Liqui Moly Top Tec 4210 0W-30 to wysoce wydajny olej silnikowy wyprodukowany z wysokiej jakości surowców. Doskonale zabezpiecza silnik przed zużyciem oraz utlenianiem, zapewnia też doskonałe właściwości smarne. Jego wyjątkowo niska lepkość zapewnia optymalne odprowadzanie ciepła. Rozruch silnika nawet w niskich temperaturach. Zawiera specjalne dodatki przeciwzużyciowe, które skutecznie chronią układ przed korozją i niszczącymi zanieczyszczeniami. Liqui Moly Top Tec 4210 0W-30 to idealny wybór dla wszystkich właścicieli samochodów, którzy szukają wysokiej jakości oleju silnikowego do zastosowania w ich pojazdach.
Olej silnikowy Liqui Moly Top Tec 4210 0W-30 wykorzystuje technologię syntetyczną, zapewnia to idealną płynność podczas zimnego startu, dzięki niższej lepkości oleju. Stosując ten produkt, możesz liczyć na:
poprawę wydajności i kultury pracy jednostki napędowej,
Olej syntetyczny, przeznaczony do nowoczesnych, wysokoobciążonych silników benzynowych i diesla. Zapewnia ochronę silnikowi przed zużyciem i korozją. Jest odporny na wysokie temperatury i zapewnia wydłużony okres między wymianami oleju.
Najwyższej jakości syntetyczny olej do silników benzynowych oraz diesla. Zalecany do samochodów wymagających najnowszych specyfikacji Ford WSS-M2C950-A oraz do wielu samochodów innych producentów, którzy wymagają oleju klasy ACEA C2.
RAVENOL VSW SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Opracowany pod kątem zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach pracy, olej SynPower, ma formułę spełniającą wymogi najnowszych standardów wiodących producentów silników.
Najwyższej jakości syntetyczny olej do silników benzynowych oraz diesla. Zalecany do samochodów wymagających najnowszych specyfikacji Ford WSS-M2C950-A oraz do wielu samochodów innych producentów, którzy wymagają oleju klasy ACEA C2.
Całkowicie syntetyczny olej silnikowy klasy Premium. Opracowany pod kątem zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach pracy. Formuła spełniająca wymogi najnowszych standardów wiodących producentów silników.
Całkowicie syntetyczny olej silnikowy klasy Premium. Opracowany pod kątem zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach pracy. Formuła spełniająca wymogi najnowszych standardów wiodących producentów silników.
Castrol EDGE 0W30 to najnowsza generacja najbardziej zaawansowanych technologicznie olei silnikowych. To w pełni syntetyczny olej o wskaźniku lepkości 0W30, który spełnia najwyższe wymogi takich firm jak: Mercedes, General Motors, BMW i VW.
Olej syntetyczny, przeznaczony do nowoczesnych, wysokoobciążonych silników benzynowych i diesla. Zapewnia ochronę silnikowi przed zużyciem i korozją. Jest odporny na wysokie temperatury i zapewnia wydłużony okres między wymianami oleju.
Spec Gold SL/CF 0W/30 to olej silnikowy produkowany w oparciu o bazy syntetyczne oraz pakiet dodatków uszlachetniających. Syntetyczna technologia oleju zapewnia doskonałe smarowanie wszystkich elementów silnika nawet w ekstremalnych warunkach pracy.
Olej o wysokich parametrach, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z filtrem cząstek stałych. Przystosowany do samochodów z przeglądem typu LongLife.
RAVENOL FES SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny), w pełni syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
TOTAL QURATZ INEO FIRST 0W-30 jest stosowany przez PSA PEUGEOT CITROEN, jako olej na pierwsze fabryczne zalanie jak również rekomendowany jest przez PEUGEOT i CITROEN do zastosowań serwisowych.
Olej syntetyczny, przeznaczony do nowoczesnych, wysokoobciążonych silników benzynowych i diesla. Zapewnia ochronę silnikowi przed zużyciem i korozją. Jest odporny na wysokie temperatury i zapewnia wydłużony okres między wymianami oleju.