• Ostatnie sztuki
CASTROL Edge Titanium 5w40 C3 1L - syntetyczny olej silnikowy | Sklep online Galonoleje.pl

CASTROL Edge Titanium 5w40 C3 1L - syntetyczny olej silnikowy

OLE000237
15F7D5
Castrol
W magazynie - Wysyłka w 24h
10 szt.

Adres sklepu Ilość
Białystok, ul. Hetmańska 70 4 szt.
Białystok, ul. Rycerska 1 3 szt.

Dostępne warianty:

Cena
39,90 zł
Ilość

Dostawa już od: 7,99 zł info

local_shipping Do darmowej dostawy brakuje: 299,00 zł

Opis

CASTROL Edge Titanium 5w40 C3 1L syntetyczny olej silnikowy

Castrol EDGE wzmocniony tytanem to najbardziej zaawansowana linia olejów syntetycznych, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy. Technologia TITANIUM FST™ podwaja trwałość filmu olejowego, zapobiegając jego zerwaniu i minimalizując tarcie. Dzięki temu możesz mieć pewność, że Twój silnik zawsze zareaguje dokładnie tak, jak chcesz.

Castrol EDGE 5W-40 wzmocniony TITANIUM FST™ zapewnia najlepsze osiągi dla nowoczesnych konstrukcji silników, które wymagają wysokiego poziomu ochrony przeciwzużyciowej. Odpowiedni do silników wyposażonych w filtry czastek stałych (DPF) i eksploatowanych w wydłużonym okresie pomiędzy wymianami oleju.

Poznaj korzyści CASTROL Edge Titanium 5w40 C3

  • Redukuje szkodliwe osady, zwiększając wydajność silnika
  • Zapewnia maksymalny poziom ochrony w każdych warunkach, nawet w niskich temperaturach
  • Pozwala osiągnąć i utrzymać maksymalną moc, nawet w warunkach wysokiego ciśnienia  
  • Utrzymuje wysoką sprawność silnika, udowodnioną w niezależnych testach
  • Olej typu Low SAPS 

Spełnia lub przekracza standardy CASTROL Edge Titanium 5w40 C3

SAE 5W-40; ACEA C3; API SN/CF;  VW  505 00 / 505 01; MB-Approval 229.31/ 229.51/ 226.5; Meets Ford WSS-M2C917-A; Renault RN0700/0710; Meets Fiat 9.55535-S2; dexos2*

*Odpowiedni dla silników wymagających GM dexos2; może być użyty także gdy specyfikacje dopuszczają GM LL-A-025 lub LL-B-025.

Szczegóły produktu
OLE000237
10 Przedmioty

Opis

Klasa lepkości 5W40 Olej tworzący nieco grubszy i bardziej wytrzymały film olejowy niż 5W-30, co zapewnia lepszą ochronę przy dużym obciążeniu i wysokich temperaturach. Często wybierany do starszych silników lub aut z turbodoładowaniem, ponieważ lepiej uszczelnia jednostkę napędową i pomaga ją wyciszyć.
Klasa jakości wg klasyfikacji API SN Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Klasa jakości wg klasyfikacji API CF To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych.
Aprobaty Renault RN0700 Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami.
Aprobaty Ford WSS M2C917-A
Aprobaty Renault RN0710 Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki.
Aprobaty GM LL A 025
Aprobaty VW 505.00 Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty GM LL B 025
Aprobaty Mercedes 229.31
Aprobaty VW 505.01 Specjalistyczna norma przeznaczona głównie dla silników diesla wyposażonych w pompowtryskiwacze (bez systemu LongLife). Bezpieczna również dla aut z filtrem cząstek stałych (DPF).
Aprobaty GM Dexos2 Uniwersalna norma dla większości aut marki Opel wyprodukowanych przed 2017 rokiem (benzyna i diesel). Olej typu Low SAPS, bezpieczny dla filtrów DPF.
Aprobaty Mercedes 229.51 Kluczowa aprobata dla nowoczesnych diesli Mercedesa (BlueTec) oraz silników benzynowych z filtrami cząstek stałych. Olej niskopopiołowy (Low SAPS), chroniący systemy oczyszczania spalin.
Aprobaty Porsche A40 To klasyczna norma dla silników benzynowych bez filtrów cząstek stałych (GPF), stosowana w większości modeli wyprodukowanych przed 2018 rokiem (np. 911, Cayenne). Wymaga wysokiej odporności na ścinanie (zazwyczaj 0W-40 lub 5W-40), zapewniając maksymalną ochronę silnika podczas sportowej i obciążonej jazdy.
Aprobaty Fiat 9.55535-S2 Najpopularniejsza norma Fiata dla olejów o lepkości 5W-40 (ACEA C3), zapewniająca najwyższą ochronę silnika przy dużych obciążeniach termicznych. Jest standardem wymaganym w silnikach benzynowych (T-Jet, MultiAir) oraz mocniejszych dieslach, gwarantując trwałość turbosprężarki i bezpieczeństwo dla katalizatorów.
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA C3 Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar
Rodzaj oleju Syntetyczne
Pojemność 1L
Przeznaczenie Samochody osobowe
Sposoby dostawy Nazwa Czas wysyłki Cena
InPost Paczkomaty 24/7 InPost Paczkomaty 24/7 Dostawa w 24-48h 13,99 zł
InPost - Kurier InPost - Kurier Dostawa w 24-48h 15,99 zł
ORLEN Paczka ORLEN Paczka Dostawa w 24h od dnia nadania 7,99 zł
DPD - Kurier DPD - Kurier Dostawa w 24-48h 18,99 zł
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Białystok ul. Hetmańska 70 Za darmo!
Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Białystok ul. Rycerska 1 Za darmo!

Producent

Osoba odpowiedzialna

13 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: 1111130-001-01-999

Ravenol

RAVENOL VSI 5W40 CleanSynto USVO 1L - syntetyczny olej silnikowy

RAVENOL VSI SAE 5W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.

Cena 53,90 zł
Więcej
W magazynie - Wysyłka w 24h

Indeks: OLE003249

Neste

NESTE Premium A3/B4 5W40 4L – Syntetyczny olej silnikowy API SN

Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy NESTE Premium A3/B4 5W-40 w ekonomicznym opakowaniu 4L. Zapewnia kompleksową ochronę silnika przed zużyciem, utrzymuje jego czystość dzięki wysokiemu wskaźnikowi TBN oraz umożliwia wydłużone interwały wymiany. Przekracza wymagania norm API SN oraz ACEA A3/B4. Dedykowany do silników benzynowych i Diesla w...

Cena 135,00 zł
Więcej
W magazynie - Wysyłka w 24h