- Ostatnie sztuki
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 2 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 0 szt. |
Mobil 1 ESP X4 0-40 jest przygotowany z wysokiej jakości zastrzeżonych komponentów tworząc formulację w pełni kompatybilną z najnowszymi filtrami cząstek stałych w silnikach benzynowych (GPF). Mobil 1 ESP X4 0W-40 został specjalnie zaprojektowany, aby zapewnić wyjątkową wydajność i ochronę silnika w połączeniu z zaawansowanymi korzyściami w zakresie oszczędności paliwa. Kluczowe właściwości i potencjalne korzyści (3) obejmują:
|
Właściwości |
Zalety i potencjalne korzyści |
|
Aktywne dodatki myjące |
Przyczynia się do utrzymywania wyjątkowej czystość silnika i ogranicza wytrącanie się szlamu |
|
Doskonała stabilność termiczna i odporność na utlenianie |
Pomaga ograniczyć starzenie się oleju w celu zapewnienia odpowiedniej ochrony przez cały okres między wymianami |
|
Udoskonalone właściwości cierne |
Przyczynia się do poprawy oszczędności paliwa |
|
Doskonałe parametry pracy w niskich temperaturach |
Szybki rozruch w niskich temperaturach i szybka ochrona silnika |
|
Odporność filmu olejowego w wysokich temperaturach |
Przyczynia się do doskon |
Mobil 1 ESP X4 0W-40 zalecany jest do wysokowydajnych silników benzynowych lub Diesla wyposażonych w GPF lub DPF (filtry cząstek stałych) oraz wybranych silników benzynowych, które nie mają GPF.
• Mobil 1 ESP X4 0W-40 jest szczególnie zalecany do nowoczesnych silników o dużej mocy Audi, Bentley, Lamborghini, Mercedes AMG i Porsche, wymagających oleju o specyfikacji A40 / C40 / VW 511 00 / MB 229.52.(4)
• Mobil 1 ESP X4 0W-40 nie nadaje się do pojazdów Porsche wymagających oleju silnikowego Mobil 1 z aprobatą C20, C30 lub C40 GT. Oleju Mobil 1™ ESP X4 0W-40 nie można używać w silnikach Porsche GT. Do silników GT dostępny jest osobny produkt Mobil 1, Mobil 1™ C40 GT 0W-40.
|
Produkt posiada następujące aprobaty: |
|
Porsche C40 |
|
VW 511 00 |
|
MB-Approval 229.52 |
|
MB-Approval 229.51 |
|
Porsche A40 |
|
Produkt ten jest rekomendowany do stosowania tam, gdzie wymaga się: |
|
API CF |
|
Produkt spełnia lub przewyższa wymagania następujących specyfikacji: |
|
API SP |
|
ACEA C3 |
|
FIAT 9.55535-S2 |
|
Właściwości fizykochemiczne |
|
|
Klasa lepkości |
SAE 0W-40 |
|
Temperatura płynięcia, [°C], ASTM D97 |
-54 |
|
Temperatura zapłonu w tyglu otwartym, Cleveland Open Cup, [°C], ASTM D92 |
230 |
|
Lepkość kinematyczna w 40°C, [mm2/s], ASTM D445 |
72 |
|
Lepkość kinematyczna w 100°C, [mm2/s], ASTM D445 |
13,9 |
|
Lepkość HTHS w 150ºC1x10(6) sek(-1), [mPa.s],, ASTM D 4683 |
3,8 |
|
Gęstość w 15°C, [g/ml] ASTM D1298 |
0,846 |
|
Wskaźnik lepkości, ASTM D2270 |
201 |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent
Osoba odpowiedzialna
Indeks: 1111108-005-01-999
RAVENOL Super Synthetik Öl SSL SAE 0W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: OLE000904
W pełni syntetyczny olej silnikowy – Najbardziej zaawansowana formuła Shell do wysokoobciążonych silników
Indeks: OLE000091
Mobil 1 New Life 0W-40 jest przeznaczony do wykorzystania w najnowocześniejszych konstrukcjach silników
Indeks: OLE001117
Synthoil Energy 0W-40 - w pełni syntetyczny olej lekkiego biegu do nowoczesnych silników.
Indeks: 1111108-001-01-999
RAVENOL Super Synthetik Öl SSL SAE 0W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: OLE003649
AMSOIL European Motor Oil to w 100% syntetyczny olej silnikowy, który dorównuje kulturze wyjątkowej inżynierii definiującej europejską motoryzację. Został specjalnie opracowany, aby sprostać unikalnym wymaganiom precyzyjnych silników benzynowych, wysokoprężnych (Diesel) oraz napędów hybrydowych stosowanych w pojazdach europejskich marek.
Indeks: OLE000815
W 100% syntetyczny do najnowszej generacji silników turbodoładowanych benzynowych i Diesla także z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: OLE000617
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju
Indeks: EFOQT
Olej opracowany specjalnie dp smarowania silników europejskich samochodów osobowych i lekkich ciężarówek napędzanych benzyną lu olejem napędowym.
Indeks: OLE002312
Oryginalny olej Pennzoil Ultra Platinum 0W-40 do pojazdów SRT8®, 6.1L , 6.2L , 6.4L , 8.0L , 8.3L , 8.4L.
Indeks: OLE002276
Nowoczesny, syntetyczny, uniwersalny olej silnikowy na bazie specjalnie dobranych syntetycznych olejów bazowych o wysokim wskaźniku lepkości i dobrze wyważonym zaawansowanym pakiecie dodatków.
Indeks: OLE002701
Do tuningowanych silników i samochodów o wysokich osiągach, pracujących w szerokim zakresie obrotów i temperatur, w trudnych warunkach drogowych.
Indeks: 1111108-004-01-999
RAVENOL Super Synthetik Öl SSL SAE 0W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: OLE000041
Mobil 1 FS 0W-40 stworzono w oparciu o opatentowaną kombinację najwyższej jakości syntetycznych olejów bazowych wzbogaconą precyzyjnie zrównoważonym zestawem dodatków.
Mobil 1 ESP X4 0-40 jest przygotowany z wysokiej jakości zastrzeżonych komponentów tworząc formulację w pełni kompatybilną z najnowszymi filtrami cząstek stałych w silnikach benzynowych (GPF).