- Ostatnie sztuki
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
100% syntetyczny olej silnikowy do zastosowania w silnikach benzynowych oraz wysokoprężnych. Specjalnie skomponowany aby zapewnić doskonałą ochronę w szerokim zakresie zastosowań. Idealny do silników o zwiększonym przebiegu. Odporny na utlenianie, neutralizuje kwasy, hamuje korozję, zmniejsza zużycie współpracujących elementów silnika, chroni przed odkładaniem depozytów. Nie zawiera modyfikatorów tarcia, co czyni go idealnym do motocykli. Przewyższa wymagania zarówno silników benzynowych i wysokoprężnych, chłodzonych cieczą jak i powietrzem.
Zalecane wymagania i normy:
API SL, SJ, SH, SG
API CI-4 Plus, CH-4, CF, CF-2
ACEA A3/B3, E3, E5
MB 228.3, 229.1
ISO-L-EMA
Caterpillar ECF-1
JASO MA (Motorcycle)
MAN 271/3275
MTU Type 2
Cummins 20071/20072/20076/20077
VDS-2, VDS
Mack EO-M+
Detroit Diesel 93K214
| Klasa lepkości | 10W40 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CH-4 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SH | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CI-4 Plus | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SJ | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SL | Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF-2 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SG | |
| Aprobaty | Mercedes 229.1 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3/B3 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | E5 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | E3 | |
| Aprobaty ciężarowe | CATERPILLAR ECF-1-a | |
| Aprobaty ciężarowe | CUMMINS 20072 | |
| Aprobaty ciężarowe | VOLVO VDS | |
| Aprobaty ciężarowe | CUMMINS 20071 | |
| Aprobaty ciężarowe | MACK EO-M Plus | |
| Aprobaty ciężarowe | VOLVO VDS-2 | |
| Aprobaty ciężarowe | CUMMINS 20077 | |
| Aprobaty ciężarowe | MTU OIL CATEGORY 2 | |
| Aprobaty ciężarowe | CUMMINS 20076 | |
| Aprobaty ciężarowe | MAN M 3275 | |
| Klasyfikacja olejów do silników 2- i 4-suwowych | JASO MA | |
| Klasyfikacja olejów do silników 2- i 4-suwowych | ISO L-EMA | |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 946ml | |
| Przeznaczenie | Samochody ciężarowe | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe | |
| Przeznaczenie | Silniki 4-suwowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent
Osoba odpowiedzialna
Indeks: OLE002366
K2 TEXAR 10W-40 - BENZIN DIESEL LPG to półsyntetyczny, nowoczesny olej silnikowy opracowany i produkowany z wykorzystaniem najnowszej technologii ,,NANOTECH''.
Indeks: OLE000224
Super Leichtlauf 10W-40 Olej półsyntetyczny typu lekki bieg.Oszczędza paliwo, skutecznie chroni silnik przed zużyciem. Zapewnia błyskawiczne smarowanie przy zimnym rozruchu silnika.
Indeks: OLE000556
Semi synthetic, full saps, do silników benzynowych i Diesel.
Indeks: OLE001208
ELF EVOLUTION 700 Turbo Diesel 10W40 jest najnowszej generacji, wielosezonowym olejem półsyntetycznym, zestawionym ze specjalnie wyselekcjonowanych bazowych olejów syntetycznych i mineralnych oraz dodatków uszlachetniających.
Indeks: OLE001067
Nowoczesny, półsyntetyczny olej silnikowy bardzo wysokiej jakości, zalecany do stosowania w silnikach wysokoprężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych z wtryskiem pośrednim i/lub bezpośrednim.
Indeks: OLE003538
MOTUL 4100 PROTECT 10W40 to zaawansowany technologicznie olej silnikowy Technosynthese®, zaprojektowany, aby zapewnić skuteczną ochronę i zwiększoną czystość silnika w szerokiej gamie konwencjonalnych samochodów.
Indeks: OLE000038
WIELOSEZONOWY OLEJ DO SILNIKÓW Z ZAPŁONEM WYSOKOPRĘŻNYM NA BAZIE SYNTETYCZNE
Indeks: OLE001362
Mannol Diesel Extra 10W40 - wielosezonowy półsyntetyczny olej silnikowy do wysokoprężnych silników samochodów osobowych.
Indeks: OLE000001
Najnowszej generacji, wielosezonowy olej półsyntetyczny, zestawiony ze specjalnie wyselekcjonowanych bazowych olejów syntetycznych i mineralnych oraz dodatków uszlachetniających.
Indeks: 18021619
Syntium 800 EU 10W-40 firmy PETRONAS jest zalecany dla wszystkich rodzajów samochodów osobowych oraz najnowszych samochodów wyczynowych wyposażonych we wtrysk paliwa, wiele zaworów, turbosprężarki lub sprężarki, działa w najtrudniejszych warunkach eksploatacji.
Indeks: OLE002409
Q8 F Advanced Plus 10w40 1L - olej silnikowy
Indeks: OLE000028
Castrol Magnatec 10W40 to olej pół-syntetyczny, który dzięki formule „Inteligentnych Molekuł” zapewnia ciągłą ochronę silnika już od chwili rozruchu.
Indeks: OLE003343
MOTUL 4100 SYN-nergy SPEC 10W-40 to zaawansowany syntetyczny olej Technosynthese® zapewniający wysoką ochronę silnika. Rekomendowany dla większości europejskich producentów samochodów, takich jak MERCEDES, VAG (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat i Cupra), STELLANTIS (Peugeot, Citroën, DS) oraz RENAULT.
100% syntetyczny olej silnikowy do zastosowania w silnikach benzynowych oraz wysokoprężnych.