ENEOS X Prime 5W30 SP/RC 1L - japoński syntetyczny olej silnikowy
Ten w pełni syntetyczny olej wykonano z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne, a jego formuła dostosowana jest do szerokiej gamy współczesnych silników. To nowy produkt ENEOS „Made in Japan” o wysokiej jakości, który zapewnia doskonałe własności jezdne dzięki znacznej redukcji hałasu pracy i drgań silnika oraz gwarantuje oryginalne osiągi samochodu, zapewniając jednocześnie doskonałą efektywność paliwową i przyspieszenie pojazdu.
Opracowany z myślą o najszerszej gamie niskoemisyjnych silników benzynowych, a także silnikach benzynowych w akumulatorowych pojazdach elektrycznych (BEV) wyposażonych w Range Extender, ale stanowi również idealne rozwiązanie w przypadku silników pojazdów hybrydowych (HEV) i hybryd z możliwością ładowania (PHEV), zarówno z turbosprężarką, jak i wolnossących, z wtryskiem bezpośrednim lub pośrednim. Zapewnia ochronę przed nietypowym spalaniem (zjawisko LSPI) w wykonanych w technologii downsizingu, turbodoładowanych silnikach benzynowych z bezpośrednim wtryskiem w pojazdach z systemem start-and-stop.
Specyfikacje ENEOS X Prime 5W30 1L
API SP/RC
ILSAC GF-6A
Szczegóły produktu
OLE003402
9 Przedmioty
Nowy
Opis
Klasa lepkości
5W30
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SP/RC
Klasa jakości wg klasyfikacji ILSAC
GF-6A
Rodzaj oleju
SYNTETYCZNE
Pojemność
1L
Sposoby dostawy
Nazwa
Czas wysyłki
Cena
InPost Paczkomaty 24/7
Dostawa w 24-48h
13,99 zł
InPost - Kurier
Dostawa w 24-48h
15,99 zł
ORLEN Paczka
Dostawa w 24h od dnia nadania
7,99 zł
DPD - Kurier
Dostawa w 24-48h
18,99 zł
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska)
Białystok ul. Hetmańska 70
Za darmo!
Odbiór w sklepie (Galon Rycerska)
Białystok ul. Rycerska 1
Za darmo!
Producent ENEOS Europe Limited8th Floor, Muro, 2 India StreetEC3N 2AF
LondynWielka Brytaniakontakt@eneosoil.pl+44 (0)20 7186 0400
Osoba odpowiedzialnaSynergy Oil Polska Sp. z o.o.ul. Wiertnicza 13502-952
WarszawaPolskakontakt@eneosoil.pl
Ten w pełni syntetyczny olej wykonano z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne, a jego formuła dostosowana jest do szerokiej gamy współczesnych silników.
Syntetyczny, wysokiej jakości olej silnikowy odpowiedni do stosowania zarówno latem jak i zimą. Technologia oleju została opracowana w oparciu o CPF. Complex Protection Formula to gwarancja optymalnej ochrony silnika
Olej Toyota 5W-30 Fuel Economy jest przeznaczony do samochodów z silnikami o zapłonie iskrowym. W większości samochodów Toyoty wyposażonych w silniki VVT-i stosuje się ten wysokiej jakości olej już w fabryce.
TOTAL QUARTZ Ineo R-Plus 5W30 olej nowej generacji zapewniający wyjątkową ochronę. Technologia Age-Resistance zapewnia specjalistyczną ochronę, aby sprostać codziennym wyzwaniom w długim okresie czasu.
MOTUL 8100 Eco-Clean+ C1 5W-30 to syntetyczny olej o niskim HTHS i klasie Low SAPS. Idealny dla silników benzynowych i Diesla (EURO 4, 5, 6) z DPF. Zapewnia oszczędność paliwa (≥3.0%), ochronę systemów oczyszczania spalin i doskonałe właściwości smarne. Posiada aprobaty ACEA C1, FORD WSS-M2C934-B, JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5005 oraz rekomendacje MAZDY.
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny, energooszczędny olej silnikowy typu mid SAPS, o niskim współczynniku tarcia. Jeden z produktów serii Millers Oils NANODRIVE – Low Friction Technology.
Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla marek MERCEDES-BENZ, BMW i VW. Przystosowany do najnowszych systematów oczyszczania spalin.
MOTUL 8100 X-Clean EFE 5W-30 to w 100% syntetyczny olej silnikowy typu Mid SAPS, stworzony dla nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z DPF/GPF. Zapewnia maksymalną ochronę silnika oraz oszczędność paliwa (EFE). Spełnia rygorystyczne normy BMW LL-04 , MB 229.52 , GM dexos2® , VW 505 00 / 505 01 , a także ACEA C2/C3 i API SN/CF. Idealny do...
Ten w pełni syntetyczny olej wykonano z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne, a jego formuła dostosowana jest do szerokiej gamy współczesnych silników.