RAVENOL SSV FUEL ECONOMY SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Zmniejsza tarcie i opory pracy wyraźnie ograniczając zużycie paliwa. Zapewnia doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika oraz wydłużone okresy wymiany oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Dzięki nowej formulacji zapewnia bezpieczny film smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach roboczych oraz chroni przed korozją i ubytkiem oleju poprzez utlenianie lub koksowanie. Poprzez znaczną oszczędność paliwa zmniejsza emisję zanieczyszczeń, czym przyczynia się do ochrony środowiska.
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL SSV 0W30 CleanSynto USVO: Stosowany jako uniwersalny i paliwooszczędny olej klasy premium o niskim współczynniku tarcia w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych w samochodach osobowych.
Właściwości RAVENOL SSV 0W30 CleanSynto USVO:
uniwersalne zastosowanie we wszystkich nowoczesnych silnikach benzynowych i Diesla
szybki obieg oleju również w niskich temperaturach poniżej -30oC
niska skłonność do parowania, w efekcie niskie zużycie oleju
zabezpieczenie przed gromadzeniem się osadów, koksowaniem korozją również w niekorzystnych warunkach użytkowania
zapewnia prawidłowe działanie hydropopychaczy we wszystkich temperaturach
brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach
wysoki indeks i niezmienna lepkość podczas całego okresu użytkowania
neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających
mieszalność ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi, płukanie nie jest wymagane
Klasyfikacja jakościowa / Aprobaty / Specyfikacje / Nr. OEM:
RAVENOL SSV FUEL ECONOMY SAE 0W-30 w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
TOTAL QURATZ INEO FIRST 0W-30 jest stosowany przez PSA PEUGEOT CITROEN, jako olej na pierwsze fabryczne zalanie jak również rekomendowany jest przez PEUGEOT i CITROEN do zastosowań serwisowych.
Całkowicie syntetyczny olej silnikowy klasy Premium. Opracowany pod kątem zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach pracy. Formuła spełniająca wymogi najnowszych standardów wiodących producentów silników.
Castrol EDGE 0W30 to najnowsza generacja najbardziej zaawansowanych technologicznie olei silnikowych. To w pełni syntetyczny olej o wskaźniku lepkości 0W30, który spełnia najwyższe wymogi takich firm jak: Mercedes, General Motors, BMW i VW.
W 100% syntetyczny olej został opracowany i przetestowany w świetle najbardziej aktualnych wymomów jakie są stawiane olejom do silników benzynowych i Diesla. Nowy standard ACEA A5/B5 wymaga mniejszego zużycia paliwa i niskiej emisji spalin w mocnych silnikach:
Zaprojektowany by spełniać bardzo wysokie wymagania dla wysokoobciążonych silników VW, Audi, Skoda, Seat, które wymaganą stosowania olejów w klasie ACEA C3
Neste Pro+ W LL-III 0W-30 został specjalnie opracowany dla wydłużonych okresów wymiany oleju w silnikach benzynowych oraz dieslowskich, samochodów marki VW, Audi, Skoda i Seat.
TOTAL QUARTZ INEO XTRA LONG LIFE 0W-20 z ART jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym opracowanym specjalnie w celu spełnienia najsurowszych norm ACEA i wymagań technicznych producentów pojazdów.
TOTAL QUARTZ INEO XTRA LONG LIFE 0W-20 z ART jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym opracowanym specjalnie w celu spełnienia najsurowszych norm ACEA i wymagań technicznych producentów pojazdów.
RAVENOL SSV FUEL ECONOMY SAE 0W-30 w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.