- Ostatnie sztuki
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Klasa lepkości | 0W20 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SP | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SP/RC | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Aprobaty | Land Rover STJLR.03.5004 | Norma dedykowana potężnym silnikom benzynowym z kompresorem: 5.0 V8 Supercharged oraz 3.0 V6 SC, napędzającym topowe wersje Range Rovera ("Big" i Sport). Wymaga oleju o lepkości 5W-20, który zapewnia stabilny film olejowy przy ogromnych obciążeniach generowanych przez ciężkie nadwozie i dużą moc. |
| Aprobaty | GM Dexos1 Gen2 | |
| Aprobaty | Ford WSS M2C930-A | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | C5 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | C6 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ILSAC | GF-6A | Norma ściśle powiązana z API SP, ale kładąca dodatkowy nacisk na oszczędność paliwa (Fuel Economy). Często wymagana w najnowszych samochodach z USA i Azji (Toyota, Honda, Mazda), które używają olejów o bardzo niskich lepkościach (0W-20, a nawet 0W-16 dla |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent
Indeks: OLE001489
W pełni syntetyczny, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE002097
Olej silnikowy Shell PurePlus Technology - dostosowany do specyficznych wymagań producenta. Spełnia wysokie wymagania niektórych wysokowydajnych silników, w tym Audi, VW i Porsche.
Indeks: OLE003133
https://galonoleje.pl/content/14-CertyfikatyMOTUL 8100 Eco-Clean 0W20 5L to w 100% syntetyczny olej o bardzo niskiej lepkości HTHS, typu Mid SAPS. Stworzony dla najnowszych silników benzynowych i Diesla z DPF/GPF, spełniających normy EURO 4, 5, 6. Zapewnia oszczędność paliwa, ochronę przed LSPI oraz doskonałe smarowanie przy zimnym starcie. Posiada...
Indeks: OLE003580
Pennzoil Ultra Premium 0W-20 to najbardziej zaawansowany, w pełni syntetyczny olej silnikowy w ofercie marki, który wyznacza nowe standardy ochrony jednostki napędowej. Jako jeden z niewielu produktów na rynku, jest on wykonany w rewolucyjnej technologii PurePlus®, która syntetyzuje krystalicznie czystą bazę olejową z gazu ziemnego, a nie z ropy naftowej.
Indeks: OLE003597
EE PERFORMANCE C5 C6 0w20 to najwyższej klasy olej silnikowy klasy performance, dedykowany do szerokiej gamy europejskich i azjatyckich pojazdów o wysokich osiągach.
Indeks: MOTUL-107385
W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy o najwyższych parametrach, specjalnie opracowany do najnowszych pojazdów EURO 6 grupy VAG (Volkswagen, Audi, Skoda oraz Seat), wymagających oleju dopuszczonego zgodnie z wymaganiami VW 508 00 - 509 00.
Indeks: OLE003375
Oryginalny, w pełni syntetyczny olej silnikowy NISSAN 0W-20 C5 (KE900-90343) w opakowaniu 5L. Opracowany we współpracy z TotalEnergies. Dedykowany do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF/GPF). Spełnia rygorystyczną normę ACEA C5 i API SN, zapewniając maksymalną oszczędność paliwa i ochronę silnika.
Indeks: OLE002798
TOTAL QUARTZ INEO XTRA DYNAMICS 0W-20 to zaawansowany technologicznie syntetyczny olej silnikowy o doskonałych osiągach, przeznaczony do silników najnowszej generacji producentów samochodów klasy premium.
Indeks: 872584
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia najwyższą ochronę, znakomite osiągi, trwałość i oszczędność paliwa.
Indeks: OLE002874
Ten w pełni syntetyczny olej silnikowy wykonano z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne, a opracowano go specjalnie z myślą o samochodach najnowszej generacji.
Indeks: OLE003274
W pełni syntetyczny olej PETRONAS Syntium 7000 AV 0W-20 1L. Stworzony do najnowszych silników Grupy VW z normą 508.00 / 509.00. Zapewnia maksymalną oszczędność paliwa i ochronę filtrów GPF. Posiada aprobatę Porsche C20.
Indeks: OLE002891
Dzisiejsze silniki nieustannie przesuwają granice technologii i inżynierii. Są mniejsze i ultrawydajne,bez poświęcania wydajności.
Indeks: OLE003132
MOTUL 8100 Eco-Clean 0W20 5L to w 100% syntetyczny olej o bardzo niskiej lepkości HTHS, typu Mid SAPS. Stworzony dla najnowszych silników benzynowych i Diesla z DPF/GPF, spełniających normy EURO 4, 5, 6. Zapewnia oszczędność paliwa, ochronę przed LSPI oraz doskonałe smarowanie przy zimnym starcie. Posiada aprobaty ACEA C5/C6, API SP-RC, ILSAC GF-6a, MB...
Indeks: OLE003233
Enviro+ 0w-20 jest w pełni syntetycznym olejem klasy premium charakteryzującym się lepkością SAE 0w-20.
Indeks: OLE002776
Jazda w trudnych warunkach, takich jak duże natężenie ruchu, złe warunki atmosferyczne czy wydłużanie okresów pomiędzy wymianami oleju, mogą powodować osadzanie się grubej, smolistej substancji zwanej osadem.
idealny balans doskonałej jakości i niskiej lepkości dla współczesnych samochodów także z napędem hybrydowym.