Zaawansowany technologicznie, w pełni syntetyczny olej silnikowy
Mobil 1™ ESP 5W-30 jest najwyższej jakości syntetycznym olejem silnikowym zaprojektowanym, aby zapewnić wyjątkową czystość, ochronę przed zużyciem i doskonałą wydajność. Mobil 1 ESP 5W-30 został zaprojektowany, aby przedłużyć żywotność i utrzymać efektywność systemów emisji spalin zarówno w samochodach zasilanych olejem napędowym jak i benzyną. Olej Mobil 1 ESP 5W-30 spełnia lub przewyższa wymagania wielu wiodących norm branżowych i norm producentów pojazdów dla nowoczesnych silników samochodów osobowych z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi.
Zalety
Mobil 1 ESP 5W-30 jest produkowany z zastrzeżonych komponentów najwyższej jakości dobranych z myślą o pełnej kompatybilności z najnowszymi filtrami cząstek stałych w silnikach Diesla (DPF) i katalizatorami w silnikach benzynowymi (CAT). Mobil 1 ESP 5W-30 został zaprojektowany, aby zapewnić wyjątkową wydajność i ochronę silnika przy jednoczesnym zapewnieniu oszczędności paliwa.
Własności
Niska zawartość popiołów
Niska zawartość siarki i fosforu
Aktywne dodatki myjące
Wyjątkowa stabilność termiczna i odporność na utlenianie
Formuła, która zapewnia niskie zużycie oleju
Udoskonalone właściwości smarne
Doskonałe właściwości niskotemperaturowe
Zastosowanie
Olej Mobil 1 ESP 5W-30 zaleca się do stosowania we wszystkich nowoczesnych typach silników samochodowych, zwłaszcza w wysokosprawnych silnikach Diesla i benzynowych, montowanych w najnowszych modelach samochodów osobowych, terenowych i furgonetkach.
Mobil 1 ESP 5W-30 jest szczególnie przydatny do zastosowania w ekstremalnych warunkach, w których konwencjonalny olej często nie zdaje egzaminu
Nie jest zalecany do smarowania silników dwusuwowych i silników lotniczych, chyba że zostanie zatwierdzony przez producenta
Specyfikacje
Mobil 1 ESP 5W-30 posiada aprobaty następujących producentów:
MB-Approval 229.31/229.51/229.52
Volkswagen 504 00 / 507 00
GM dexos2
Porsche C30
PSA B712290
Mobil 1 ESP 5W-30 spełnia lub przewyższa wymagania następujących specyfikacji:
API SM / SN / SL / SJ
ACEA C2, C3
Mobil 1 ESP 5W-30 jest rekomendowany przez ExxonMobil do stosowania w aplikacjach wymagających:
Olej Mobil 1 ESP Formula 5W-30 to najwyższej jakości syntetyczny olej silnikowy posiadający wyjątkowe właściwości czyszczące, zapewniający ochronę przed zużyciem oraz doskonałą sprawność pracy.
Olej Mobil 1 ESP Formula 5W-30 to najwyższej jakości syntetyczny olej silnikowy posiadający wyjątkowe właściwości czyszczące, zapewniający ochronę przed zużyciem oraz doskonałą sprawność pracy.
Quartz Ineo RCP 5W-30 to innowacyjny olej silnikowy o zaawansowanej technologii syntetycznej, który charakteryzuje się wysokimi parametrami użytkowymi.
Shell Helix Diesel Plus VA jest półsyntetycznym olejem przeznaczonym do silnikow Diesla z pompowtryskiwaczami zaprojektowanymi przez firmę Volkswagen, Audi, Skoda i Seat.
Olej Amsoil OE Synthetic Motor Oil jest licencjonowany przez American Petroleum Institute (API) w celu spełnienia i przekroczenia wymagań powszechnie spotykanych w instrukcjach obsługi.
Uniwersalny, oszczędzający paliwo, specjalnie opracowany w najlepszych laboratoriach na świecie olej silnikowy odpowiedni dla silników benzynowych, LPG i Diesla
Najnowoczesniejszy olej silnikowy stworzony w Technologii Syntetycznej ELF, całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla.
FANFARO 5W-30 FORD & VOLVO to wysoce wydajny, paliwooszczędny, syntetyczny olej silnikowy zaprojektowany do nowoczesnych silników benzynowych oraz wysokoprężnych produkcji Forda oraz Volvo, dla których zalecane są oleje silnikowe zgodnie z normą ACEA A5/B5.
TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W-30 z technologią ART (Age Resistance Technology) to zaawansowana, bardzo nowoczesna formuła zapewniająca doskonałe właściwości przeciwutleniające i przeciwzużyciowe oleju silnikowego, co zapewnia doskonałą ochronę przed tworzeniem się szlamu, osadów i zużyciem silnika
Top Tec 4200 5W-30 jest całorocznym nowoczesnym olejem typu "lekki bieg", przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006r.).