Olej smarowy przeznaczony zwłaszcza do skrzyń zmiany biegów motocykli. Jego skład zapewnia doskonałą odporność na ścinanie i gwarantuje doskonałe działanie sprzęgieł kąpanych w oleju silnikowym.
Zalecane zastosowania: Skrzynie biegów motocykli, gdy producent zaleca smar o lepkości SAE 10W40.
Właściwości: • Maksymalna ochrona wszystkich części skrzyni biegów przed zużyciem oraz ekstremalnymi warunkami. • Zapewnia optymalne tarcie w płytkach sprzęgła, zapobiegając ślizganiu. • Umożliwia łatwe i precyzyjne zmiany prędkości i sprzęgła.
Zatwierdzenia i normy: • JASO T-903:2006 MA2 (Kod M034RYL007)
Syntetyczny olej silnikowy VALVOLINE SYNPOWER o lepkości 10W40 przeznaczony jest do czterosuwowych silników motocyklowych, w tym także do modeli wyposażonych w mokre sprzęgło.
W 100% syntetyczny olej wykonany z estrowych olejów bazowych. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie. Wysoka lepkość wysokotemperaturowa HTHS zapewnia ochronę silnika w ciężkich warunkach pracy. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
Olej silnikowy do wszystkich nowoczesnych silników czterosuwowych w motocyklach. Technologia MC-Syn chroni silnik i przekładnię dzięki zaawansowanym dodatkom uszlachetniającym, od niskich obrotów silnika, aż do jego pełnej mocy.
Syntetyczny olej do silników 4-suwowych, oparty na estrach , przeznaczony do mocno obciążonych silników motocyklowych, oparty na XP Technology, która zapewnia wzrost mocy i optymalną ochronę silnika i skrzyni biegów, redukuje zużycie oleju i zużycie paliwa.