Syntetyczny olej silnikowy MOTUL Specific 505 01 502 00 C3 5w40 1L do aut grupy VAG (Volkswagen, Audi, Skoda oraz Seat) oraz Ford
VOLKSWAGEN - W 100% syntetyczny olej silnikowy o zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki (Mid SAPS).
Specjalnie opracowany do silników TDI lub TD zarówno z pompowtryskiwaczami (PD), jak i tych z pompą wtryskową bez filtrów cząstek stałych (DPF), lub dla silników benzynowych o stałych przebiegach pomiędzy wymianami oleju (15 000 km).
ZASTOSOWANIE Specjalnie zaprojektowany do samochodów z silnikami TDi, które mają stały okres wymiany oleju (15.000km w Europie), do silników Diesla z turbodoładowaniem z lub bez pompowtryskiwaczy (VolkswagenPD), bez filtra cząstek stałych. Także do silników benzynowych. Do każdego rodzaju paliwa.
WŁAŚCIWOŚCI ACEA C3 VW 505 01 / 502 00505 00 502 00 505 00 505.01/502.00/505.00 502.00 505.00 FORD WSS M2C 917A WSS-M2C-917-A WSS-M2C-917A KLASA LEPKOŚCI: SAE 5W40
Oficjalna aprobata Volkswagena jest gwarancją jakości procesu tworzenia i produkcji oleju. Syntetyczna baza zapewnia doskonałe smarowanie,pozwalając przenosić dodatkowe obciążenia w rozrządzie spowodowane pracą pompowtryskiwaczy, zmniejsza tarcie i gwarantuje odporność na wysokie temperatury jakie osiągają silniki we współczesnych samochodach. Zapobiega zużyciu elementów rozrządu co pozwala zachować osiągi samochodu. Wykonany w technologii „Mid SAPS” dzięki czemu jest bardziej kompatybilny z najnowszej generacji katalizatorami. Zawiera dodatki przeciwutleniaczowi, przeciw zużyciowe, antykorozyjne i antypienne.
ZALECENIA Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta samochodu i własnym doświadczeniem. Może być mieszany z innymi olejami mineralnymi i syntetycznymi.
Specjalnie zaprojektowany do samochodów z silnikami TDi, które mają stały okres wymiany oleju (15.000km w Europie), do silników Diesla z turbodoładowaniem z lub bez pompowtryskiwaczy (VolkswagenPD), bez filtra cząstek stałych. Także do silników benzynowych. Do każdego rodzaju paliwa.
100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do silników wykorzystujących propanbutan (LPG), metan (CNG) lub benzynę. Znacznie przewyższa obowiązujące normy. Odporny na wysokie temperatury. Niskie poziomy siarczanu popiołu fosforu i siarki
Syntetyczny olej silnikowy stworzony w oparciu o Complex Protection Formula. CPF gwarantuje optymalną ochronę silnika w każdych warunkach eksploatacji.
SELENIA WR 5W40 5L to Olej na bazie wyselekcjonowanych składników syntetycznych do silników diesel ssących i turbosprężarkowych wyposażonych w komorę wstępnego spalania i wtrysk bezpośredni
W pełni syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy wyprodukowany w oparciu o nowoczesną technologię, dzięki której olej posiada doskonałe parametry, redukuje ryzyko nadmiernego zużycia zaworów oraz zapewnia dobrą kontrolę osadów i optymalną ochronę silnika w każdych warunkach eksploatacji.
Syntetyczny olej MIHEL Ceramic Oil 7900 to środek smarny gwarantujący maksymalne osiągi jednostce napędowej. Sprawia, że rozruch silnika możliwy jest nawet w skrajnie niskich temperaturach.
Syntium 3000 AV 5W-40 firmy PETRONAS jest olejem typu mid SAPS, który nadaje się do wszystkich rodzajów samochodów osobowych, w tym samochodów z silnikami benzynowymi i Diesla (wyposażone w układy do obróbki następczej spalin) oraz najnowszych samochodów wyczynowych
Shell Helix HX8 ECT powstał z zastosowaniem zaawansowanej technologii kompatybilnej z systemami emisji spalin, aby umożliwić utrzymanie w czystości systemów emisji spalin w samochodach.
Stosowany w samochodach osobowych i dostawczych wyposażonych w silniki benzynowe i Diesla, w których przewidziano wydłużony okres między wymianiami oleju.
Amsoil 5W40 Synthetic Full Saps European Car Formula to syntetyczny olej silnikowy zawiera wysokiej jakości dodatki przeciwzużyciowe i przewyższający wysokie wymagania oleju ACEA .