Olej przekładniowy na wysokie naciski (EP) do bardzo obciążonych przekładni. Najnowsza generacja olejów Fuel-Economy.
Olej przekładniowy technologii syntetycznej do wszystkich pojazdów Renault-Nissan-Mitsubishi wyposażonych w manualne skrzynię biegów typów Sx, Jxx, TLx, NDx, NDk1, Pxx oraz DBx. TRANSELF NFX SAE 75W jest szczególnie rekomendowany do ułatwiania zmian biegów w niskich temperaturach. Zachowuje swoje wyjątkowe właściwości również w wysokich temperaturach, zapewniając możliwie płynną pracę i lepszą żywotność części składowych skrzyni biegów TRANSELF NFX SAE 75W zastępuje produkty TRANSELF NFP 75W-80 i TRANSELF NFJ 75W-80 i pokrywa ich zastosowanie
Specyfikacje
Homologacje konstruktorów API: GL-4 Oficjalnie dopuszczony i rekomendowany przez Renault-Nissan-Mitsubishi do skrzyń biegów Sx, Jxx, TLxx, NDx, NDk1, Pxx, DBx.
Właściwości i korzysci
Łatwość jazdy przy każdej pogodzie
Praca pod dużym obciążeniem
Długa żywotność skrzyni biegów
Zaawansowana ochrona synchronizatorów
Wyjątkowa odporność na ścinanie
Właściwości przeciwzużyciowe i na wysokie naciski umożliwiają działanie przekładni w najcięższych warunkach
Niezrównana wydajność termiczna, gwarantująca stabilność produktu nawet przy dużych obciążeniach i w wysokiej temperaturze
Szczególnie stabilny współczynnik tarcia zapewniający odpowiednią pracę synchronizatorów w każdych warunkach
Wysoki wskaźnik lepkości i i niska temperatura płynięcia zapewniają idealne smarowanie przy każdej temperaturze
Olej do skrzyń biegów ELF TRANSELF NFX 75W to nowoczesny, najwyższej jakości olej przekładniowy w technologii syntetycznej, dedykowany do manualnych skrzyń biegów w samochodach osobowych i dostawczych marki RENAULT, OPEL, NISSAN, MITSUBISHI.
Motul Gear Power FE 75W to wysokiej jakości, w pełni syntetyczny olej przekładniowy, stworzony z myślą o najnowszej generacji manualnych skrzyń biegów wymagających bardzo płynnego oleju o lepkości SAE 75W typu "FE - Fuel Economy".
Olej przekładniowy technologii syntetycznej do wszystkich pojazdów Renault-Nissan-Mitsubishi wyposażonych w manualne skrzynię biegów typów Sx, Jxx, TLx, NDx, NDk1, Pxx oraz DBx.