VOLKSWAGEN LongLife III FE 0W30 1L - oryginalny olej silnikowy OEM
Volkswagen Group Polska oraz Shell wprowadzają nowy olej silnikowy 0W-30 Longlife III FE
w porównaniu z olejem referencyjnym 15W-40 olej 0W-30 zapewnia do 3% niższe zużycie paliwa oraz większą czystość elementów silnika i jego szybsze nagrzewanie po rozruchu na zimno
nowy olej spełnia normę Volkswagen 504.00/507.00 i jest dostępny w Autoryzowanej Sieci Serwisów marek należących do Volkswagen Group Polska
olej 0W-30 Longlife III FE już teraz jest wykorzystywany w fabrykach Volkswagena w Polsce i w pozostałych krajach europejskich do pierwszego zalania
konieczność stosowania oleju o lepkości 0W-30 wymusza postęp technologiczny w konstrukcji silników i regulacje prawne dotyczące emisji spalin, już wkrótce oleje 10W-40 czy 15W-40 całkowicie wyjdą z użycia
Olej silnikowy o niskiej lepkości, jak 0W-30 Longlife III FE, szybciej dociera do współpracujących ze sobą elementów jednostki napędowej i zapewnia jej szybsze dogrzanie podczas zimnego rozruchu, przez co – między innymi – przyczynia się do obniżenia zużycia paliwa nawet do 3 procent w porównaniu do oleju referencyjnego 15W-40, co według testu zużycia paliwa VW PV1451 odpowiada oszczędności około 69 kg CO2 na rok, przy przebiegu ok. 14.580 km i średnim zużyciu paliwa ok. 6 l/100 km. W skrajnym przypadku olej silnikowy 0W-30 Longlife III FE osiąga wynik o 15% lepszy niż konkurencyjne oleje spełniające normę VW, w tym olej 5W-30. Oryginalny olej silnikowy odznacza się bardziej stabilnymi parametrami w szerokim zakresie temperatur oraz lepiej chroni części silnika przy ekstremalnie wysokich temperaturach pracy. „Uważam, że pod względem ekologii oraz technologii, nowa generacja olejów silnikowych Grupy Volkswagen to najlepszy produkt olejowy jaki grupa zaoferowała na rynku. Nie bez znaczenia na tzw. pierwsze zalanie stosuje się już dziś prawie wyłącznie oleje 0W-X, a silniki w przyszłości oparte mają być o normę LongLife IV lub wyższą dla osiągnięcia niższych emisji spalin” – mówi Mikołaj Ostach, Kierownik ds. Produktu i Cen, Dział Części i Akcesoriów Obsługi Posprzedażnej w Volkswagen Group Polska.
Olej o wysokich parametrach, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z filtrem cząstek stałych. Przystosowany do samochodów z przeglądem typu LongLife.
Współczesne warunki jazdy sprawiają, że silnik musi ciężej pracować, co z kolei powoduje, że powstaje więcej zanieczyszczeń i szlamu, które mogą zatkać kluczowe części silnika.
RAVENOL VSW SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
TOTAL QUARTZ INEO XTRA LONG LIFE 0W-20 z ART jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym opracowanym specjalnie w celu spełnienia najsurowszych norm ACEA i wymagań technicznych producentów pojazdów.
Opracowany pod kątem zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach pracy, olej SynPower, ma formułę spełniającą wymogi najnowszych standardów wiodących producentów silników.
W 100% syntetyczny olej został opracowany i przetestowany w świetle najbardziej aktualnych wymomów jakie są stawiane olejom do silników benzynowych i Diesla. Nowy standard ACEA A5/B5 wymaga mniejszego zużycia paliwa i niskiej emisji spalin w mocnych silnikach:
W pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany na starannie dobranych bazach olejowych, wzbogaconych najnowocześniejszymi dodatkami produkowanymi w wysokozaawansownej technologii.
RAVENOL VSW SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Quartz Ineo Xtra EC6 0W-20 to zaawansowany syntetyczny olej silnikowy o doskonałych parametrach przeznaczony do najnowszej generacji silników producentów samochodów klasy premium.
Olej o wysokich parametrach, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z filtrem cząstek stałych. Przystosowany do samochodów z przeglądem typu LongLife.