YAMALUBE 4-M Mineral 4T 10W40 1L - mineralny olej motocyklowy
Mineralny olej silnikowy, do zastosowań w silnikach 4-suwowych pracujących w normalnych warunkach.
Dostępny w klasie lepkości 10W-40 i 20W-50.
Klasę lepkości 20W-50 opracowano z myślą o redukcji zużycia paliwa, jest idealna do silników wysokich przebiegach i dużych średnicach cylindra.
Szybsza zmiana biegów, dłuższe życie
Oleje Yamalube dzięki utrzymywaniu odpowiedniego filmu olejowego chronią silnik i skrzynie biegów, umożliwiając szybszą i dokładniejszą ich zmianę i jednocześnie przedłużając życie tych mechanizmów.
Spełnianie standardów JASO MA – najlepsze produkty
Produkty Yamalube spełniają standardy JASO (Japanese Automotive Standards Organisation) MA dotyczące odporności na powstanie poślizgu sprzęgła, zawartość osadów czy jakości przeciwutleniaczy (odporności na powstanie korozji).
Dodatki antykorozyjne i zapobiegające spienieniu
Dodatki antykorozyjne i zapobiegające spienieniu zapewniają maksymalną ochronę elementów silnika przy dużych prędkościach obrotowych silnika.
Smarowanie
Dobór odpowiednich składników w olejach Yamalube pozwala zminimalizować tarcie, zapewniając wyższe osiągi oraz chroniąc elementy silnika przed zużyciem.
Wysoka temperatura
Podczas pracy silnika temperatura oleju może dochodzić nawet do 160˚ Celsjusza. W takich warunkach oleje Yamalube zachowują swoje właściwości, tworząc film olejowy, który chroni poszczególne elementy silnika.
Uszczelnienie
Oleje Yamalube tworzą powłokę miedzy pierścieniami tłokowymi a płaszczem cylindra, która utrzymuje prawidłowy stopień sprężania, zapewniając większą sprawność silnika.
Rozpuszczanie
Zanieczyszczenia i nagar wchłaniane przez olej działają jak pasta ścierna na elementy silnika. Oleje Yamalube dzięki odpowiedniemu doborowi składników rozpuszczają wszelkie zanieczyszczenia, przez co dłużej zachowują właściwości płynne.
Jest to ultra wydajny olej silnikowy do motocykli wyścigowych z silnikami 4-suwowymi, zintegrowaną lub nie skrzynią biegów, mokrym lub suchym sprzęgłem, pracujących w bardzo wysokiej temperaturze i z bardzo dużą prędkością (RPM)
W 100% syntetyczny olej wykonany z estrowych olejów bazowych. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie.
W pełni syntetyczny, estrowy olej do mocno obciążonych 4-suwowych silników motocyklowych oparty na XP Technology, która charakteryzuje się wysoką odpornością na ścinanie i niską odparowalnością,
Syntetyczny olej zapewniający maksymalne osiągi czterosuwowych silników motocyklowych, pracujących w warunkach najwyższych obciążeń. Olej polecany do silników motocykli wyścigowych.
Syntetyczny olej do silników 4-suwowych, oparty na estrach , przeznaczony do mocno obciążonych silników motocyklowych, oparty na XP Technology, która zapewnia wzrost mocy i optymalną ochronę silnika i skrzyni biegów, redukuje zużycie oleju i zużycie paliwa.
W 100% syntetyczny olej wykonany z estrowych olejów bazowych. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie.
Półsyntetyczny olej opracowany specjalnie do smarowania nowoczesnych, wysokoobrotowych, czterosuwowych silników motocyklowych pracujących w warunkach wysokich obciążeń.