Półsyntetyczny olej silnikowy przystosowany do jazdy miejskiej w trybie start-stop opracowany specjalnie do skuterów wymagających lepkości 10W40 oraz jakości na poziomie JASO MB.
Taka jakość zapewnia utrzymanie najwyższych parametrów silnika i zmniejszenie zużycia paliwa poprzez obniżenie wewnętrznego tarcia silnika. Obniżona emisja spalin i zużycie oleju. Zapewnia czystość silnika i jego bezawaryjną pracę. Posiada właściwości detergencyjne i przeciwzużyciowe.
Syntetyczny olej do silników 4-suwowych, oparty na estrach , przeznaczony do mocno obciążonych silników motocyklowych, oparty na XP Technology, która zapewnia wzrost mocy i optymalną ochronę silnika i skrzyni biegów, redukuje zużycie oleju i zużycie paliwa.
Castrol Power 1 4T 10W-40 to zaawansowany technologicznie syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do motocykli o sportowych osiągach. Jest to najwyższej jakości olej, który dzięki formule POWER RELEASE zapewnia osiąganie i utrzymywanie maksymalnej mocy silnika.
100% SYNTETYK BEL-RAY 10W40 to najwyższej jakości olej syntetyczny, opracowany specjalnie z myślą o zastosowaniach do 4-suwowych, jednocylindrowych silników motocyklowych.
AMSOIL 10W40 Advanced Synthetic Motorcycle Oil jest produktem dla wszystkich którzy oczekuję najlepszej bezkompromisowej jakości smarowania silnika motocyklowego.
W 100% syntetyczny olej wykonany z estrowych olejów bazowych. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie. Wysoka lepkość wysokotemperaturowa HTHS zapewnia ochronę silnika w ciężkich warunkach pracy. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
W pełni syntetyczny, estrowy olej do mocno obciążonych 4-suwowych silników motocyklowych oparty na XP Technology, która charakteryzuje się wysoką odpornością na ścinanie i niską odparowalnością,
Olej silnikowy do wszystkich nowoczesnych silników czterosuwowych w motocyklach. Technologia MC-Syn chroni silnik i przekładnię dzięki zaawansowanym dodatkom uszlachetniającym, od niskich obrotów silnika, aż do jego pełnej mocy.