Indeks: OLE000152
VALVOLINE Maxlife 5w40 4L - syntetyczny olej silnikowy
W pełni syntetyczny olej typu premium dla nowoczesnych silników nowoczesnych pozostających w długim użytkowaniu oraz z dużym przebiegiem.
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 2 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 0 szt. |
Nowoczesny, w pełni syntetyczny olej silnikowy o wysokiej wydajności do najszerszej gamy silników benzynowych i wysokoprężnych występujących w samochodach osobowych i lekkich pojazdach użytkowych wyposażonych lub nie w katalizator, DPF, turbosprężarki i systemy wtrysku bezpośredniego. Dzięki zastosowaniu pakietu dodatków o wysokiej wydajności w połączeniu z całkowicie syntetycznymi olejami bazowymi zapewnia on szybkie i stabilne smarowanie silnika oraz wysoką stabilność termiczną w ciężkich warunkach jego pracy i w szerokim zakresie jego temperatur. Ten olej typu Mid-SAPS (ograniczona zawartość popiołu siarczanowego) spełnia wymagania największych europejskich producentów samochodów i zapewnia długie okresy między wymianami oleju, czystsze spalanie, zwiększoną oszczędność paliwa, niskie zużycie oleju i niskie emisje. Dzięki w pełni syntetycznej technologii przewyższa on oleje mineralne w trudniejszych warunkach oraz zapewnia doskonałą ochronę we wszystkich warunkach klimatycznych i drogowych.
Specyfikacje i aprobaty:
| Klasa lepkości | 5W40 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Aprobaty | Mercedes 229.31 | |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | Mercedes 229.51 | Kluczowa aprobata dla nowoczesnych diesli Mercedesa (BlueTec) oraz silników benzynowych z filtrami cząstek stałych. Olej niskopopiołowy (Low SAPS), chroniący systemy oczyszczania spalin. |
| Aprobaty | VW 505.01 | Specjalistyczna norma przeznaczona głównie dla silników diesla wyposażonych w pompowtryskiwacze (bez systemu LongLife). Bezpieczna również dla aut z filtrem cząstek stałych (DPF). |
| Aprobaty | Ford WSS M2C917-A | |
| Aprobaty | GM Dexos2 | Uniwersalna norma dla większości aut marki Opel wyprodukowanych przed 2017 rokiem (benzyna i diesel). Olej typu Low SAPS, bezpieczny dla filtrów DPF. |
| Aprobaty | Renault RN0700 | Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami. |
| Aprobaty | BMW Longlife-04 (LL-04) | Najpopularniejszy standard dla większości współczesnych silników BMW (zarówno benzynowych, jak i diesla) w Europie. Olej w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF/GPF). |
| Aprobaty | Renault RN0710 | Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | C3 | Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 4L | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent
Osoba odpowiedzialna
Indeks: OLE000152
W pełni syntetyczny olej typu premium dla nowoczesnych silników nowoczesnych pozostających w długim użytkowaniu oraz z dużym przebiegiem.
Indeks: OLE000022
Nowoczesny olej silnikowy stworzony w Technologii Syntetycznej ELF, całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla (bez DPF, FAP) koncernów MERCEDES BENZ, VOLKSWAGEN, PORSCHE(benzynowe)
Indeks: OLE002485
MOTUL 8100 X-CESS 5W40 GEN2 4L - W 100% syntetyczny najwyższej jakości olej silnikowy specjalnie opracowany do nowoczesnych wysilonych silników benzynowych i Diesla, wolnossących oraz doładowanych o pośrednim i bezpośrednim wtrysku paliwa.
Indeks: OLE003425
MOTUL 6100 Syn-Nergy Spec 5W40 5L - półsyntetyczny olej silnikowy
Indeks: OLE001052
W pełni syntetyczny olej silnikowy – Optymalna wydajność, oczyszczanie i ochrona
Indeks: OLE001051
W pełni syntetyczny olej silnikowy – Optymalna wydajność, oczyszczanie i ochrona
Indeks: OLE003412
Motul 8100 Power 5W-40 to w 100% syntetyczny olej silnikowy o wysokiej wydajności, stworzony na bazie technologii ESTER i inspirowany rozwiązaniami stosowanymi w sportach motorowych.
Indeks: OLE001049
Olej silnikowy w technologii syntetycznej – utrzymuje silnik w czystości i zapewnia wydajną jazdę
Indeks: 3863
Nowoczesny najwyższej jakości olej do silników benzynowych oraz Diesla bez filtra cząstek stałych DPF. Połaczenie nowoczesnej bazy olejowej wraz z dodatkami najwyższej jakości gwarantuje olej silnikowy, który przyczynia się do mniejszego zużycia paliwa
Indeks: OLE001957
Odpowiedni do wyjątkowo długich okresów wymiany oleju.
Indeks: OLE003542
W pełni syntetyczny olej Selenia Sport 5W-40, stworzony we współpracy z Fiatem do silników o dużej mocy. Zapewnia maksymalną ochronę turbosprężarki i stabilność w wysokich temperaturach. Posiada oficjalną aprobatę Fiat 955535-Z2.
Nowoczesny, w pełni syntetyczny olej silnikowy o wysokiej wydajności do najszerszej gamy silników benzynowych i wysokoprężnych występujących w samochodach osobowych