TOTAL QUARTZ 9000 FUTURE NFC 5W-30 to olej silnikowy w technologii syntetycznej, który został opracowany aby spełnić najwyższe wymagania silników benzynowych oraz diesla w samochodach osobowych. TOTAL QUARTZ 9000 FUTURE NFC 5W-30 jest szczególnie odpowiedni dla silników turbodoładowanych, wielozaworowych oraz z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Olej ten może być użytkowany w najtrudniejszych warunkach (jazda miejska, autostradowa itp.) oraz jest przeznaczony do każdego stylu jazdy, w szczególności jazdy sportowej lub intensywnej, podczas każdej pory roku. TOTAL QUARTZ 9000 FUTURE NFC 5W-30 jest idealnie dopasowany do wszystkich pojazdów FORD wyposażonych w trójdrożny reaktor katalityczny i jest rekomendowany do pojazdów Jaguar Land Rover wymagających aprobaty STJLR.03.5003
Właściwości TOTAL Quartz 9000 Future NFC 5W30:
Paliwooszczędność: Redukcja zużycia paliwa do 3% w porównaniu do standardowego oleju 15W-40 potwierdzone oficjalnym testem ACEA M111FE.
Czystość silnika: Dzięki zawartości detergentów i dodatków dyspersyjnych zapewnia najwyższy poziom ochrony przed zużyciem i powstawaniem osadów.
Łatwiejsze zimne rozruchy: Dzięki ekstremalnej płynności w niskich temperaturach ułatwia rozruchy silnika na zimno.
Okresy między wymianami: Aby modyfikować przebiegi między wymianami w zależności od sposobu użytkowania, zawsze postępuj zgodnie z instrukcją obsługo pojazdu
Normy i specyfikacje TOTAL Quartz 9000 Future NFC 5W30:
Klasyfikacje międzynarodowe:
ACEA A5/B5
API CF
API SL
Zatwierdzony:
FORD WSS-M2C-913-D
JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5003
Kompatybilny wstecz:
FORD WSS-M2C-913-B
FORD WSS-M2C-913-C
Spełnia wymóg:
VOLVO
Właściwości fizyko-chemiczne TOTAL Quartz 9000 Future NFC 5W30:
Klasa Lepkości - SAE J300 5W-30
Gęstość w 15°C kg/m3 ASTM D1298 851
Lepkość kinematyczna przy 40°C mm2/s ASTM D445 54
Lepkość kinematyczna przy 100°C mm2/s ASTM D445 9,8
Jest bardzo nowoczesnym, paliwooszczędnym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL przeznaczony do nowoczesnych benzynowych i wysokoprężnych silników samochodów osobowych.
Wysokiej jakości olej silnikowy. Zaprojektowany do ochrony i czyszczenia silników oraz zapewnienia bezproblemowego rozruchu na zimno we wszystkich klimatach. Do silników benzynowych, LPG i wysokoprężnych.
Ten w pełni syntetyczny olej wykonano z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne, a jego formuła dostosowana jest do szerokiej gamy współczesnych silników.
To w pełni syntetyczny olej do silników benzynowych i Diesla opracowany wspólnie z Grupą VW i rekomendowany przez Volkswagena, SEAT-a, Audi i Skodę. Zaakceptowany przez Porsche do aut z wymaganiem normy jakościowej Porsche C30
W pełni syntetyczny olej opracowany wspólnie z koncernem BMW, jako olej technologii niskopopiołowej LOW SAPS do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z filtrami cząstek stałych.
FUCHS TITAN GT1 PRO C3 5W30 XTL - to najwyższej jakości olej silnikowy, oparty na technologii XTL. Dedykowany jest do samochodów osobowych i dostawczych z silnikami benzynowymi i Diesla, w których przewidziano wydłużony okres między wymianami (LongLife).
Olej silnikowy Spec Premium C3 Synthetic SN/SM/CF 5W/30 produkowany jest na bazie olejów syntetycznych i najbardziej innowacyjnych pakietach dodatków uszlachetniających
Najnowszej generacji syntetyczne oleje silnikowe oparte na w pełni syntetycznej bazie olejowej i najbardziej zaawansowanych na świecie dodatkach uszlachetniających. Oleje silnikowe SynPower spełniają, a nawet przewyższają wymagania wiodących producentów samochodów osobowych, dostawczych i lekkich samochodów ciężarowych.
W 100% syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszych silników Diesla grupy Renault (Renault, Dacia, Samsung, Nissan), wyposażonych w filtr cząstek stałych wymagających olejów spełniających normy RN 0720 i spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V.
RAVENOL VMP SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Jest bardzo nowoczesnym, paliwooszczędnym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL przeznaczony do nowoczesnych benzynowych i wysokoprężnych silników samochodów osobowych.