Indeks: OLE003496
ELF Evolution R-Tech Elite 5W30 5L - syntetyczny olej silnikowy
ELF Evolution R-Tech elite 5W30 5L - syntetyczny olej silnikowy
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 7 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 7 szt. |
Współczesne silniki to precyzyjne i zaawansowane konstrukcje, które wymagają równie zaawansowanej ochrony. Olej Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30 to odpowiedź na te wyzwania. Opracowany na bazie najnowszej technologii syntetycznej, gwarantuje maksymalną wydajność i niezawodność przez cały okres między wymianami, nawet przy wydłużonych interwałach serwisowych (Long Life).
Dzięki starannie dobranej formule o obniżonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki (low-SAPS), olej ten jest absolutnie bezpieczny dla najdroższych elementów układu wydechowego, takich jak filtry DPF i FAP oraz katalizatory.
✅ Maksymalna ochrona filtra DPF/FAP: Niskopopiołowa formuła zapobiega zapychaniu się filtrów cząstek stałych, co pozwala uniknąć kosztownych napraw.
✅ Wydłużone interwały wymiany (Long Life): Spełnia rygorystyczne normy pozwalające na wymianę oleju nawet co 30 000 - 50 000 km (zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu).
✅ Wyjątkowa czystość silnika: Zaawansowane dodatki myjące utrzymują wnętrze silnika w nienagannej czystości, zapobiegając powstawaniu szkodliwych osadów.
✅ Oszczędność paliwa i redukcja emisji: Zmniejsza tarcie w silniku, co przekłada się na niższe zużycie paliwa i mniejszą emisję szkodliwych substancji.
✅ Błyskawiczny start w niskich temperaturach: Zapewnia doskonałe smarowanie od pierwszych sekund po uruchomieniu silnika, nawet podczas silnych mrozów.
Olej Top Tec 4200 został opracowany z myślą o najnowszej generacji pojazdów grupy Volkswagen (VW, Audi, Skoda, Seat), które wymagają bezkompromisowej specyfikacji VW 504.00 / 507.00. Doskonale sprawdzi się również w samochodach:
BMW (wymagających normy Longlife-04)
Mercedes-Benz (wymagających normy MB 229.51)
Porsche (wymagających normy C30)
Jest to uniwersalny olej do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla, w tym także tych z pompowtryskiwaczami (PD).
Klasa jakości: ACEA C3, API SP
Dopuszczenia: BMW Longlife-04, MB-Approval 229.31, MB-Approval 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
Liqui Moly rekomenduje ten produkt do pojazdów wymagających norm: ACEA C2, BMW Longlife-01 (do 2018), BMW Longlife-01 FE (do 2018), Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S3, GWM, Wuling, VW 500 00, VW 501 01, VW 502 00, VW 503 00, VW 503 01, VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01 (z wyjątkiem silników R5 i V10 TDI przed 6/2006).
