Ultranowoczesny stworzony w Technologii Syntetycznej ELF, paliwooszczędny olej silnikowy, szczególnie zalecany do silników Renault i Nissan, wyposażonych w filtr czastek stałych (DPF, FAP).
Specyfikacje
ACEA: C4, poziom C3
MERCEDES-BENZ: 226.51
REANULT: RN 0720 silniki Renault Diesel z FAP (bez 2.2L dCi z FAP)
Syntetyczny olej silnikowy nowej generacji, specjalnie opracowany do stosowania we wszystkich silnikach benzynowych oraz diesla marek Volkswagen, Audi, Skoda, Seat.
Shell Helix HX8 ECT powstał z zastosowaniem zaawansowanej technologii kompatybilnej z systemami emisji spalin, aby umożliwić utrzymanie w czystości systemów emisji spalin w samochodach.
Opracowany aby spełnić wysokie wymagania silników o szczególnie wysokich, parametrach, w tym silników Audi i VW oraz tych, w których jest wymagany poziom jakości ACEA C3
Zaprojektowany tak, by spełniał bardzo wysokie wymagania określonych silników wysokoobciążonych,w tym BMW i Mercedes-Benz, oraz silników wymagających olejów zgodnych ze specyfikacjami API SN/CF lub ACEA C3
Syntetyczny olej silnikowy, o obniżonej zawartości SAPS, przeznaczony głównie do pierwszej generacji samochodów osobowych i dostawczych z filtrami cząstek stałych znajdujących się w okresie pogwarancyjnym.
W pełni syntetyczny olej silnikowy nowej generacji, specjalnie opracowany do stosowania we wszystkich silnikach benzynowych oraz diesla marek Volkswagen, Audi, Skoda, Seat.
Valvoline SynPower MST SAE 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem do silników Mercedes Benz i innych silników Euro IV diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i/lub katalizator trójdrożny (TWC).