TOTAL QUARTZ 9000 FUTURE NFC 5W-30 to olej silnikowy w technologii syntetycznej, który został opracowany aby spełnić najwyższe wymagania silników benzynowych oraz diesla w samochodach osobowych. TOTAL QUARTZ 9000 FUTURE NFC 5W-30 jest szczególnie odpowiedni dla silników turbodoładowanych, wielozaworowych oraz z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Olej ten może być użytkowany w najtrudniejszych warunkach (jazda miejska, autostradowa itp.) oraz jest przeznaczony do każdego stylu jazdy, w szczególności jazdy sportowej lub intensywnej, podczas każdej pory roku. TOTAL QUARTZ 9000 FUTURE NFC 5W-30 jest idealnie dopasowany do wszystkich pojazdów FORD wyposażonych w trójdrożny reaktor katalityczny i jest rekomendowany do pojazdów Jaguar Land Rover wymagających aprobaty STJLR.03.5003
Właściwości TOTAL Quartz 9000 Future NFC 5W30:
Paliwooszczędność: Redukcja zużycia paliwa do 3% w porównaniu do standardowego oleju 15W-40 potwierdzone oficjalnym testem ACEA M111FE.
Czystość silnika: Dzięki zawartości detergentów i dodatków dyspersyjnych zapewnia najwyższy poziom ochrony przed zużyciem i powstawaniem osadów.
Łatwiejsze zimne rozruchy: Dzięki ekstremalnej płynności w niskich temperaturach ułatwia rozruchy silnika na zimno.
Okresy między wymianami: Aby modyfikować przebiegi między wymianami w zależności od sposobu użytkowania, zawsze postępuj zgodnie z instrukcją obsługo pojazdu
Normy i specyfikacje TOTAL Quartz 9000 Future NFC 5W30:
Klasyfikacje międzynarodowe:
ACEA A5/B5
API CF
API SL
Zatwierdzony:
FORD WSS-M2C-913-D
JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5003
Kompatybilny wstecz:
FORD WSS-M2C-913-B
FORD WSS-M2C-913-C
Spełnia wymóg:
VOLVO
Właściwości fizyko-chemiczne TOTAL Quartz 9000 Future NFC 5W30:
Klasa Lepkości - SAE J300 5W-30
Gęstość w 15°C kg/m3 ASTM D1298 851
Lepkość kinematyczna przy 40°C mm2/s ASTM D445 54
Lepkość kinematyczna przy 100°C mm2/s ASTM D445 9,8
Jest bardzo nowoczesnym, paliwooszczędnym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL przeznaczony do nowoczesnych benzynowych i wysokoprężnych silników samochodów osobowych.
ENEOS Premium Ultra 5W30 to najwyższej klasy, w pełni syntetyczny środek smarny z podwyższoną odpornością na spadek własności smarujących w wysokich temperaturach.
RAVENOL SMP SAE 5W-30 to syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych w autach osobowych i dostawczych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
RAVENOL FEL SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa,
W 100% syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszych silników Diesla grupy Renault (Renault, Dacia, Samsung, Nissan), wyposażonych w filtr cząstek stałych wymagających olejów spełniających normy RN 0720 i spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V.
Olej Mobil 1 ESP Formula 5W-30 to najwyższej jakości syntetyczny olej silnikowy posiadający wyjątkowe właściwości czyszczące, zapewniający ochronę przed zużyciem oraz doskonałą sprawność pracy.
Syntetyczny olej silnikowy nowej generacji, specjalnie opracowany do stosowania we wszystkich silnikach benzynowych oraz diesla marek Volkswagen, Audi, Skoda, Seat.
RAVENOL DXG SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy opracowany na podstawie wysokiej jakości olejów bazowych i odpowiednio dobranych dodatków uszlachetniających zapewnienia najwyższą długotrwałą wydajność i ochronę silnika w każdych warunkach eksploatacji.
Spełnia specyfikacje: ACEA A5; ACEA B5; Ford WSS-M2C 913-D; Jaguar / Land Rover STJLR.03.5003; Fiat 9.55535-G1; Ford WSS-M2C 913-A; Ford WSS-M2C 913-B; Ford WSS-M2C 913-C; OLEJ DO FORDA
Jest bardzo nowoczesnym, paliwooszczędnym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL przeznaczony do nowoczesnych benzynowych i wysokoprężnych silników samochodów osobowych.