CASTROL VectoN Long Drain 10w40 E6/E9 5L olej silnikowy do aut ciężarowych
Nowy Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9 to zaawansowany w pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości SAPS (popiołu siarczanowego, fosforu i siarki), zaprojektowany specjalnie dla wydłużonych aż do 100 000 km² okresów pomiędzy wymianą oleju w najnowszych silnikach diesla normy Euro VI. Może być również stosowany w europejskich ciężarówkach i autobusach o niskiej emisji spalin (normy Euro IV i Euro V), zwłaszcza w tych, które wymagają oleju o niskiej zawartości SAPS i w starszych pojazdach drogowych i terenowych oraz sprzęcie wymagającym podobnego poziomu wydajności.
Unikalna technologia System 5 Technology™ oleju Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9 dopasowuje się do zmieniających się warunków silnika, przez co pomaga w osiągnięciu maksymalnej wydajności w pięciu kluczowych obszarach: zużycie paliwa, zużycie oleju, okres między wymianami oleju, żywotność części oraz moc.
Ponadto:
zwalcza szkodliwe kwasy poprzez utrzymywanie rezerwy całkowitej liczby zasadowej (TBN) w okresie między wymianami oleju
wydłuża okresy między wymianami oleju, dzięki czemu pojazdy mogą być w ruchu przez dłuższy czas
utrzymuje sprawność układów oczyszczania spalin zapewniając stałe przestrzeganie przepisów dotyczących emisji.
¹W niezależnych testach laboratoryjnych Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9 miał wyniki o 40% wyższe niż wymagania API i ACEA w zakresie zagęszczania się oleju, osadów tłokowych, rozpraszania sadzy oraz odporności na korozję. ²Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9 posiada aprobatę Mercedes-Benz, MAN, Renault, Volvo i Deutz dla okresu między wymianami oleju do 100 000 km, zgodnie z ich specyfikacją. Okres między wymianami zależy od typu silnika, warunków użytkowania, historii serwisowania, obecności diagnostyki pokładowej i jakości paliwa. Zawsze sprawdzaj zalecenia producenta w instrukcji obsługi pojazdu.
Specyfikacje i aprobaty CASTROL VectoN Long Drain 10w40 E6/E9:
ACEA E6/E7/E9 API CJ-4 MB-Approval 228.51 MAN M 3477, M 3271-1 Volvo VDS-4/CNG Renault RLD-3 MTU Oil Category 3.1 Deutz DQC IV-10LA Mack EO-O Premium Plus Cat ECF-3 Cummins CES 20081 Jaso DH-2 dla pojazdów Iveco wymagających ACEA E6, E7, E9 spełnia wymagania DAF
Nowy Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9 to zaawansowany w pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości SAPS (popiołu siarczanowego, fosforu i siarki)
Najnowszej generacji półsyntetyczny olej silnikowy typu UHPDO, opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników wysokoprężnych pracujących w bardzo trudnych warunkach z maksymalnie wydłużonym okresem międzywymianowym, równocześnie spełniającym najostrzejsze normy emisji Euro V.
Mobil Delvac MX Extra 10W-40 jest syntetycznym olejem silnikowym do stosowania przy znacznych obciążeniach, który zapewnia doskonałe smarowanie nowoczesnych silników wysokoprężnych i benzynowych pracujących w trudnych warunkach, utrzymuje je w czystości i wydłuża ich trwałość eksploatacyjną.
Najnowszej generacji półsyntetyczny olej silnikowy typu UHPDO, opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników wysokoprężnych pracujących w bardzo trudnych warunkach z maksymalnie wydłużonym okresem międzywymianowym, równocześnie spełniającym najostrzejsze normy emisji Euro V.
Nowy Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9 to zaawansowany w pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości SAPS (popiołu siarczanowego, fosforu i siarki)