AMSOL SYNTHETIC GEAR LUBE 75W90 FGR
Najwyższej klasy olej w 100% pochodzący wyłącznie z oficjalnej sieci sprzedaży.
Syntetyczny olej przekładniowy Amsoil 75W90 Long Life Gear Lube zaprojektowany specjalnie dla pojazdów ciężarowych,osobowych, dostawczych, kamperów, samochodów sportowych, samochodów osobowych, terenowych, SUV-ach, pojazdach ratunkowych, autobusach, pojazdach użytkowych i ciągnikach i eksploatacji przedłużonej do 800 000km (500 000 mil).
Zaprojektowany dla okresów eksploatacji przedłużonych do 800 000km (500 000 mil) zgodnie z zaleceniami producentów samochodów ciężarowych i ciężkiego sprzętu.
Zapewnia długą żywotność w samochodach osobowych i ciężarowych.
Doskonałe parametry w sezonie letnim i zimowym. Przewyższa wszystkie konwencjonalne oleje przekładniowe.
Syntetyczny olej Amsoil 75W90 Long Life Gear Lube jest olejem przekładniowym o kilkakrotnie wydłużonym okresie eksploatacji, chroniącym przekładnie lepiej niż konwencjonalne oleje.
Ta wyjątkowa formuła oleju klasy premium na bazie olejów syntetycznych wraz z dodatkami uszlachetniających o wysokich parametrach technicznych jest odporna na kwas i wytrącające się osady węglowe i lakowe.
Zmniejsza tarcie elementów wydłużając ich żywotność.
ZASTOSOWANIE
Amsoil 75W90 Long Life Gear Lube posiada trwałe właściwości, zachowuje lepkość przy przedłużonym okresie eksploatacji, chroniąc elementy przed zużyciem i zmniejszając zużycie paliwa. Doskonała płynność w niskich temperaturach i niezwykła stabilność w wysokich temperaturach czyni go doskonałym olejem wielosezonowym.
Amsoil 75W90 Long Life Gear Lube do smarowania przekładni przedłuża żywotność urządzeń i zmniejsza koszty eksploatacji.
Amsoil 75W90 Long Life Gear Lube o właściwej lepkości, jest zalecany do stosowania we wszelkich drogowych pojazdach ciężarowych, ciężkim sprzęcie terenowym, samochodach dostawczych, kamperach, samochodach sportowych, samochodach osobowych, terenowych, SUV-ach, pojazdach ratunkowych, autobusach, pojazdach użytkowych i ciągnikach.
AMSOIL Long Life Synthetic Gear Lube zapewnia:
• Wysoką ochronę przekładni i łożysk pracujących pod dużym obciążeniem
• Ochronę przed rdzą i korozją
• Lepszą zmianę biegów w niskich temperaturach
• Poprawę efektywności
• Dłuższą żywotność uszczelnień
Może zatem być stosowany w mostach napędowych, gdzie zalecana jest obsługa olejowa wg. normy API GL-4
SAE 80W90
API GL-5
MT-1
MIL-PRF-2105E
Dana SHAES 234 (dawniej Eaton PS 037)
Dana SHAES 256 (dawniej Eaton PS-163)
Dana SHAES 429A
Mack GO-J &GO- J+
Meritor 0-76N (75W-90) i 0-80 (80W-140 )
ZF TE ML 07A i 08
GM, Ford i Daimler Chrysler