*w zależności od rocznika i modelu
| Klasa lepkości | 5W30 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Aprobaty | VW 502.00 | Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | Mercedes 229.31 | |
| Aprobaty | VW 506.00 | |
| Aprobaty | VW 503.00 | |
| Aprobaty | Mercedes 229.51 | Kluczowa aprobata dla nowoczesnych diesli Mercedesa (BlueTec) oraz silników benzynowych z filtrami cząstek stałych. Olej niskopopiołowy (Low SAPS), chroniący systemy oczyszczania spalin. |
| Aprobaty | VW 506.01 | |
| Aprobaty | VW 503.01 | |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-S1 | Norma dla olejów o lepkości 5W-30 (ACEA C2), nastawiona na oszczędność paliwa i ochronę filtrów cząstek stałych (DPF). Jest dedykowana głównie silnikom Diesla (np. 1.3 i 1.6 MultiJet), gdzie wymagany jest olej lekko bieżny, ułatwiający pracę jednostki napędowej. |
| Aprobaty | VW 507.00 | Flagowa norma typu LongLife dla nowoczesnych silników Grupy VW (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat). Jest to olej niskopopiołowy, obowiązkowy dla diesli z filtrem DPF.. |
| Aprobaty | VW 504.00 | Flagowa norma typu LongLife dla nowoczesnych silników Grupy VW (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat). Jest to olej niskopopiołowy, obowiązkowy dla nowoczesnych silników benzynowych. |
| Aprobaty | Porsche C30 | Standardowa norma dla wszystkich silników Diesla w samochodach Porsche (Cayenne, Macan, Panamera) oraz wybranych silników benzynowych V6. Bazuje na lepkości 5W-30 lub 0W-30 i zapewnia doskonałą ochronę filtrów cząstek stałych (DPF) przy wydłużonych okresach międzyprzeglądowych. |
| Aprobaty | BMW Longlife-04 (LL-04) | Najpopularniejszy standard dla większości współczesnych silników BMW (zarówno benzynowych, jak i diesla) w Europie. Olej w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF/GPF). |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-S3 | |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | VW 501.01 | |
| Aprobaty | BMW Longlife-01 (LL-01) | Przeznaczony głównie do starszych silników benzynowych oraz diesli bez filtra DPF. Zapewnia wysoką ochronę silnika, ale nie jest zalecany do najnowszych układów wydechowych. |
| Aprobaty | VW 505.01 | Specjalistyczna norma przeznaczona głównie dla silników diesla wyposażonych w pompowtryskiwacze (bez systemu LongLife). Bezpieczna również dla aut z filtrem cząstek stałych (DPF). |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | C3 | Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | C2 | Norma podobna do C3 (bezpieczna dla DPF), ale kładąca większy nacisk na oszczędność paliwa (niższe opory tarcia). Często wymagana przez koncern PSA (Peugeot, Citroen) oraz Toyotę i Hondę. Zazwyczaj występuje w lepkościach 5W-30 lub 0W-30. |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 1L | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: OLE003496
ELF Evolution R-Tech elite 5W30 5L - syntetyczny olej silnikowy
Indeks: OLE001122
Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE002219
MO 5w30 Fe to w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium.
Indeks: 1111115-001-01-999
RAVENOL FO SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa
Indeks: OLE001078
Olej Toyota SAE 5W-30 PFE (Premium Fuel Economy) wydłuża trwałość katalitycznego układu oczyszczania spalin (w szczególności układów wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF) i zapewnia doskonałe osiągi silnika.
Indeks: OLE002740
MIHEL Ceramic Oil Racing stanowi najnowsze osiągnięcie w dziedzinie technologii środkówsmarnych. Ze względu na zastosowaną unikalną technologię połączenia baz olejowych i pakietówdodatków wraz z komponentami nano ceramicznymi, udało się uzyskać oleje, które cechują sięznacznie lepszymi właściwościami fizykochemicznymi niż tradycyjne oleje silnikowe.
Indeks: OLE001761
Jest bardzo nowoczesnym, paliwooszczędnym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL przeznaczony do nowoczesnych benzynowych i wysokoprężnych silników samochodów osobowych.
Indeks: OLE000271
100 % SYNTETYCZNY OLEJ SILNIKOWY DO SILNIKÓW BENZYNOWYCH I DIESLA
Indeks: 1111119-005-01-999
RAVENOL HLS SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliw
Indeks: OLE000603
ENEOS Premium Ultra 5W30 to najwyższej klasy, w pełni syntetyczny środek smarny z podwyższoną odpornością na spadek własności smarujących w wysokich temperaturach.
Indeks: OLE000933
Motorcraft XR SYNTH to w pełni syntetyczny olej silnikowy zapewniający mniejsze zużycie paliwa i wysokie osiągi.
Nowoczesny, w pełni syntetyczny olej silnikowy typu "low-SAPS" dla najwyższej ochrony silników benzynowych i Diesla, zwłaszcza tych wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF/FAP). To flagowy produkt Long Life rekomendowany do pojazdów grupy VAG (VW, Audi, Skoda, Seat), BMW i Mercedes-Benz.