Syntetyczny olej przekładniowy nowej generacji do 5- oraz 6-biegowych przekładni m.in. marek BMW, Volvo, Toyota, Nissan, Mitsubishi, Peugeot, Honda oraz ZF. Nowoczesny pakiet dodatków zapewnia płynną pracę oraz łatwy start przekładni mechanicznych, zarówno w niskich temperaturach, jak i przy wysokich obciążeniach. Posiada doskonałe właściwości antypieniące, wysoką stabilność termiczną i jest kompatybilny ze wszystkimi materiałami. Wydłuża interwały wymiany oleju. Przewyższa większość wymagań producentów samochodów.
Charakterystyka produktu:
Charakterystyka
Metoda
Jednostka
Wartość
Gęstość w 15 °C
D 1298
kg/m³
876
Klasa SAE
75W-80
Lepkość dynamiczna (metoda Brookfielda)
D 2983
°C
120500
Lepkość w 100 °C
D 445
CSt
9,47
Lepkość w 40 °C
D 445
CSt
57,98
Temperatura krzepnięcia
D 97
°C
-45
Temperatura zapłonu COC
D 92
°C
216
Wskaźnik lepkości
D 2270
146
Firma Mannol zastrzega sobie prawo do zmian technicznych.
Syntetyczny olej przekładniowy nowej generacji do 5- oraz 6-biegowych przekładni m.in. marek BMW, Volvo, Toyota, Nissan, Mitsubishi, Peugeot, Honda oraz ZF.
RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80 jest w pełni syntetycznym, lekkobieżnym olejem przekładniowym opracowanym na bazie polialfaolefin (PAO) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi
RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80 jest w pełni syntetycznym, lekkobieżnym olejem przekładniowym opracowanym na bazie polialfaolefin (PAO) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi
Syntetyczny olej przekładniowy nowej generacji do 5- oraz 6-biegowych przekładni m.in. marek BMW, Volvo, Toyota, Nissan, Mitsubishi, Peugeot, Honda oraz ZF.
Castrol Transmax Manual V 75W-80* z technologią Smooth Drive Technology™ jest w pełni syntetycznym olejem przekładniowym dostarczającym znakomitej ochrony przeciwzużyciowej opracowanej w klasyfikacji API GL-4.