MIHEL Ceramic Oil 9600 to innowacyjny środek smarny, który:
zapewnia maksymalne osiągi silnika,
zabezpiecza przed zużyciem nawet podczas skrajnie wysokich obciążeń,
umożliwia natychmiastowy rozruch silnika w skrajnie niskich temperaturach,
dzięki niskopopiołowej technologii wydłuża żywotność filtrów cząstek stałych DPF,
utrzymuje cały układ smarowania silnika w czystości i zabezpiecza antykorozyjnie nawet przy długich przebiegach silnika według standardu Long Life.
Regularne stosowanie ceramicznego oleju do silnika Mihel 9600 pozwoli obniżyć koszty eksploatacji pojazdu. Co więcej, innowacyjna formuła gwarantuje bezpieczeństwo względem najwyższych wymogów i restrykcji producentów silników.
Zaawansowane pakiety dodatków w oleju Mihel Ceramic Oil 9600 zapewniają idealną czystość silnika, a także najtrwalszy film olejowy. Środek smarny wykorzystuje innowacyjne właściwości nano ceramiki do wygładzenia powierzchni trących silnika poprzez zmniejszenie tarcia i zużycia, co ma bezpośrednie przełożenie na poprawę sprawności mechanicznej.
Wysoka temperatura zapłonu ogranicza utlenianie i zużycie oleju w skrajnych temperaturach oraz w warunkach zwiększonej eksploatacji silnika. Mihel 9600 5W30 – do jakich silników pasuje?
Jest to w pełni syntetyczny, całoroczny olej typu „low SAPS” – „lekki bieg”, przeznaczony zarówno dla silników benzynowych, jak i wysokoprężnych wyposażonych w systemy filtrów cząstek stałych (DPF). Olej ten spełnia wymogi normy emisji spalin Euro IV/V, szczególnie polecany do pojazdów wyposażonych w katalizator oraz turbodoładowanych. Spełnia wymagania zwiększonych interwałów wymiany w nowoczesnych standardach Long Life.
Po przejechaniu ok. 2000 kilometrów olej Mihel Ceramic Oil 9600 wykazuje swoje pełne właściwości, wpływając na redukcję tarcia pomiędzy podzespołami.
Mihel Ceramic Oil 9600 5W30 to w pełni syntetyczny olej do silnika. Jest to produkt, który bazuje na rewolucyjnej formule – połączeniu baz olejowych oraz dodatków, w których znajdują się cząsteczki ceramiki.
W pełni syntetyczny olej silnikowy nowej generacji, specjalnie opracowany do stosowania we wszystkich silnikach benzynowych oraz diesla marek Volkswagen, Audi, Skoda, Seat.
RAVENOL FDS SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia, wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla
RAVENOL SMP SAE 5W-30 to syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych w autach osobowych i dostawczych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Syntetyczny olej silnikowy Amsoil OE zapewnia doskonałą kontrolę zużycia i chroni krytyczne części silnika, takie jak tłoki i krzywki. Taka ochrona jest szczególnie ważna w ekstremalnych warunkach pracy stwarzanych przez dzisiejsze silniki o mniejszej pojemności, które często pracują z olejem o niższej lepkości.
Zaprojektowany, aby spełniać bardzo wysokie wymagania dla określonych silników wysokoobciążonych, w tym marki Renault, oraz silników wymagających olejów spełniających normę ACEA C4
Nowoczesny, w pełni syntetyczny olej silnikowy o wysokiej wydajności do najszerszej gamy silników benzynowych i wysokoprężnych występujących w samochodach osobowych
Opracowany w celu uzyskania najwyższej wydajności i ochrony w każdych warunkach pracy. Zaprojektowany, aby spełnić najnowsze standardy wiodących producentów silników.
RAVENOL VMP SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low SAPS w technologii CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
MANNOL Energy Combi LL to wielosezonowy syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych diesla z turbodoładowaniem i pompowtryskiwaczami.