Mobil 1 ESP LV 0W30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej lepkości. Umożliwia to połączenie doskonałej wydajności z oszczędnością paliwa.
Mobil 1 ESP LV 0W-30 został opracowany, aby spełnić wymagania najnowszej specyfikacji Jaguar Land Rover STJLR.03.5007. Ten nowy, w pełni syntetyczny olej silnikowy został opracowany tak, aby był w pełni kompatybilny z najnowszymi filtrami cząstek stałych (GPF). Najnowsze samochody osobowe napędzane benzyną są obecnie również standardowo wyposażone w tak zwany filtr oleju napędowego. Ma to na celu emitowanie możliwie najmniejszej ilości cząstek stałych i cząstek azotu. Homologacja Jaguara Land Rovera STJLR.03.5007 jest wymagana między innymi dla 4-cylindrowych silników Jaguar Land Rover 2.0 L Ingenium.
Specyfikacja i aprobaty:
Specyfikacja API:SN / SL
Specyfikacja ACEA:A5/B5
Dopuszczenia OEM:BMW LL-12FE
Dopuszczenia OEM:MB 229.61
Dopuszczenia OEM:Volvo 95200377
Rekomendacja producenta:Ford WSS-M2C920-A
Klasa lepkości SAE:5W30
Szczegóły produktu
OLE003097
5 Przedmioty
Nowy
Opis
Klasa lepkości
0W30
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SL
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SN
Aprobaty
MB 229.61
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA
A5
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA
B5
Pojemność
4L
Sposoby dostawy
Nazwa
Czas wysyłki
Cena
InPost Paczkomaty 24/7
Dostawa w 24-48h
13,99 zł
InPost - Kurier
Dostawa w 24-48h
15,99 zł
ORLEN Paczka
Dostawa w 24h od dnia nadania
7,99 zł
DPD - Kurier
Dostawa w 24-48h
18,99 zł
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska)
Białystok ul. Hetmańska 70
Za darmo!
Odbiór w sklepie (Galon Rycerska)
Białystok ul. Rycerska 1
Za darmo!
Producent ExxonMobil Corporation5959 Las Colinas Boulevard75039-2298
Irving, TexasStany Zjednoczonebiuro@exxonmobil.com+48 22 490 14 00
Osoba odpowiedzialnaExxonMobil Poland Sp. z o.o.Aleje Jerozolimskie 9800-807
WarszawaPolskabiuro@exxonmobil.com+48 22 490 14 00
W 100% syntetyczny olej został opracowany i przetestowany w świetle najbardziej aktualnych wymomów jakie są stawiane olejom do silników benzynowych i Diesla. Nowy standard ACEA A5/B5 wymaga mniejszego zużycia paliwa i niskiej emisji spalin w mocnych silnikach:
W pełni syntetyczny olej LongLife PETRONAS Syntium 7000 LL 0W-30. Stworzony do silników BMW, VW, Audi, Porsche. Zapewnia wydłużone przebiegi i ochronę DPF. Posiada aprobaty BMW LL-04 i VW 504.00/507.00.
Olej silnikowy klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE (Low Friction Technology) oraz estry syntetyczne, do silników wymagających oleju o lepkości 0w30 z normą ACEA C3.
W 100% syntetyczny olej został opracowany i przetestowany w świetle najbardziej aktualnych wymomów jakie są stawiane olejom do silników benzynowych i Diesla. Nowy standard ACEA A5/B5 wymaga mniejszego zużycia paliwa i niskiej emisji spalin w mocnych silnikach:
HPR 0 to nowoczesny olej silnikowy zawierający specjalne modyfikatory lepkości oraz dodatki uszlachetniające oraz zaawansowane składniki chroniące przed zużyciem, które spełniają normy API SM SN dotyczące ochrony przed zużyciem i utlenianiem. Zapewnia to dodatkową ochronę przed zużyciem, korozją, utlenianiem oleju i gromadzeniem się osadów.
W pełni syntetyczny olej LongLife PETRONAS Syntium 7000 LL 0W-30. Stworzony do silników BMW, VW, Audi, Porsche. Zapewnia wydłużone przebiegi i ochronę DPF. Posiada aprobaty BMW LL-04 i VW 504.00/507.00.
Havoline Energy 0W-30 – Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy. Specjalnie opracowany z myślą o samochodach marki Volvo wymagających oleju silnikowego zgodnego z normą VCC 95200377.
Neste Pro+ W LL-III 0W-30 został specjalnie opracowany dla wydłużonych okresów wymiany oleju w silnikach benzynowych oraz dieslowskich, samochodów marki VW, Audi, Skoda i Seat.
TOTAL QURATZ INEO FIRST 0W-30 jest stosowany przez PSA PEUGEOT CITROEN, jako olej na pierwsze fabryczne zalanie jak również rekomendowany jest przez PEUGEOT i CITROEN do zastosowań serwisowych.
Selenia Digitek Pure Energy to nowy, w pełni syntetyczny olej do nowoczesnych silników benzynowych. Dzięki swojej szczególnej lepkości i formule przyczynia się do oszczędności w zużyciu paliwa, a w konsekwencji do zmniejszenia emisji CO2.