Olej smarowy przeznaczony zwłaszcza do skrzyń zmiany biegów motocykli. Jego skład zapewnia doskonałą odporność na ścinanie i gwarantuje doskonałe działanie sprzęgieł kąpanych w oleju silnikowym.
Zalecane zastosowania: Skrzynie biegów motocykli, gdy producent zaleca smar o lepkości SAE 10W40.
Właściwości: • Maksymalna ochrona wszystkich części skrzyni biegów przed zużyciem oraz ekstremalnymi warunkami. • Zapewnia optymalne tarcie w płytkach sprzęgła, zapobiegając ślizganiu. • Umożliwia łatwe i precyzyjne zmiany prędkości i sprzęgła.
Zatwierdzenia i normy: • JASO T-903:2006 MA2 (Kod M034RYL007)
W pełni syntetyczny, estrowy olej do mocno obciążonych 4-suwowych silników motocyklowych oparty na XP Technology, która charakteryzuje się wysoką odpornością na ścinanie i niską odparowalnością,
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie. Wysoka lepkość wysokotemperaturowa HTHS zapewnia ochronę silnika w ciężkich warunkach pracy. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
Półsyntetyczny olej klasy high performance do silników motocyklowych czterosuwowych. Mieszanka najwyższej jakości, najnowszych dodatków podnoszących osiągi oraz baz olejowych mineralnych i syntetycznych.
Syntetyczny olej do silników 4-suwowych, oparty na estrach , przeznaczony do mocno obciążonych silników motocyklowych, oparty na XP Technology, która zapewnia wzrost mocy i optymalną ochronę silnika i skrzyni biegów, redukuje zużycie oleju i zużycie paliwa.
W pełni syntetyczny olej do silników 4T. Zapewnia znakomitą ochronę sportowym silnikom, dostarczając większej mocy i lepszego przyspieszenia. Specjalnie opracowany dla motocyklistów kochających przyspieszenie i ekstremalne doznania.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie. Wysoka lepkość wysokotemperaturowa HTHS zapewnia ochronę silnika w ciężkich warunkach pracy. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.