zachowuje niezmienne właściwości oraz skutecznie usuwa najtrwalsze osady, utrzymując wyjątkową czystość silnika w trakcie całego okresu intensywnej eksploatacji. Zapewnia doskonałą ochronę wszystkich nowoczesnych silników Diesla także...
Wysokiej jakości olej silnikowy klasy Premium. Opracowany z wykorzystaniem technologii syntetycznej w celu zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach pracy.
K2 TEXAR 10W-40 - BENZIN DIESEL LPG to półsyntetyczny, nowoczesny olej silnikowy opracowany i produkowany z wykorzystaniem najnowszej technologii ,,NANOTECH''.
Doskonałe właściwości przeciwzużyciowe oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają skuteczną ochronę silnika. Dodatki myjące i dyspergujące najnowszej generacji zasosowane w oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają czystość silnika, jednocześnie chroniąc przed spadkiem mocy.