Indeks: OLE000689
VALVOLINE Synpower MST C3 5w40 1L - syntetyczny olej silnikowy
W pełni syntetyczny olej silnikowy do pojazdów osobowych o niskiej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu oraz siarki (SAPS) i przedłużonej żywotności,
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 5 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 0 szt. |
Syntetyczny olej silnikowy stworzony w oparciu o Complex Protection Formula. CPF gwarantuje optymalną ochronę silnika w każdych warunkach eksploatacji. Redukuje ryzyko zużycia zaworów, zapewniając jednocześnie lepszą kontrolę osadów - przyczynia się do redukcji osadów cząstek stałych na filtrach DPF oraz zmniejsza możliwość zatrucia katalizatorów w silnikach z zapłonem iskrowym.
• Skuteczne smarowanie silników z pompowtryskiwaczami,
• ochronę środowiska naturalnego,
• czystość silnika poprzez utrzymanie sadzy w zawiesinie,
• łatwy rozruch silnika w warunkach zimowych.
Platinum MaxExpert C3 5W-40 przeznaczony jest do całorocznej eksploatacji w nowoczesnych silnikach samochodów osobowych i lekkich dostawczych, głównie wysokoprężnych koncernu Volkswagen (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat) wyposażonych w system wtrysku oparty na pompowtryskiwaczach. Odpowiedni również do zastosowania w silnikach benzynowych pracujących w różnych warunkach eksploatacji zarówno latem jak i zimą.
Platinum MaxExpert C3 5W-40 jest kompatybilny z urządzeniami obróbki spalin takimi jak: DPF i TWC. Rekomendowany do pojazdów spełniających normy Euro 5.
Normy, aprobaty, specyfikacje PLATINUM Max Expert C3 5W40:
API: SN/SM/CF
ACEA: C3
|
Parametry |
Jednostki |
Wartości typowe |
|
klasa lepkości SAE |
- |
5W-40 |
|
lepkość kinematyczna w temp. 1000C |
mm2/s |
14,0 |
|
wskaźnik lepkości |
- |
150 |
|
temperatura płynięcia |
0C |
-42 |
|
liczba zasadowa TBN |
Mg KOH/g |
8,0 |
|
temperatura zapłonu |
0C |
230 |
| Klasa lepkości | 5W40 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SM | Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Aprobaty | VW 502.00 | Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | Ford WSS M2C917-A | |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | GM Dexos2 | Uniwersalna norma dla większości aut marki Opel wyprodukowanych przed 2017 rokiem (benzyna i diesel). Olej typu Low SAPS, bezpieczny dla filtrów DPF. |
| Aprobaty | VW 505.01 | Specjalistyczna norma przeznaczona głównie dla silników diesla wyposażonych w pompowtryskiwacze (bez systemu LongLife). Bezpieczna również dla aut z filtrem cząstek stałych (DPF). |
| Aprobaty | Porsche A40 | To klasyczna norma dla silników benzynowych bez filtrów cząstek stałych (GPF), stosowana w większości modeli wyprodukowanych przed 2018 rokiem (np. 911, Cayenne). Wymaga wysokiej odporności na ścinanie (zazwyczaj 0W-40 lub 5W-40), zapewniając maksymalną ochronę silnika podczas sportowej i obciążonej jazdy. |
| Aprobaty | Mercedes 226.5 | |
| Aprobaty | Renault RN0700 | Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami. |
| Aprobaty | Renault RN0710 | Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki. |
| Aprobaty | Mercedes 229.31 | |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 1L | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: OLE000689
W pełni syntetyczny olej silnikowy do pojazdów osobowych o niskiej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu oraz siarki (SAPS) i przedłużonej żywotności,
Indeks: OLE000062
Castrol EDGE Turbo Diesel 5W40 powstał aby sprostać wymaganiom samochodów VW i Audi z silnikami typu diesel wymagających specyfikacji VW 505.01
Indeks: OLE002306
Syntetyczny olej silnikowy z dodatkiem specjalnie wyselekcjonowanych baz oraz dodatków uszlachetniających. Olej ten przeznaczony jest do silników niewymagających normy C3 z przebiegami powyżej 150.000 km.
Indeks: OLE002730
ENVIRO+ 5W-40 jest wysokiej jakości, w pełni syntetycznym olejem do silników benzynowych ,zatwierdzonym przez producentów OEM. Posiada licencjonowaną aprobatę do usług serwisowych pojazdów GM / OPEL (dexos 2), VW, Audi, Skoda, Seat, BMW, Mercedes Benz i Porsche.
Indeks: OLE001231
Gulf Formula ULE 5W-40 to wysokowydajny, syntetyczny olej silnikowy do samochodów osobowych o ultra niskiej emisji, spełniający wymagania mid SAPS (siarczanów popiołu, fosforu i siarki).
Indeks: OLE001829
Specjalnie opracowany niskoszumowy olej silnikowy przeznaczony do całorocznego użytku.
Indeks: OLE002448
QUALITIUM Protec 5W40 to Syntetyczny olej silnikowy do samochodów osobowych i lekkich dostawczych.
Indeks: OLE003544
XADO Atomic 5w40 C3 RED BOOST 1L - olej silnikowy
Indeks: OLE001357
Innowacyjny uniwersalny olej silnikowy premium zawierający estry do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez, w tym „stary”; marki i wysoki przebieg. Zaprojektowany na podstawie wymagań europejskich producentów.
Indeks: OLE003192
CASTROL Magnatec A5 5w30 1L - syntetyczny olej silnikowy
Indeks: OLE001967
PMO 5w40 Extreme ESTPAO + ESTER to nowoczesny olej silnikowy opartyo wysokiej jakości w pełni syntetyczne bazy olejowe z grupy IV i V- bazy PAO i bazy Estrowe.
Indeks: OLE000267
W pełni syntetyczny olej lekkiego biegu do nowoczesnych silników. Redukuje zużycie paliwa. Zapewnia stabilną lepkość w bardzo szerokim zakresie temperatur. Optymalne smarowanie zostaje zachowane nawet w skrajnych temperaturach.
Indeks: OLE000063
Castrol EDGE Turbo Diesel 5W40 powstał aby sprostać wymaganiom samochodów VW i Audi z silnikami typu diesel wymagających specyfikacji VW 505.01
Indeks: OLE000636
Amsoil 5W40 Synthetic Full Saps European Car Formula to syntetyczny olej silnikowy zawiera wysokiej jakości dodatki przeciwzużyciowe i przewyższający wysokie wymagania oleju ACEA .
Syntetyczny olej silnikowy stworzony w oparciu o Complex Protection Formula. CPF gwarantuje optymalną ochronę silnika w każdych warunkach eksploatacji.