Fully synthetic, FULL SAPS, do silników benzynowych oraz Diesel.
Zastosowanie MILLERS OILS EE Performance 10w60:
Olej silnikowy klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE (Low Friction Technology) oraz estry syntetyczne, do silników wymagających oleju o specyfikacji ACEA A3/B4 oraz A3/B3 10w60, głównie BMW serii M, oraz europejskich i azjatyckich ekstremalnie mocnych samochodów.
Przeznaczenie MILLERS OILS EE Performance 10w60:
ACEA A3/B4, ACEA A3/B3, API SN, SM, SL, Fiat 9.55535-H3, Alfa Romeo, AMG, Abarth, Aston Martin, BMW M-Models, Cosworth, Ferrari, Lancia, Lotus, Maserati, Porsche, TVR, marki azjatyckie
Cechy i korzyści MILLERS OILS EE Performance 10w60:
wyższa moc i moment obrotowy dzięki wielokrotnie nagradzanej technologii niskiego tarcia NANODRIVE oraz estrów syntetycznych, wykorzystywanych do tej pory w profesjonalnych olejach do Motorsportu
wydłużona żywotność części oraz niższa temperatura pracy dzięki natychmiastowemu smarowaniu – technologia NANODRIVE
olej idealny na eventy typu „track day”: zapewnia maksymalną ochronę i osiągi, a jednocześnie spełnia normy OEM, także pod kątem długości interwałów wymiany przy użytkowaniu w normalnych warunkach
formulacja FULL SAPS w połączeniu z technologią NANODRIVE zapewnia wyjątkową ochronę silnika
wyższa lepkość gwarantuje stabilny film olejowy i smarowanie w całym zakresie obrotów, w skrajnych warunkach, w tym także podczas „track day”
Parametry MILLERS OILS EE Performance 10w60:
Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,860 Lepkość kinematyczna przy 100 C:…23,6 cSt Lepkość kinematyczna przy 40 C:…170 cSt Indeks lepkości:…169 Temperatura krzepnięcia:… -42 C Temperatura zapłonu:…228 C TBN:…10 mg KOH / g HTHS:…5,7 mPa s
Shell Helix Ultra Racing to unikalny, w pełni syntetyczny olej zapewniający najlepszą ochronę i znakomite osiągi silników o dużej mocy benzynowych i Diesla wykorzystywanych w pojazdach rajdowych, wyścigowych i terenowych.
SYNTHOIL RACE TECHGT1 10W-60 Syntetyczny olej silnikowy do samochodów sportowych. Lepkość oleju 10W-60 HD gwarantuje niezawodne smarowanie nawet w ekstremalnych warunkach eksploatacji przy bardzo wysokiej temperaturze.
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel. Wykonany na 100% bazie syntetycznej , w tym synergicznej mieszance trzech estrów oraz dodatkach uszlachetniających zapewniających maksymalne osiągi.
Półsyntetyczny olej silnikowy do samochodów osobowych — zapewnia najwyższą wydajność silników benzynowych z oraz bez turbodoładowania w samochodach osobowych oraz samochodach rajdowych.
RAVENOL RSS Racing Sport Synto SAE 10W60 jest innowacyjnym, w pełni syntetycznym, wielosezonowym olejem silnikowym wykonanym w technologii USVO® na bazie PAO (polialfaolefiny).
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej HD klasy SAE 75W-90, produkowany z mieszanki olei syntetycznych zawierających PAO i estry, wzbogaconych udoskonalonym pakietem dodatków uszlachetniających w celu zapewnienia największej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach użytkowania.
Shell Helix Ultra Racing to unikalny, w pełni syntetyczny olej zapewniający najlepszą ochronę i znakomite osiągi silników o dużej mocy benzynowych i Diesla wykorzystywanych w pojazdach rajdowych, wyścigowych i terenowych.
RAVENOL RSS Racing Sport Synto SAE 10W60 jest innowacyjnym, w pełni syntetycznym, wielosezonowym olejem silnikowym wykonanym w technologii USVO® na bazie PAO (polialfaolefiny).
Castrol EDGE Sport 10W60 to idealny olej do wszystkich sportowych, tuningowanych i mocno obciążonych silników zapewniający im optymalną ochronę w najbardziej ekstremalnych warunkach działania.