- Ostatnie sztuki
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 2 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 2 szt. |
Semi synthetic, full saps, do silników benzynowych i Diesel.
Profesjonalny olej do nowoczesnych silników. Opracowany z myślą o spełnieniu specyfikacji OEM. Rekomendowany do silników wymagających oleju 10w40, zgodnie z normami prezentowanymi poniżej, a także do skrzyń biegów wymagających oleju MTF-94.
ACEA A3/B4, ACEA A3/B3, API SN, SM, SL, CF
BMW Longlife-98, Fiat 9.55535-G2, Fiat 9.55535-D2, MB 229.3, MB 229.1, PSA B71-2300 <2014, PSA B71-2295, PSA B71-2294, Renault RN0700 / RN0710, VW 502 00 / 505 00, VW 500 00 / 501 01, Land Rover MTF-94 Specification
Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,870
Lepkość kinematyczna przy 100 C, cSt:…14
Lepkość kinematyczna przy 40 C:...92 cSt
Indeks lepkości:...156
Temperatura krzepnięcia:... -36 C
Temperatura zapłonu:...228 C
TBN:...10 mg KOH / g
HTHS:...3,7 mPa s
Kod produktu: 5991-1L
| Klasa lepkości | 10W40 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SL | Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SM | Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku. |
| Aprobaty | PSA B71 2294 | |
| Aprobaty | Renault RN0710 | Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki. |
| Aprobaty | Mercedes 229.1 | |
| Aprobaty | PSA B71 2300 | |
| Aprobaty | VW 501.01 | |
| Aprobaty | Mercedes 229.3 | |
| Aprobaty | VW 500.00 | |
| Aprobaty | VW 502.00 | Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-G2 | |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-D2 | |
| Aprobaty | PSA B71 2295 | |
| Aprobaty | Renault RN0700 | Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami. |
| Aprobaty | BMW Longlife-98 (LL-98) | Historyczna norma dla starszych modeli BMW wyprodukowanych przed 2002 rokiem. Obecnie jest już praktycznie niespotykana, ponieważ została w pełni zastąpiona przez nowszą specyfikację BMW Longlife-01, którą można bezpiecznie stosować w jej miejsce. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3/B3 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3/B4 | Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows |
| Rodzaj oleju | Półsyntetyczne | |
| Pojemność | 1L | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent
Osoba odpowiedzialna
Indeks: OLE000224
Super Leichtlauf 10W-40 Olej półsyntetyczny typu lekki bieg.Oszczędza paliwo, skutecznie chroni silnik przed zużyciem. Zapewnia błyskawiczne smarowanie przy zimnym rozruchu silnika.
Indeks: OLE000009
Zapewnia doskonałą ochronę silnika i wydłuża jego żywotność. Dzięki zastosowaniu specjalnego pakietu dodatków, olej ten zachowuje niezmienne właściwości oraz skutecznie usuwa najtrwalsze osady, utrzymując wyjątkową czystość silnika w trakcie całego okresu intensywnej eksploatacji. Zapewnia doskonałą ochronę wszystkich nowoczesnych silników Diesla także...
Indeks: OLE001988
PMO 10w40 Max Mileage jest olejem stworzonym specjalnie do samochodów z większym przebiegiem, powyzej 150 tys km.
Indeks: OLE001959
Syntetycznie blendowany dedykowany zarówno do silników benzynowych jak i diesla z lub bez turbosprężarki.
Indeks: OLE001368
Mannol Defender 10W-40 – uniwersalny wielosezonowy półsyntetyczny olej silnikowy z hydrosyntetyczną bazą do nowoczesnych silników benzynowych i diesla bez i z turbodoładowaniem.
Indeks: OLE000135
Semisyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy stworzony w oparciu o nowoczesną formulację, w skład której oprócz olejów bazowych wchodzi nowoczesny, świetnie dobrany pakiet dodatków uszlachetniających. Zastosowana technologia pozwala na uzyskanie doskonałych parametrów oleju, redukuje ryzyko nadmiernego zużycia zaworów jednocześnie zapewniając lepszą...
Indeks: OLE002743
Mihel Ceramic Oil 7200 jest innowacyjnym olejem zapewniającym maksymalne osiągi Twojego silnika, gwarantując natychmiastowy rozruch w skrajnie niskich temperaturach.
Indeks: OLE000130
Semisyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy stworzony w oparciu o nowoczesną formulację, w skład której oprócz olejów bazowych wchodzi nowoczesny, świetnie dobrany pakiet dodatków uszlachetniających. Zastosowana technologia pozwala na uzyskanie doskonałych parametrów oleju, redukuje ryzyko nadmiernego zużycia zaworów jednocześnie zapewniając lepszą...
Indeks: OLE003125
Gulf MAX Ultra Plus to wysokowydajny, półsyntetyczny olej silnikowy
Indeks: OLE000163
MoS2-Leichtluf 10W-40 Olejpółsyntetyczny MoS2 Leichtlauf zawiera formułę powodujjącą osadzanie się warstwy dwusiarczku molibdenu na wszystkich powierzchniach podlegających procesowi tarcia. Zmniejsza zużycie paliwa oraz oleju.
Indeks: OLE000794
Olej na bazie syntetycznej "energy conserving" (oszczędność energii) stworzony wraz z silnikami benzynowymi nowej generacji.
Indeks: OLE000557
Semi synthetic, full saps, do silników benzynowych i Diesel.
Indeks: OLE000034
Doskonałe właściwości przeciwzużyciowe oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają skuteczną ochronę silnika. Dodatki myjące i dyspergujące najnowszej generacji zasosowane w oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają czystość silnika, jednocześnie chroniąc przed spadkiem mocy.
Indeks: 18021619
Syntium 800 EU 10W-40 firmy PETRONAS jest zalecany dla wszystkich rodzajów samochodów osobowych oraz najnowszych samochodów wyczynowych wyposażonych we wtrysk paliwa, wiele zaworów, turbosprężarki lub sprężarki, działa w najtrudniejszych warunkach eksploatacji.
Indeks: OLE000202
MaxLife Motor Oil 10W-40 półsyntetyczny olej, który spowalnia proces starzenia i wydłuża żywotność starszych silników.Dzięki unikalnemu systemowi dodatków uszlachetniających skutecznie regeneruje i konserwuje uszczelki, zapobiega wyciekom i minimalizuje zużycie oleju. Zapobiega utlenianiu oleju i ułatwia rozruch silnika w niskich temperaturach.
Indeks: OLE000308
Havoline Extra 10W-40 – Półsyntetyczny olej silnikowy. Zalecany do starszych pojazdów samochodowych o dużym przebiegu
Semi synthetic, full saps, do silników benzynowych i Diesel.