TOYOTA Advance Fuel Economy 0W20 1L - oryginalny olej silnikowy OEM do hybrydy
Dedykowany do obsługi aut z napędem hybrydowym.
Specjalnie przystosowany do nowej generacji silników Toyoty o zapłonie iskrowym.
Zapewnia znakomitą ochronę w niskich temperaturach oraz błyskawiczną cyrkulację oleju w silniku.
Dzięki składnikom obniżającym tarcie umożliwia utrzymanie zużycia paliwa na najniższym możliwym poziomie oraz powoduje zmniejszenie emisji zanieczyszczeń.
Spełnia najnowsze wymagania techniczne silników Toyoty.
W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy o najwyższych parametrach, specjalnie opracowany do najnowszych pojazdów EURO 6 grupy VAG (Volkswagen, Audi, Skoda oraz Seat), wymagających oleju dopuszczonego zgodnie z wymaganiami VW 508 00 - 509 00.
Ford-Castrol MAGNATEC 0W-20 Diesel to syntetyczny olej silnikowy, który powstał w wyniku współpracy inżynierów obu marek. Jest to produkt oficjalnie polecany przez Forda do stosowania w nowoczesnych silnikach Diesla wymagających specyfikacji Ford WSS-M2C952-A1.
Syntetyczny olej silnikowy OE jest przeznaczony dla mechaników i kierowców poszukujących spokoju ducha i szczególnej wartości w syntetycznym oleju silnikowym. Zapewnia 100-procentową syntetyczną ochronę silnika dla zaawansowanych technologii samochodowych, w tym turbosprężarek i wtrysku bezpośredniego.
Współczesne silniki to najnowsze osiągnięcia technologii i inżynierii — mają niewielkie rozmiary i cechuje je niezwykle wysoka moc. Tak zaawansowane silniki stanowią wyzwanie dla oleju ze względu na wysokie ciśnienie, które może powodować tarcie.
RAVENOL VSE SAE 0W-20 to oparty na PAO (polialfaolefiny), w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy. Zaprojektowany do pracy w każdych warunkach roboczych. Stworzony w celu spełnienia najnowszych standardów wiodących producentów silników.
Profesjonalny olej do nowoczesnych silników, wymagających oleju 0w20 chroniącego przed zjawiskiem LSPI (przedwczesny zapłon przy niskich prędkościach obrotowych silnika), oraz chroniącego łańcuch rozrządu przed zużyciem.