MOTUL 8100 Eco-Clean+ C1 5W30 1L – Syntetyczny Olej Silnikowy Low SAPS dla Nowoczesnych Silników
Zadbaj o swój silnik z MOTUL 8100 Eco-Clean+ C1 5W-30 – zaawansowanym, syntetycznym olejem silnikowym o niskim tarciu i niskiej lepkości HTHS, specjalnie zaprojektowanym dla producentów wymagających olejów typu Low SAPS. Ten innowacyjny olej silnikowy 5W-30 jest idealnym wyborem dla najnowszych generacji silników benzynowych i Diesla, spełniających normy emisji spalin EURO 4, EURO 5 i EURO 6. Jest w pełni kompatybilny z katalizatorami i filtrami cząstek stałych (DPF).
Dlaczego MOTUL 8100 Eco-Clean+ C1 5W-30 to Najlepszy Wybór?
MOTUL 8100 Eco-Clean+ C1 5W-30 wyróżnia się unikalnymi właściwościami, które przekładają się na liczne korzyści dla Twojego pojazdu:
Technologia syntetyczna Low SAPS: Ta formuła jest kluczowa dla ochrony wrażliwych systemów oczyszczania spalin. Niska zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki zapobiega zapychaniu filtrów DPF i zapewnia efektywne działanie katalizatorów, wydłużając ich żywotność.
Fuel Economy (FE): Olej został specjalnie zaprojektowany dla osiągnięcia znaczącej oszczędności paliwa. W porównaniu do referencyjnego oleju 15W-40, zapewnia poprawę efektywności paliwowej o co najmniej 3.0%. Jest przyjazny dla środowiska, minimalizując emisję gazów cieplarnianych (CO2).
Doskonała ochrona silnika: Gwarantuje wysoką odporność filmu olejowego, właściwości antyoksydacyjne, przeciwzużyciowe oraz detergentowo-dyspergujące. Skutecznie chroni silnik przed zużyciem, nawet w wysokich temperaturach i przy dużych obciążeniach.
Wydłużone interwały wymiany: Oleje ACEA C1 pozwalają na wydłużone okresy między wymianami oleju, zarządzane przez komputer pokładowy pojazdu.
Specyfikacje i Aprobacje (OEM):
Olej posiada szeroki wachlarz aprobat i spełnia specyfikacje wiodących producentów samochodów, co potwierdza jego wysoką jakość i uniwersalność:
Standardy: ACEA C1, JASO DL-1 (Performance).
Aprobaty: FORD WSS-M2C934-B, JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5005.
Rekomendacje MAZDA: Wymaga użycia zatwierdzonego oleju JASO DL-1 lub ACEA C1 dla większości silników Diesla z DPF od roku modelowego 2005 (z wyjątkiem silników Mazda SKYACTIV-D 2.2L od MY2012, dla których zalecany jest ACEA C3 0W-30 lub 5W-30, np. MOTUL 8100 X-clean FE 5W-30).
Właściwości Fizyczne (wybrane):
Klasa lepkości SAE: 5W-30
Gęstość w 20∘C: 0.849g/cm3
Lepkość w 40∘C: 56.7mm2/s
Lepkość w 100∘C: 10.1mm2/s
HTHS lepkość w 150∘C: 3.2mPa.s
Indeks lepkości: 167.0
Temperatura płynięcia: −39.0∘C
Popioły siarczanowe: 0.43% wagi
Całkowita liczba zasadowa (TBN): 4.8mgKOH/g
Temperatura zapłonu: 232.0∘C
Pamiętaj, aby zawsze zapoznać się z instrukcją obsługi pojazdu w celu sprawdzenia zaleceń producenta dotyczących odpowiedniego oleju. Nie należy mieszać z olejami niezgodnymi z normą ACEA C1. MOTUL 8100 Eco-Clean+ C1 5W-30 to wybór, który zapewni Twojemu silnikowi najwyższą jakość smarowania, długotrwałą niezawodność i optymalne zużycie paliwa.
MOTUL 8100 Eco-Clean+ C1 5W-30 to syntetyczny olej o niskim HTHS i klasie Low SAPS. Idealny dla silników benzynowych i Diesla (EURO 4, 5, 6) z DPF. Zapewnia oszczędność paliwa (≥3.0%), ochronę systemów oczyszczania spalin i doskonałe właściwości smarne. Posiada aprobaty ACEA C1, FORD WSS-M2C934-B, JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5005 oraz rekomendacje MAZDY.
Quartz Ineo RCP 5W-30 to innowacyjny olej silnikowy o zaawansowanej technologii syntetycznej, który charakteryzuje się wysokimi parametrami użytkowymi.
Jest to nowej generacji olej silnikowy typu „low SAP”. Został on opracowany przy ścisłej współpracy z PEUGEOT i CITROEN. Olej Quartz INEO ECS 5W30 produkowany jest w najnowszej technologii pozwalającej nie tylko na zmniejszenie zużycia paliwa, ale na stosowanie w pojazdach wyposażonych wsystemy oczyszczania spalin jak DPF (Diesel Particulate Filter)
MANNOL Energy Combi LL to wielosezonowy syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych diesla z turbodoładowaniem i pompowtryskiwaczami.
VALVOLINE Synpower MST C3 5w30 5L - syntetyczny olej silnikowy
Valvoline SynPower MST SAE 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem do silników Mercedes Benz i innych silników Euro IV diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i/lub katalizator trójdrożny (TWC). Produkt jest odpowiedni do silników CDI z systemami EGR i DPF, oraz do...
Syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do pojazdów osobowych i lekkich dostawczych wyposażonych w silniki benzynowe i wysokoprężne gdzie wymagane jest stosowanie olejów z normą Ford WSS M2C913-D.
TOTAL QUARTZ Ineo R-Plus 5W30 olej nowej generacji zapewniający wyjątkową ochronę. Technologia Age-Resistance zapewnia specjalistyczną ochronę, aby sprostać codziennym wyzwaniom w długim okresie czasu.
Dzięki syntetycznemu olejowi Mihel 9200 Twój silnik zyska najlepsze osiągi. Środek smarny gwarantuje ochronę przed szybkim zużyciem komponentów nawet podczas skrajnie wysokich obciążeń.
MOTUL 8100 Eco-Clean+ C1 5W-30 to syntetyczny olej o niskim HTHS i klasie Low SAPS. Idealny dla silników benzynowych i Diesla (EURO 4, 5, 6) z DPF. Zapewnia oszczędność paliwa (≥3.0%), ochronę systemów oczyszczania spalin i doskonałe właściwości smarne. Posiada aprobaty ACEA C1, FORD WSS-M2C934-B, JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5005 oraz rekomendacje MAZDY.