Syntetyczny olej silnikowy MOTUL Specific 505.01 502.00 C3 5w40 5L do aut grupy VAG (Volkswagen, Audi, Skoda oraz Seat) oraz Ford
UWAGA!! NORMA 502.00 została zastąpiona normą 505.01
stare oleje wysyłamy do zakończenia zapasów
VOLKSWAGEN - W 100% syntetyczny olej silnikowy o zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki (Mid SAPS).
Specjalnie opracowany do silników TDI lub TD zarówno z pompowtryskiwaczami (PD), jak i tych z pompą wtryskową bez filtrów cząstek stałych (DPF), lub dla silników benzynowych o stałych przebiegach pomiędzy wymianami oleju (15 000 km).
ZASTOSOWANIE
Specjalnie zaprojektowany do samochodów z silnikami TDi, które mają stały okres wymiany oleju (15.000km w Europie), do silników Diesla z turbodoładowaniem z lub bez pompowtryskiwaczy (VolkswagenPD), bez filtra cząstek stałych. Także do silników benzynowych. Do każdego rodzaju paliwa.
WŁAŚCIWOŚCI
ACEA C3
VW 505 01 / 502 00505 00 502 00 505 00 505.01/502.00/505.00 502.00 505.00
FORD WSS M2C 917A WSS-M2C-917-A WSS-M2C-917A
KLASA LEPKOŚCI:
SAE 5W40
Oficjalna aprobata Volkswagena jest gwarancją jakości procesu tworzenia i produkcji oleju. Syntetyczna baza zapewnia doskonałe smarowanie,pozwalając przenosić dodatkowe obciążenia w rozrządzie spowodowane pracą pompowtryskiwaczy, zmniejsza tarcie i gwarantuje odporność na wysokie temperatury jakie osiągają silniki we współczesnych samochodach. Zapobiega zużyciu elementów rozrządu co pozwala zachować osiągi samochodu. Wykonany w technologii „Mid SAPS” dzięki czemu jest bardziej kompatybilny z najnowszej generacji katalizatorami. Zawiera dodatki przeciwutleniaczowi, przeciw zużyciowe, antykorozyjne i antypienne.
ZALECENIA
Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta samochodu i własnym doświadczeniem. Może być mieszany z innymi olejami mineralnymi i syntetycznymi.