Olej przekładniowy wykonany w technologii syntetycznej do samochodów osobowych, lekkich dostawczych, ciężarowych, autobusów oraz maszyn.
Zastosowanie
do przekładni pracujących w bardzo trudnych warunkach eksploatacji (przy dużych prędkościach, małym momencie obrotowym oraz małych prędkościach, dużym momencie obrotowym)
przekładnie i skrzynie manualne w samochodach osobowych i lekkich dostawczych
przekładnie i skrzynie manualne w samochodach ciężarowych i autobusach
przekładnie w maszynach, urządzeniach i sprzętach np. do prac ziemnych, do których zalecane jest stosowanie oleju tej klasy API
Zalety
Idealnie chroni przekładnie przed zużyciem mechanicznym, redukuje poziom zużycia min. o 15% w porównaniu do analogicznych olejów
utrzymuje w czystości elementy przekładni
wykazuje bardzo dobre właściwości przeciwzużyciowe i przeciwzatarciowe
ułatwia rozruch w niskich temperaturach
wykazuje bardzo dobrą stabilność termiczną i odporność na utlenianie
Specyfikacje
API: GL-5
SAE: 75W/90
Spełnia wymagania
Ford WSD-M2C200-C
Mack GO-J
Mack GO-J Plus
MAN 342 M1, M2, M3
MAN 342 S1, S2
SAE: J2360
Scania STO 1:0
ZF TE-ML 5A, 7A, 8A, 16B-D, 17B
Można stosować w pojazdach
AVIA, CUMMINS, CATERPILLAR, CASE, CLASS, DEUTZ-FAHR, DAF, FORD, FIAT, FENDT, GAZ, HYUNDAI, IKARUS, ISUZU, IVECO, JOHN DEERE, JCB, KAMAZ, KUBOTA, KATO, KIA, LEYLAND, LAMBORGHINI, NEW HOLLAND, NEOPLAN, NEOBUS, NISSAN, MITSUBISHI, MAZDA, SOLARIS, STEYER, TATRA, TEREX, TOYOTA, ZETOR i innych, gdy zalecany jest olej tej klasy.
Olej przekładniowy do przekładni, które wymagają olejów z poniższymi specyfikacjami i aprobatami: API GL 4+ ; Ford ESD M2C175-A, VW 501.50 (G50) ;ZF TE-ML 02D/ 08A.
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny, wielofunkcyjny olej przekładniowy. Odpowiedni do stosowania w osiach napędowych oraz skrzyniach rozdzielczych, zarówno bez jak i wyposażonych w mechanizm o zwiększonym tarciu.
Wielozakresowy olej przekładniowy do uniwersalnego zastosowania. Olej przekładniowy typu "total drive line" (TDL) jest najlepszy do smarowania wszystkich elementów układu napędowego.
Mobilube 1 SHC 75W-90 to wysokiej jakości olej przekładniowy, opracowany w oparciu o SYNTETYCZNE oleje bazowe i najnowszą technologię dodatków uszlachetniających.
RAVENOL Getriebeoel TSG 75W-90 jest półsyntetycznym olejem wielofunkcyjnym, stworzonym na bazie wysokiej jakości syntetycznych olei podstawowych ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, do skrzyń biegów pracujących pod największym obciążeniem.
Castrol Syntrax Universal Plus 75W-90 to całkowicie syntetyczny samochodowy środek smarny do zastosowań w wysokoobciążonych elementach układu napędowego
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy (technologia Nanodrive Ultra Low Friction).