TOTAL QUARTZ 9000 FUTURE NFC 5W-30 to olej silnikowy w technologii syntetycznej, który został opracowany aby spełnić najwyższe wymagania silników benzynowych oraz diesla w samochodach osobowych. TOTAL QUARTZ 9000 FUTURE NFC 5W-30 jest szczególnie odpowiedni dla silników turbodoładowanych, wielozaworowych oraz z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Olej ten może być użytkowany w najtrudniejszych warunkach (jazda miejska, autostradowa itp.) oraz jest przeznaczony do każdego stylu jazdy, w szczególności jazdy sportowej lub intensywnej, podczas każdej pory roku. TOTAL QUARTZ 9000 FUTURE NFC 5W-30 jest idealnie dopasowany do wszystkich pojazdów FORD wyposażonych w trójdrożny reaktor katalityczny i jest rekomendowany do pojazdów Jaguar Land Rover wymagających aprobaty STJLR.03.5003
Właściwości TOTAL Quartz 9000 Future NFC 5W30:
Paliwooszczędność: Redukcja zużycia paliwa do 3% w porównaniu do standardowego oleju 15W-40 potwierdzone oficjalnym testem ACEA M111FE.
Czystość silnika: Dzięki zawartości detergentów i dodatków dyspersyjnych zapewnia najwyższy poziom ochrony przed zużyciem i powstawaniem osadów.
Łatwiejsze zimne rozruchy: Dzięki ekstremalnej płynności w niskich temperaturach ułatwia rozruchy silnika na zimno.
Okresy między wymianami: Aby modyfikować przebiegi między wymianami w zależności od sposobu użytkowania, zawsze postępuj zgodnie z instrukcją obsługo pojazdu
Normy i specyfikacje TOTAL Quartz 9000 Future NFC 5W30:
Klasyfikacje międzynarodowe:
ACEA A5/B5
API CF
API SL
Zatwierdzony:
FORD WSS-M2C-913-D
JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5003
Kompatybilny wstecz:
FORD WSS-M2C-913-B
FORD WSS-M2C-913-C
Spełnia wymóg:
VOLVO
Właściwości fizyko-chemiczne TOTAL Quartz 9000 Future NFC 5W30:
Klasa Lepkości - SAE J300 5W-30
Gęstość w 15°C kg/m3 ASTM D1298 851
Lepkość kinematyczna przy 40°C mm2/s ASTM D445 54
Lepkość kinematyczna przy 100°C mm2/s ASTM D445 9,8
Jest bardzo nowoczesnym, paliwooszczędnym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL przeznaczony do nowoczesnych benzynowych i wysokoprężnych silników samochodów osobowych.
Shell Helix HX8 ECT powstał z zastosowaniem zaawansowanej technologii kompatybilnej z systemami emisji spalin, aby umożliwić utrzymanie w czystości systemów emisji spalin w samochodach.
Ten w pełni syntetyczny olej wykonano z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne, a jego formuła dostosowana jest do szerokiej gamy współczesnych silników.
RAVENOL FDS SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia, wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla
RAVENOL SMP SAE 5W-30 to syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych w autach osobowych i dostawczych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Najwyższej jakości, syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy typu mid SAPS o niskiej lepkości. Dzięki unikalnej technologii Complex Protection Formula daje idealną kompozycję najnowocześniejszych komponentów,
Opracowany aby spełnić wysokie wymagania silników o szczególnie wysokich, parametrach, w tym silników Audi i VW oraz tych, w których jest wymagany poziom jakości ACEA C3