Valvoline SynPower MST C3 5W-30 to syntetyczny olej silnikowy klasy Premium, opracowany pod kątem zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach pracy. Jego zaawansowana formuła została stworzona, aby spełniać wymogi najnowszych standardów wiodących producentów silników, ze szczególnym uwzględnieniem marek Mercedes-Benz oraz BMW.
Ochrona systemów DPF i kompatybilność Euro 4/5
Olej ten jest zoptymalizowany pod kątem nowoczesnych układów kontroli emisji spalin. Dzięki niskiej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki (Low SAPS), produkt utrzymuje w optymalnym stanie filtry cząstek stałych (DPF) oraz katalizatory trójdrożne (TWC). Jest to idealny wybór do:
Silników wysokoprężnych spełniających normy Euro 4 i 5.
Silników CDI wyposażonych w układ recyrkulacji spalin (EGR) i filtr DPF.
Pojazdów z ekologicznymi układami wydechowymi.
Wydajność LongLife i niezawodność
Valvoline SynPower MST C3 5W-30 charakteryzuje się doskonałą stabilnością, co pozwala na bezpieczne wydłużenie okresów między wymianami oleju, sięgających nawet 30 000 km (w odpowiednich silnikach). Dodatkowe korzyści to:
Czystość silnika: Minimalizuje powstawanie osadów, utrzymując wnętrze jednostki napędowej w idealnym stanie.
Łatwy rozruch zimą: Gwarantuje natychmiastowy przepływ oleju w niskich temperaturach, co zapewnia optymalne smarowanie w ciągu kilku sekund od zapłonu.
Ochrona przed zużyciem: Zapewnia niezrównaną trwałość podzespołów we wszystkich warunkach pracy.
Specyfikacje i Aprobaty
Produkt posiada oficjalne homologacje kluczowych producentów oraz spełnia najnowsze normy jakościowe:
Volkswagen: Zalecany do użytku w przypadku wymagania specyfikacji VW 50500/50501
Szczegóły produktu
OLE000432
16 Przedmioty
Opis
Klasa lepkości
5W30
Najbardziej uniwersalna lepkość na rynku, stanowiąca "złoty środek" między łatwym rozruchem zimą a solidną ochroną rozgrzanego silnika. Jest to standardowy wybór dla większości samochodów z ostatnich 20 lat, zapewniający optymalny balans między żywotnością silnika a umiarkowanym zużyciem paliwa.
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SP
Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Aprobaty
VW 505.01
Specjalistyczna norma przeznaczona głównie dla silników diesla wyposażonych w pompowtryskiwacze (bez systemu LongLife). Bezpieczna również dla aut z filtrem cząstek stałych (DPF).
Aprobaty
Mercedes 229.31
Aprobaty
Opel/Vauxhall OV0401547-D30
Aprobaty
Mercedes 229.51
Kluczowa aprobata dla nowoczesnych diesli Mercedesa (BlueTec) oraz silników benzynowych z filtrami cząstek stałych. Olej niskopopiołowy (Low SAPS), chroniący systemy oczyszczania spalin.
Aprobaty
Opel/Vauxhall OV0401547-G30
Aprobaty
Mercedes 229.52
Ulepszona, nowocześniejsza wersja normy 229.51 229.51. Została zaprojektowana w 2013 roku specjalnie dla najnowszych silników diesla Mercedes-Benz BlueTEC (z systemem AdBlue). Stworzona specjalnie, aby radzić sobie z nowoczesnymi paliwami zawierającymi bi
Aprobaty
VW 502.00
Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty
VW 505.00
Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty
BMW Longlife-04 (LL-04)
Najpopularniejszy standard dla większości współczesnych silników BMW (zarówno benzynowych, jak i diesla) w Europie. Olej w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF/GPF).
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA
C2
Norma podobna do C3 (bezpieczna dla DPF), ale kładąca większy nacisk na oszczędność paliwa (niższe opory tarcia). Często wymagana przez koncern PSA (Peugeot, Citroen) oraz Toyotę i Hondę. Zazwyczaj występuje w lepkościach 5W-30 lub 0W-30.
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA
C3
Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar
Mobil Super 3000 XE 5W-30 jest syntetycznym, wysokowydajnym i niskopopiołowym olejem silnikowym opracowanym z myślą o przedłużeniu żywotności i utrzymaniu wydajności systemu redukcji emisji spalin w pojazdach napędzanych zarówno benzyną jak i olejem napędowym.
Pennzoil Platinum 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium, który zapewnia kompletną ochronę nowoczesnym jednostkom napędowym. Jego wyjątkowość polega na zastosowaniu rewolucyjnej technologii PurePlus® – opatentowanego procesu przetwarzania gazu ziemnego w krystalicznie czystą, syntetyczną bazę olejową. Baza ta jest praktycznie wolna od...
K2 TEXAR 5W-30 XN-C3 1L to olej przeznaczony do wszystkich silników benzynowych i Diesla, także wyposażonych w nowoczesne układy oczyszczania spalin, w których producenci zalecają stosowanie oleju silnikowego 5W30 wg ACEA C2 i/lub C3, API SN.
Shell Helix HX8 ECT C3 to w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany z zastosowaniem najbardziej zaawansowanej technologii Shell zgodnej z systemami kontroli emisji spalin, chroniący filtry cząstek stałych samochodów z silnikami Diesla
Shell Helix Diesel Plus VA jest półsyntetycznym olejem przeznaczonym do silnikow Diesla z pompowtryskiwaczami zaprojektowanymi przez firmę Volkswagen, Audi, Skoda i Seat.
Syntetyczny, wysokiej jakości olej silnikowy odpowiedni do stosowania zarówno latem jak i zimą. Technologia oleju została opracowana w oparciu o CPF. Complex Protection Formula to gwarancja optymalnej ochrony silnika
RAVENOL FO SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa
Valvoline SynPower MST C3 5W-30 to syntetyczny olej silnikowy klasy Premium, opracowany pod kątem zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach pracy. Jego zaawansowana formuła została stworzona, aby spełniać wymogi najnowszych standardów wiodących producentów silników, ze szczególnym uwzględnieniem marek Mercedes-Benz oraz BMW.