Amsoil 20W-40 Synthetic V-Twin Motorcycle Oil jest to olej Premium przeznaczony dla tych, którzy wymagają absolutnie najlepszego smarowania swoich motocykli. Jest to olej wielofunkcyjny, skonstruowany dla Victory® i Indian® 2013 i nowszych.
Olej silnikowy AMSOIL Synthetic V-Twin zaprojektowano tak, aby chronić kluczowe elementy w warunkach wysokiej temperatury. Znacznie przekracza normy odporności na pracę w wysokiej temperaturze, co zapewnia doskonałą ochronę, zawiera pakiet dodatków, aby zmniejszyć zużycie, niezależnie od warunków pracy.
Olej silnikowy AMSOIL Synthetic V-Twin jest termicznie stabilny i zawiera maksymalne poziomy inhibitorów utleniania. Jest wyjątkowo odporny i zaprojektowany tak, aby zapobiec osadzaniu się szlamu i osadów węglowych, co zapewnia doskonałą czystość silnika.
Olej silnikowy AMSOIL Synthetic V-Twin spełnia wymagania dotyczące ochrony systemu emisji spalin i jest przeznaczony do stosowania w motocyklach z katalizatorem. AMSOIL 20w40 V-Twin zapewnia cichą i płynną pracę sprzęgła. Kontroluje ciepło i zapobiega poślizgowi.
AMSOIL 20W-40 Synthetic V-Twin Motorcycle Oil jest zalecany do motocykli chłodzonych zarówno cieczą i powietrzem wymagających specyfikacji 20W-40 w tym używanych przez Victory * i Indian *. Spełnia normy: API SM, JASO MA i API GL-1 zapewniając doskonałą ochronę silników i skrzyń biegów.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie. Wysoka lepkość wysokotemperaturowa HTHS zapewnia ochronę silnika w ciężkich warunkach pracy. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
Olej silnikowy do wszystkich nowoczesnych silników czterosuwowych w motocyklach. Technologia MC-Syn chroni silnik i przekładnię dzięki zaawansowanym dodatkom uszlachetniającym, od niskich obrotów silnika, aż do jego pełnej mocy.
Ultra wydajny olej silnikowy do motocykli wyścigowych z silnikami 4-suwowymi, zintegrowaną lub nie skrzynią biegów, mokrym lub suchym sprzęgłem, pracujących w bardzo wysokiej temperaturze i z bardzo dużą prędkością.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności KTM, HUSQVARNA, MV AGUSTA oraz MOTO GUZZI którzy wymagają lepkości SAE 10W60
W pełni syntetyczny olej do silników 4T. Zapewnia znakomitą ochronę sportowym silnikom, dostarczając większej mocy i lepszego przyspieszenia. Specjalnie opracowany dla motocyklistów kochających przyspieszenie i ekstremalne doznania.
Syntetyczny olej do silników 4-suwowych, oparty na estrach , przeznaczony do mocno obciążonych silników motocyklowych, oparty na XP Technology, która zapewnia wzrost mocy i optymalną ochronę silnika i skrzyni biegów, redukuje zużycie oleju i zużycie paliwa.
Przeznaczony głównie do motocykli z wysilonymi silnikami czterosuwowymi o wysokich osiągach, motocykle wyścigowe cross, enduro, super sporty, nakedy i inne, których silniki pracują w szerokim zakresie temperatur i obrotów
Półsyntetyczny olej opracowany specjalnie do smarowania nowoczesnych, wysokoobrotowych, czterosuwowych silników motocyklowych pracujących w warunkach wysokich obciążeń.