Półsyntetyczny olej silnikowy, unikatowa mieszanka do silników 4-suwowych, pracujących w normalnych warunkach.
Dostępny w klasie lepkości 10W-40 i 20W-50.
Klasę lepkości 20W-50 opracowano z myślą o redukcji zużycia paliwa - jest idealna do silników o wysokich przebiegach i dużych średnicach cylindra.
YMD-65021-04-03
Szybsza zmiana biegów, dłuższe życie
Oleje Yamalube dzięki utrzymywaniu odpowiedniego filmu olejowego chronią silnik i skrzynie biegów, umożliwiając szybszą i dokładniejszą ich zmianę i jednocześnie przedłużając życie tych mechanizmów.
Spełnianie standardów JASO MA2 – najlepsze produkty
Produkty Yamalube spełniają standardy JASO (Japanese Automotive Standards Organisation) MA2 dotyczące odporności na powstanie poślizgu sprzęgła, zawartość osadów czy jakości przeciwutleniaczy (odporności na powstanie korozji).
Dodatki antykorozyjne i zapobiegające spienieniu
Dodatki antykorozyjne i zapobiegające spienieniu zapewniają maksymalną ochronę elementów silnika przy dużych prędkościach obrotowych silnika.
Smarowanie
Dobór odpowiednich składników w olejach Yamalube pozwala zminimalizować tarcie, zapewniając wyższe osiągi oraz chroniąc elementy silnika przed zużyciem.
Wysoka temperatura
Podczas pracy silnika temperatura oleju może dochodzić nawet do 160˚ Celsjusza. W takich warunkach oleje Yamalube zachowują swoje właściwości, tworząc film olejowy, który chroni poszczególne elementy silnika.
Uszczelnienie
Oleje Yamalube tworzą powłokę miedzy pierścieniami tłokowymi a płaszczem cylindra, która utrzymuje prawidłowy stopień sprężania, zapewniając większą sprawność silnika.
Rozpuszczanie
Zanieczyszczenia i nagar wchłaniane przez olej działają jak pasta ścierna na elementy silnika. Oleje Yamalube dzięki odpowiedniemu doborowi składników rozpuszczają wszelkie zanieczyszczenia, przez co dłużej zachowują właściwości płynne. Numer homologacji JASO MA2 M081YMC692, JASO T 903 : 2016
AMSOIL 10W40 Advanced Synthetic Motorcycle Oil jest produktem dla wszystkich którzy oczekuję najlepszej bezkompromisowej jakości smarowania silnika motocyklowego.
Półsyntetyczny olej opracowany specjalnie do smarowania nowoczesnych, wysokoobrotowych, czterosuwowych silników motocyklowych pracujących w warunkach wysokich obciążeń.
Jest to ultra wydajny olej silnikowy do motocykli wyścigowych z silnikami 4-suwowymi, zintegrowaną lub nie skrzynią biegów, mokrym lub suchym sprzęgłem, pracujących w bardzo wysokiej temperaturze i z bardzo dużą prędkością (RPM)
Przeznaczony do małych i dużych skuterów, 50 - 650 ccm. Zawiera dodatki uodparniające go na długotrwałe działanie temperatury co czyni go idealnym do pracy w gęstym ruchu miejskim.
Olej silnikowy do wszystkich nowoczesnych silników czterosuwowych w motocyklach. Technologia MC-Syn chroni silnik i przekładnię dzięki zaawansowanym dodatkom uszlachetniającym, od niskich obrotów silnika, aż do jego pełnej mocy.
Błyskawiczne smarowanie przy startach na zimno. Zapewnia właściwe smarowanie i redukuje zużycie. Szczególnie zalecany do motocykli o wysokich osiągach. Utrzymuje silnik w czystości. Zapewnia niski poziom zużycia oleju i zmniejsza straty przez odparowanie. Testowany w pojeździe z katalizatorem. Spełnia wymagania JASO MA2
W 100% syntetyczny olej wykonany z estrowych olejów bazowych. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie.
W pełni syntetyczny olej do silników 4T. Zapewnia znakomitą ochronę sportowym silnikom, dostarczając większej mocy i lepszego przyspieszenia. Specjalnie opracowany dla motocyklistów kochających przyspieszenie i ekstremalne doznania.
Semi-syntetyczny olej silnikowy zalecany do 4-suwowych motocykli wszystkich typów. Zachowuje swoje właściwości przez długi czas, przez co idealnie nadaje się do wysilonych silników motocyklowych. Ułatwia rozruch zimnego silnika.