• Ostatnie sztuki
  • Darmowa Dostawa
  • Chwilowo niedostępny
KROON OIL Poly Tech 5w40 5L- syntetyczny PAO | Sklep online Galonoleje.pl

KROON OIL Poly Tech 5w40 5L- syntetyczny PAO

OLE002758
OLE002659
Kroon Oil
Chwilowo niedostępny

Dostępne warianty:

Cena
310,00 zł
Ilość

local_shipping Darmowa dostawa

Opis

KROON OIL Poly Tech 5w40 5L - syntetyczny PAO

Kroon Oil Poly Tech 5W-40 to całoroczny olej silnikowy klasy premium do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych (bez DPF/FAP) samochodów osobowych i dostawczych. Stosując specjalne składniki „OSP”, Poly Tech 5W-40 idealnie nadaje się do stosowania nawet w pojazdach narażonych na ekstremalne warunki, włącznie z częstymi przejazdami/postojami w korkach ulicznych, „sportową” jazdą lub regularnymi zimnymi rozruchami.

Olej Kroon Oil Poly Tech 5W-40 wyróżniają następujące właściwości:

  •     Znacznie ulepszone właściwości czyszczące – de facto bezkonkurencyjne
  •     Znakomita odporność na ścinanie dzięki wysokiemu naturalnemu indeksowi lepkości zastosowanych 100% syntetycznych olejów bazowych
  •     Bardzo płynny zimny start silnika, nawet w ekstremalnie niskich temperaturach, znacznie zmniejszający zużycie podczas rozruchu
  •     Opóźnianie procesu starzenia / zużywania się silnika
  •     Doskonała ochrona przed zużyciem i korozją
  •     Poprawiona stabilność oksydacyjna i zapobieganie odkładaniu depozytów
  •     Obniżone tarcie w ruchomych częściach silnika
  •     Zminimalizowane zużycie oleju dzięki wyjątkowej kontroli czystości pierścieni tłokowych, stabilnej lepkości jak i niskiemu odparowaniu

Normy i specyfikacje:

  • ACEA A3/B4
  • API SN/CF
  • BMW Longlife-01
  • GM LL-B-025
  • MB 229.3/226.5
  • Porsche A40
  • Renault RN0700/RN0710
  • VW 502.00/505.00

Typowe właściwości:

  • Gęstość w 15 °C, kg/l 0,857
  • Pompowalność CCS w -30 °C, mPa.s 4370
  • Lepkość kinematyczna w 40 °C, mm²/s 82,00
  • Lepkość kinematyczna w 100 °C, mm²/s 13,80
  • Indeks lepkości 173
  • Temperatura zapłonu COC, °C 235
  • Temperatura płynięcia, °C -57
  • TBN, mgKOH/g 10,3
  • Popioły, % 1,33
  • HTHS, mPa.s 3,67
  • Odparowanie Noack, % 7,0
Szczegóły produktu
OLE002758
Nowy

Opis

Klasa lepkości 5W40 Olej tworzący nieco grubszy i bardziej wytrzymały film olejowy niż 5W-30, co zapewnia lepszą ochronę przy dużym obciążeniu i wysokich temperaturach. Często wybierany do starszych silników lub aut z turbodoładowaniem, ponieważ lepiej uszczelnia jednostkę napędową i pomaga ją wyciszyć.
Klasa jakości wg klasyfikacji API CF To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych.
Klasa jakości wg klasyfikacji API SN Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Aprobaty Mercedes 226.5
Aprobaty Porsche A40 To klasyczna norma dla silników benzynowych bez filtrów cząstek stałych (GPF), stosowana w większości modeli wyprodukowanych przed 2018 rokiem (np. 911, Cayenne). Wymaga wysokiej odporności na ścinanie (zazwyczaj 0W-40 lub 5W-40), zapewniając maksymalną ochronę silnika podczas sportowej i obciążonej jazdy.
Aprobaty Renault RN0700 Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami.
Aprobaty Renault RN0710 Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki.
Aprobaty VW 502.00 Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty BMW Longlife-01 (LL-01) Przeznaczony głównie do starszych silników benzynowych oraz diesli bez filtra DPF. Zapewnia wysoką ochronę silnika, ale nie jest zalecany do najnowszych układów wydechowych.
Aprobaty VW 505.00 Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty Mercedes 229.3
Rodzaj oleju Syntetyczne
Pojemność 5L
Przeznaczenie Samochody osobowe
Sposoby dostawy Nazwa Czas wysyłki Cena
InPost Paczkomaty 24/7 InPost Paczkomaty 24/7 Dostawa w 24-48h Za darmo!
InPost - Kurier InPost - Kurier Dostawa w 24-48h Za darmo!
ORLEN Paczka ORLEN Paczka Dostawa w 24h od dnia nadania 7,99 zł
DPD - Kurier DPD - Kurier Dostawa w 24-48h 18,99 zł
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Białystok ul. Hetmańska 70 Za darmo!
Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Białystok ul. Rycerska 1 Za darmo!
13 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: LEK000030

Xblitz

Xblitz S10 Duo Zestaw Kamer Samochodowych z Kamerą Cofania

Xblitz S10 Duo to zestaw dwóch kamer samochodowych – przedniej i tylnej – które nagrywają obraz w rozdzielczości Full HD, dając Ci pełną kontrolę nad tym, co dzieje się po obu stronach Twojego pojazdu. Tylna kamera może być dodatkowo wykorzystana przy parkowaniu jako kamera cofania.

Cena 359,90 zł
Więcej
Ostatnie sztuki w magazynie