SHELL HD5 Offroad 10W40 20L low saps - olej silnikowy do wysokoobciążonych silników diesla
Zastosowanie
Olej do wysokoobciążonych silników odpowiedni do zastosowań pozadrogowych w rolnictwie, a także do prac budowlanych i ziemniczych, takich jak kamieniołomy, budownictwo i górnictwo. Opracowany dla silników wysokoprężnych spełniających wymagania europejskich norm emisji spalin EURO IV i amerykańskich norm EPA Tier 4 lub wcześniejszych. Shell HD5 Offroad powstał w technologii dodatków niskopopiołowych "Low-SAPS" jednocześnie zapewniając oszczędność energii. Moc ochronna jest zwiększona dzięki udziałowi olejów bazowych w technologii syntetycznej, aby zapewnić oszczędność paliwa bez uszczerbku dla trwałości urządzeń.
Kompatybilność z systemami emisji spalin
Nowoczesna formulacja niskopopiołowa zapobiega blokowaniu filtrów i zatruwaniu katalizatorów w układach wydechowych, umożliwiając utrzymanie emisji na poziomie zgodnym z prawem i wpływajac na obniżenie zużycia paliwa.
Oszczędność paliwa
Zastosowanie w oleju Shell HD5 Offroad syntetycznego oleju bazowego ułatwia rozruch silnika oraz redukuje zużycie paliwa. Umożliwia to zmniejszenia kosztów bez zmniejszenia ochrony i trwałości silnika.
Poprawiona czystość silnika
Nowoczesna formulacja oleju Shell HD5 Offroad zapewnia doskonałą czystość silnika i ochronę przed powstawaniem osadów na tłokach zapewniając niezawodność silnika i podzespołów w czasie wydłużonych okresów międzyserwisowych.
Urządzenia rolnicze
Shell HD5 Offroad znakomicie nadaje się do stosowania w systemach start-stop stosowanych w urządzeniach rolniczych. Zapewnia ochronę przed zużyciem i odkładaniem się osadów, nawet w tych trudnych warunkach.
Silniki niskoemisyjne
Shell HD5 Offroad spełnia wymagania wiodących europejskich i północnoamerykańskich producentów silników o niskiej emisji zanieczyszczeń. Shell HD5 Offroad może być stosowany w pojazdach spalających biopaliwa, zgodnie z zalecanych przez producenta interwałami wymiany oleju.
Spełnione normy i specyfikacje
- API CK-4
- ACEA E9
- Caterpillar ECF-3
- Cummins CES 20086, CES 20081
- Deutz DQC III-10 LA
- Mack EO-O Premium Plus
- MB-Approval 228.31
- MTU Category 2.1
- Volvo VDS-3 - spełnia wymagania