Wysokiej jakości płyn przeznaczony do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów, do których zalecane są płyny spełniające wymagania klasyfikacji GM Dexron IID.
Może być również używany w niektórych ręcznych przekładniach samochodowych, układach wspomagania układów kierowniczych i układach hydraulicznych. ZALETY STOSOWANIA: - Zapobiega powstawaniu laków, szlamów i osadów, pozwalając utrzymać wnętrze skrzyni biegów w czystości zapewniając sprawne jej działanie, - Wydłuża żywotność skrzyni biegów, - Zmniejsza zużycia elementów przekładni przy rozruchu, - Ułatwia rozruch, - Powoduje łagodną, bezproblemową zmianę biegów, - Minimalizuje ryzyko wycieku i zmniejsza ryzyko zanieczyszczenia
Spełnia następujące normy i specyfikacje: Daimler Chrysler MB 236.7 MAN 339 TYPE V1/Z1 Voith DIWA G607 ZF TE-ML-03D/04D/11A/14A
Najwyższej jakości syntetyczny olej przekładniowy ATF o specyfikacji MB 236.15 w opakowaniu 5L. FEBI 100706 charakteryzuje się obniżoną lepkością i niebieskim kolorem. Przeznaczony wyłącznie do najnowszych generacji 7-biegowych skrzyń automatycznych Mercedes-Benz 7G-Tronic Plus (NAG II+) produkowanych po czerwu 2010 roku.
Texamatic HD389 – Dowiedzionej skuteczności olej przekładniowy przeznaczony do automatycznych skrzyń biegów samochodów osobowych, lekkich pojazdów ciężarowych i autobusów
RAVENOL ATF CVT KFE Fluid jest w pełni syntetycznym płynem typu CVT o niskiej lepkości ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami gwarantującymi wyśmienite funkcjonowanie automatycznych skrzyń biegów.
Wysokiej jakości płyn przeznaczony do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów, do których zalecane są płyny spełniające wymagania klasyfikacji GM Dexron IID.