MOBIL Delvac Modern Advance Protection 10w40 4L - olej silnikowy do aut ciężarowych
następca XHP ESP 10W-40
Mobil Delvac Modern 10W-40 Advanced Protection to technologicznie zaawansowany, syntetyczny olej silnikowy o najwyższej wydajności do silników wysokoprężnych, która zapewnia smarowanie nowoczesnych silników o wysokiej wydajności i niskiej emisji, stosowanych do prac w trudnych warunkach. Oleje bazowe najwyższej jakości zastosowane w tym produkcie zapewniają doskonałą płynność w niskich temperaturach, stabilną lepkość i kontrolę lotności produktu w wysokich temperaturach. Zaawansowany system dodatków uszlachetniających został przygotowany w celu wydłużenia czasu pracy silnika i zapewnienia wydajności systemom redukcji emisji spalin, w tym również filtrów cząstek stałych (DPF). Specyfikacje i dopuszczenia pozwalają stosować Mobil Delvac Modern 10W-40 Advanced Protection do zastosowań we flotach mieszanych. Mobil Delvac Modern 10W-40 Advanced Protection jest kompatybilny z biodieslem (*).
Normy i specyfikacje MOBIL Delvac Modern Advance Protection 10w40
Olej Neste Turbo LXE wyprodukowano specjalnie dla ciężkiego transportu. Stosować go można w wysokoprężnych silnikach samochdów ciężarowych i autobusów wysokiej mocy, w wysokoprężnych silnikach pracujących urządzeń, a także w benzynowych i wysokoprężnych silnikach samochodów osobowych i dostawczych.
Olej Neste Turbo LXE wyprodukowano specjalnie dla ciężkiego transportu. Stosować go można w wysokoprężnych silnikach samochdów ciężarowych i autobusów wysokiej mocy, w wysokoprężnych silnikach pracujących urządzeń, a także w benzynowych i wysokoprężnych silnikach samochodów osobowych i dostawczych.
Mobil Delvac MX Extra 10W-40 jest syntetycznym olejem silnikowym do stosowania przy znacznych obciążeniach, który zapewnia doskonałe smarowanie nowoczesnych silników wysokoprężnych i benzynowych pracujących w trudnych warunkach, utrzymuje je w czystości i wydłuża ich trwałość eksploatacyjną.
Najnowszej generacji półsyntetyczny olej silnikowy typu UHPDO, opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników wysokoprężnych pracujących w bardzo trudnych warunkach z maksymalnie wydłużonym okresem międzywymianowym, równocześnie spełniającym najostrzejsze normy emisji Euro V.