PLATINUM Ultor Plus CI-4 15W40 5L - olej silnikowy do aut ciężarowych
Charakterystyka PLATINUM Ultor Plus CI-4 15W40:
Nowej generacji mineralny, wielosezonowy olej silnikowy typu SHPD przeznaczony do pracy w najbardziej obciążonych współczesnych silnikach wysokoprężnych szczególnie w dużych samochodach ciężarowych, sprzęcie budowlanym i autobusach. Gwarantuje:
• maksymalną moc silnika w ekstremalnych warunkach • czystość silnika poprzez utrzymanie sadzy w zawiesinie • zmniejszenie zużycia paliwa i oleju • stabilną jakość oleju • długą żywotność silnika • długie przebiegi między wymianami • obniżone koszty eksploatacji taboru samochodowego • ochronę środowiska naturalnego
Zastosowania PLATINUM Ultor Plus CI-4 15W40:
Platinum Ultor Plus 15W-40 przeznaczony jest przede wszystkim do nowoczesnych silników wysokoprężnych spełniających wymagania Euro V wyposażonych w katalizatory SCR. Z powodzeniem można stosować go także w pojazdach starszych konstrukcji spełniających wymagania Euro IV, III, II, I. Unikalna kompozycja najwyższej jakości mineralnych olejów bazowych oraz dodatków uszlachetniających gwarantuje bezawaryjną pracę silnika w najtrudniejszych warunkach eksploatacji oraz niezmienne parametry oleju podczas ekstremalnie wydłużonych przebiegów. W zakresie emisji NOx oraz PM (cząstki stałe) spełnia także normy EPA Tier I i II.
Normy, aprobaty, specyfikacje PLATINUM Ultor Plus CI-4 15W40:
PLATINUM Ultor Plus CI-4 15W40 aprobaty:
MAN M 3275-1 Volvo VDS-3 Mack EO-N Renault VI RLD-2 Cummins CES 20078 MTU Type 2 TEDOM 258-3 AVIA - Typ silnika: 712, D407, D421.76, D421.85
PLATINUM Ultor Plus CI-4 15W40 spełnia wymagania:
MB-Approval 228.3
MB-Approval 229.1
Cummins CES 20071/72/75/76/77
Volkswagen 505.00
Scania (dotyczy silników Scania Euro III i Euro IV z okresami międzywymianowymi 60.000 km)
Parametry fizyko-chemiczne PLATINUM Ultor Plus CI-4 15W40:
Parametry
Jednostki
Wartości typowe
klasa lepkości SAE
-
15W-40
lepkość kinematyczna w temp. 1000C
mm2/s
14,4
lepkość HTHS w 1500C
MPaˇs
4,2
wskaźnik lepkości
-
139
temperatura płynięcia
0C
- 30
temperatura zapłonu
0C
228
liczba zasadowa TBN
Mg KOH/g
11,2
popiół siarczanowy
%
1,4
Odparowalność wg Noack'a
% (m/m)
13,0
Uwaga: Powyższe wartości parametrów fizykochemicznych są wartościami typowymi. Wartości rzeczywiste są umieszczane na świadectwach jakości dołączanych do każdej partii produktu.
Szczegóły produktu
OLE001189
2 Przedmioty
Opis
Klasa lepkości
15W40
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SJ
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SL
Klasa jakości wg klasyfikacji API
CG-4
Klasa jakości wg klasyfikacji API
CH-4
Klasa jakości wg klasyfikacji API
CI-4
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA
A3
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA
B3
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA
B4
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA
E5
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA
E7
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA
E3
Rodzaj oleju
MINERALNE
Pojemność
5L
Przeznaczenie
SAMOCHODY CIĘŻAROWE
Sposoby dostawy
Nazwa
Czas wysyłki
Cena
InPost Paczkomaty 24/7
Dostawa w 24-48h
13,99 zł
InPost - Kurier
Dostawa w 24-48h
15,99 zł
ORLEN Paczka
Dostawa w 24h od dnia nadania
7,99 zł
DPD - Kurier
Dostawa w 24-48h
18,99 zł
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska)
Białystok ul. Hetmańska 70
Za darmo!
Odbiór w sklepie (Galon Rycerska)
Białystok ul. Rycerska 1
Za darmo!
Producent Orlen Oil Sp. z o.o.ul. Opolska 11431-323
KrakówPolskacentrala@orlenoil.pl
Nowej generacji mineralny, wielosezonowy olej silnikowy typu SHPD przeznaczony do pracy w najbardziej obciążonych współczesnych silnikach wysokoprężnych szczególnie w dużych samochodach ciężarowych, sprzęcie budowlanym i autobusach.
Mobil Delvac MX 15W-40 to najwyższej jakości olej mineralny do wysokoobciążonych silników Diesla, który zapewnia doskonałe smarowanie nowoczesnych silników i przyczynia się do wydłużenia trwałości silnika.
Oleje Neste Turbo LXE wyprodukowano specjalnie dla ciężkiego transportu. Stosować go można w wysokoprężnych silnikach samochodów ciężarowych i autobusów wysokiej mocy, w wysokoprężnych silnikach pracujących urządzeń, a także w benzynowych i wysokoprężnych silnikach samochodów osobowych i dostawczych.
Shell Rimula R4 X zawiera wyselekcjonowane dodatki dobrane tak, aby zapewniać potrójne zabezpieczenie mające na celu poprawę trwałości silnika i oleju w trzech krytycznych obszarach: kontrola korozji i powstających kwasów, zmniejszenie zużycia silnika i zmniejszenie ilości powstających osadów.
Shell Rimula R4 X zawiera wyselekcjonowane dodatki dobrane tak, aby zapewniać potrójne zabezpieczenie mające na celu poprawę trwałości silnika i oleju w trzech krytycznych obszarach: kontrola korozji i powstających kwasów, zmniejszenie zużycia silnika i zmniejszenie ilości powstających osadów.
Nowej generacji mineralny, wielosezonowy olej silnikowy typu SHPD przeznaczony do pracy w najbardziej obciążonych współczesnych silnikach wysokoprężnych szczególnie w dużych samochodach ciężarowych, sprzęcie budowlanym i autobusach.
Nowej generacji mineralny, wielosezonowy olej silnikowy typu SHPD przeznaczony do pracy w najbardziej obciążonych współczesnych silnikach wysokoprężnych szczególnie w dużych samochodach ciężarowych, sprzęcie budowlanym i autobusach.