Indeks: OLE000834
PLATINUM Max Expert C3 5W40 4L - syntetyczny olej silnikowy
Syntetyczny olej silnikowy stworzony w oparciu o Complex Protection Formula. CPF gwarantuje optymalną ochronę silnika w każdych warunkach eksploatacji.
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 16 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 3 szt. |
Valvoline MaxLife 5W-40 to wysokiej jakości, całkowicie syntetyczny olej silnikowy o unikalnej formule, stworzony specjalnie z myślą o wydłużeniu żywotności silników. Jest to pierwszy na rynku olej dedykowany do jednostek napędowych z dużym przebiegiem, który nie tylko smaruje, ale także regeneruje kluczowe elementy silnika.
Wraz z rosnącym przebiegiem silniki są narażone na wycieki, odkłada się w nich osad, a tarcie powoduje zużycie materiałów. Formuła MaxLife zawiera ekskluzywne dodatki, które skutecznie zwalczają te problemy:
Regeneracja uszczelek: Specjalne środki konserwujące utrzymują uszczelki w elastycznym i dobrym stanie. Pomaga to ograniczyć, a nawet całkowicie zapobiec wyciekom oraz nadmiernemu zużyciu oleju, co jest częstą bolączką starszych aut.
Ochrona przed zużyciem: Mocna powłoka olejowa zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem we wszystkich warunkach pracy, maksymalnie wydłużając okres trwałości użytkowej silnika.
Skuteczna kontrola osadów: Dodatkowe środki czyszczące i detergenty redukują szkodliwe osady, utrzymując wnętrze silnika w czystości. Co istotne, produkt ten przekracza limity normy ACEA A3/B3 dotyczące czystości tłoków (wg testów silników TDI Volkswagen).
Valvoline MaxLife 5W-40 jest niezwykle uniwersalny. Przeznaczony jest do szerokiej gamy pojazdów osobowych, dostawczych i lekkich ciężarówek. Doskonale sprawdza się w silnikach:
Benzynowych
Wysoprężnych (Diesel), w tym także z wtryskiem bezpośrednim (sprawdzony w teście VW DID)
Zasilanych gazem LPG
Mimo gęstej bazy chroniącej silnik, olej ten zachowuje doskonałą płynność zimą. Zapewnia natychmiastowy przepływ w niskich temperaturach, co gwarantuje łatwy rozruch zimnego silnika i optymalne smarowanie już w kilka sekund po przekręceniu kluczyka. Formuła LongLife pozwala również na stosowanie wydłużonych okresów między wymianami.
Produkt spełnia wymagania wielu producentów, co czyni go bezpiecznym wyborem dla większości aut na rynku:
Lepkość: SAE 5W-40
Klasa jakości: ACEA A3/B3, A3/B4; API SN/CF
Renault: RN0700 / RN0710
Odpowiedni do zastosowań, gdzie wymagane są normy: Volkswagen 50200/50500 lub MB-229.3
| Klasa lepkości | 5W40 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Aprobaty | Renault RN0700 | Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami. |
| Aprobaty | Renault RN0710 | Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki. |
| Aprobaty | VW 502.00 | Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | Mercedes 229.3 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3/B3 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3/B4 | Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3 | |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 1L | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent
Osoba odpowiedzialna
Indeks: OLE000834
Syntetyczny olej silnikowy stworzony w oparciu o Complex Protection Formula. CPF gwarantuje optymalną ochronę silnika w każdych warunkach eksploatacji.
Indeks: OLE000208
100% SYNTHETIC olej do silników benzynowych i Diesla spełniających normy emisji EURO IV i V
Indeks: OLE000554
Fully synthetic, mid saps, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE002590
XADO Luxury Drive 5W-40 Syntetyczny olej silnikowy zawierający Revitalizant.
Indeks: EPLUS5W40001
Enviro + 5W-40 jest olejem silnikowym zatwierdzonym przez producentów OEM do serwisów gwarancyjnych, produkowanym przy wykorzystaniu najnowszej technologii low i mid SAPS (mała/średnia zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki).
Indeks: OLE000061
Castrol EDGE Turbo Diesel 5W40 powstał aby sprostać wymaganiom samochodów VW i Audi z silnikami typu diesel wymagających specyfikacji VW 505.01
Indeks: OLE001546
W pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction.
Indeks: OLE000635
AMSOIL 5W40 Synthetic European Engine Oil jest sformułowany, aby prześcignąć najbardziej wymagające specyfikacje i normy europejskie. (zdjęcie poglądowe, pojemnik jest o poj. 3,78L)
Indeks: OLE000450
Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE000281
W pełni syntetyczny olej lekkiego biegu do nowoczesnych silników. Redukuje zużycie paliwa. Zapewnia stabilną lepkość w bardzo szerokim zakresie temperatur. Optymalne smarowanie zostaje zachowane nawet w skrajnych temperaturach.
Indeks: OLE002785
Syntetyczny olej silnikowy do samochodów osobowych i lekkich dostawczych
Indeks: OLE003497
Gulf Formula G 5W40 jest wielosezonowym, całkowicie syntetycznym olejem silnikowym, stworzonym z najwyższej jakości baz syntetycznych, oraz najnowszych technologicznie dodatków.
Indeks: OLE000093
Mobil Super 3000 5W40 to wysokiej jakości oleje silnikowe w technologii syntetycznej zapewniające doskonały poziom ochrony i sprawności silników
Indeks: OLE001999
TITAN SUPERSYN 5W40 to uniwersalny, nowoczesny olej do zastosowania w silnikach benzynowych i diesla, również turbodoładowanych. Zapewnia łatwy rozruch w niskich temperaturach otoczenia oraz ogranicza zużycie paliwa.
W pełni syntetyczny olej typu premium dla nowoczesnych silników nowoczesnych pozostających w długim użytkowaniu oraz z dużym przebiegiem.