RAVENOL TGO 75W90 GL5 1L - przekładniowy olej do skrzyni biegów manualnej i mostu
RAVENOL Getriebeoel TGO SAE 75W-90 API GL 5 jest półsyntetycznym olejem smarowym do przekładni mechanicznych przygotowanym na bazie najwyższej jakości olejów rafinowanych rozpuszczalnikami i syntetycznych olejów bazowych ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi z wysokociśnieniowymi substancjami aktywnymi oraz innymi dodatkami dopasowanymi do podwyższonych obciążeń olejów przekładniowych, dzięki czemu dzisiejsze wymogi praktyczne zostają przekroczone.
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL TGO 75W90 GL5:
Zaprojektowany specjalnie do pracy pod maksymalnymi obciążeniami w przekładniach hipoidalnych (mostach/osiach napędowych, manualnych skrzyniach biegów itp.)
Właściwości RAVENOL TGO 75W90 GL5:
bardzo dobra stabilność oksydacyjna maksymalna ochrona przed zużyciem, korozją i spienianiem niska temperatura krzepnięcia wyśmienite właściwości EP (Extreme Pressure) przy dużych naciskach współpracujących kół zębatych wysoki wskaźnik lepkości oszczędność paliwa
RAVENOL Getriebeoel TGO SAE 75W-90 API GL 5 jest półsyntetycznym olejem smarowym do przekładni mechanicznych przygotowanym na bazie najwyższej jakości olejów rafinowanych rozpuszczalnikami i syntetycznych olejów bazowych
RAVENOL Getriebeoel TGO SAE 75W-90 API GL 5 jest półsyntetycznym olejem smarowym do przekładni mechanicznych przygotowanym na bazie najwyższej jakości olejów rafinowanych rozpuszczalnikami i syntetycznych olejów bazowych
Olej przekładniowy do przekładni, które wymagają olejów z poniższymi specyfikacjami i aprobatami: API GL 4+ ; Ford ESD M2C175-A, VW 501.50 (G50) ;ZF TE-ML 02D/ 08A.
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny, wielofunkcyjny olej przekładniowy. Odpowiedni do stosowania w osiach napędowych oraz skrzyniach rozdzielczych, zarówno bez jak i wyposażonych w mechanizm o zwiększonym tarciu.
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low Friction).
Odpowiedni do mechanizmów różnicowych z ograniczonym poślizgiem w samochodach osobowych, użytkowych, ciężarowych oraz autobusach, których producent zaleca stosowanie oleju przekładniowego klasy GL-5 o lepkości SAE 75W-90.