Valvoline SynPower MST SAE 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem do silników Mercedes Benz i innych silników Euro IV diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i/lub katalizator trójdrożny (TWC). Produkt jest odpowiedni do silników CDI z systemami EGR i DPF, oraz do silników z wydłużonym przez producentów okresem wymiany oleju dochodzącym do 30.000 km. SynPower MST SAE 5W-30 może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych i diesla Mercedes Benz i BMW. Olej Valvoline SynPower MST to połączenie syntetycznej bazy i dodatków uszlachetniających o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki). Taki skład gwarantuje utrzymanie silnika w czystości, zapewnia niski poziom emisji spalin, doskonałą wydajność paliwa i wydłużenia okresów eksploatacji między wymianami oleju.
Wydłużone przebiegi między wymianami
Zgodnie ze specyfikacjami MB i BMW
Okres wymiany
Do 30 000 km, zgodnie z zaleceniem producenta pojazdu
Środowisko
Odpowiednie dla silników Euro IV z filtrami cząstek stałych i TWC
Wydajność paliwa
Zwiększa wydajność paliwa
Zimny rozruch silnika
Produkt ma niską temperaturę krzepnięcia, co daje doskonałą płynność oleju w niskich temperaturach
Ochrona przed zużyciem
Doskonała ochrona przed zużyciem i przedłużenie żywotności silnika i DPF
Klasy jakości / aprobaty:
API SN/CF,
ACEA: C3
BMW LL-04;
MB-229.52/229.51
VW 502.00/505.00/505.01
GM dexos2
Uwaga: Olej Valvoline SynPower MST 5W-30 został stworzony na potrzeby nowoczesnych silników spełniających wymogi wydłużonych okresów eksploatacji między wymianami oleju. W niektórych silnikach oleje ACEA C3 nie mogą być stosowane - zawsze sprawdź zgodność z instrukcją obsługi pojazdu.
RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low SAPS w technologii CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Nowoczesny, w pełni syntetyczny olej silnikowy typu "low-SAPS" dla najwyższej ochrony silników benzynowych i Diesla, zwłaszcza tych wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF/FAP). To flagowy produkt Long Life rekomendowany do pojazdów grupy VAG (VW, Audi, Skoda, Seat), BMW i Mercedes-Benz.
Olej silnikowy Synpower DX1 SAE 5W-30 spełnia nowo przyjętą klasyfikację API SN Plus, chroniąc silniki GDI (Gasoline Direct Injection) przed przedwczesnym zapłonem przy niskiej prędkości obrotowej (LSPI).
W 100% syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszych silników Diesla grupy Renault (Renault, Dacia, Samsung, Nissan), wyposażonych w filtr cząstek stałych wymagających olejów spełniających normy RN 0720 i spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V.
Syntetyczny olej silnikowy nowej generacji, specjalnie opracowany do stosowania we wszystkich silnikach benzynowych oraz diesla marek Volkswagen, Audi, Skoda, Seat.
Jest to nowej generacji olej silnikowy typu „low SAP”. Został on opracowany przy ścisłej współpracy z PEUGEOT i CITROEN. Olej Quartz INEO ECS 5W30 produkowany jest w najnowszej technologii pozwalającej nie tylko na zmniejszenie zużycia paliwa, ale na stosowanie w pojazdach wyposażonych wsystemy oczyszczania spalin jak DPF (Diesel Particulate Filter)
Najnowoczesniejszy olej silnikowy stworzony w Technologii Syntetycznej ELF, całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium o niskiej zawartości popioóów samochodów osobowych — zmniejsza emisje szkodliwych składników spalin podnosi oszczędność paliwa
Valvoline SynPower MST SAE 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem do silników Mercedes Benz i innych silników Euro IV diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i/lub katalizator trójdrożny (TWC).