Olej smarowy przeznaczony zwłaszcza do skrzyń zmiany biegów motocykli. Jego skład zapewnia doskonałą odporność na ścinanie i gwarantuje doskonałe działanie sprzęgieł kąpanych w oleju silnikowym.
Zalecane zastosowania: Skrzynie biegów motocykli, gdy producent zaleca smar o lepkości SAE 10W40.
Właściwości: • Maksymalna ochrona wszystkich części skrzyni biegów przed zużyciem oraz ekstremalnymi warunkami. • Zapewnia optymalne tarcie w płytkach sprzęgła, zapobiegając ślizganiu. • Umożliwia łatwe i precyzyjne zmiany prędkości i sprzęgła.
Zatwierdzenia i normy: • JASO T-903:2006 MA2 (Kod M034RYL007)
Syntetyczny olej silnikowy VALVOLINE SYNPOWER o lepkości 10W40 przeznaczony jest do czterosuwowych silników motocyklowych, w tym także do modeli wyposażonych w mokre sprzęgło.
Oleje motocyklowe Valvoline do czterosuwowych silników motocyklowych zostały opracowane na specjalnie wyselekcjonowanej bazie olejowej by zapewnić szybki rozruch silnika i szybkie smarowanie w szerokim zakresie temperatur. Doskonale sprawdzają się w motocyklach z "mokrym sprzęgłem".
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie. Wysoka lepkość wysokotemperaturowa HTHS zapewnia ochronę silnika w ciężkich warunkach pracy. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
W pełni syntetyczny, estrowy olej do mocno obciążonych 4-suwowych silników motocyklowych oparty na XP Technology, która charakteryzuje się wysoką odpornością na ścinanie i niską odparowalnością,
Semi-syntetyczny olej silnikowy zalecany do 4-suwowych motocykli wszystkich typów. Zachowuje swoje właściwości przez długi czas, przez co idealnie nadaje się do wysilonych silników motocyklowych. Ułatwia rozruch zimnego silnika.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie. Wysoka lepkość wysokotemperaturowa HTHS zapewnia ochronę silnika w ciężkich warunkach pracy. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.