W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy opracowany do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla, wymagających stosowania olejów klasy ACEA A5/B5 i lepkości 0W30. Oficjalnie dopuszczony przez Volvo Car Corporation do najnowszych modeli silników zgodnie z wymaganiami VCC 95200377. Zalecany także przez takich producentów Land Rover oraz Honda.
Zastosowanie MOTUL 8100 Eco-Nergy A5/B5 0w30:
Olej silnikowy który oszczędza paliwo i jest specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear). Do nowoczesnych silników Diesla z turbodoładowaniem, silników benzynowych za katalizatorami, wymagających olejów oszczędzających paliwo (ACEA A1/B1 lub ACEA A5/B5).
Aprobaty MOTUL 8100 Eco-Nergy A5/B5 0w30:
ACEA A5/B5 A5 B5
API SERVICE SP
Zalecany do takich aut jak VOLVO, LAND ROVER ...
Dopuszczenia OEMVOLVO VCC 95200377, BMW LL-01 FE, MERCEDES-BENZ MB-Approval 229.6
Lepkość, mm2/s w temperaturze 100 ºC ASTM D-445 9,95
Lepkość, mm2/s w temperaturze 40 ºC. ASTM D-445 53,2
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 177
TBN, mg KOH/g ASTM D-2896 10,1
Temperatura krzepnięcia, ºC ASTM D-5950 -45
Temperatura zapłonu, COC, ºC. ASTM D-92 220
Ciężar właściwy w temp. 15,6 °C ASTM D-4052 0,844
Szczegóły produktu
OLE000252
12 Przedmioty
Opis
Klasa lepkości
0W30
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SP
Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Aprobaty
BMW Longlife-01 (LL-01)
Przeznaczony głównie do starszych silników benzynowych oraz diesli bez filtra DPF. Zapewnia wysoką ochronę silnika, ale nie jest zalecany do najnowszych układów wydechowych.
Aprobaty
VOLVO VCC 95200377
Norma przeznaczona dla starszych konstrukcji Volvo, głównie 5- i 6-cylindrowych silników benzynowych i Diesla. Zazwyczaj dotyczy olejów o lepkości 0W-30 lub 5W-30 (ACEA A5/B5), które nastawione są na lekkobieżność i wydłużone przebiegi w tradycyjnych układach napędowych.
Aprobaty
Mercedes 229.6
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA
A5/B5
Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows
Spec Gold SL/CF 0W/30 to olej silnikowy produkowany w oparciu o bazy syntetyczne oraz pakiet dodatków uszlachetniających. Syntetyczna technologia oleju zapewnia doskonałe smarowanie wszystkich elementów silnika nawet w ekstremalnych warunkach pracy.
Oszczędzający paliwo olej silnikowy, specjalnie opracowany do wydłużonych przebiegów międzywymianowych w silnikach Volkswagena, Audi, Seata i Skody. (Modele od roku 2000).
RAVENOL SSO SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
TOTAL QUARTZ INEO XTRA LONG LIFE 0W-20 z ART jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym opracowanym specjalnie w celu spełnienia najsurowszych norm ACEA i wymagań technicznych producentów pojazdów.
RAVENOL SSO SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
W 100% syntetyczny olej został opracowany i przetestowany w świetle najbardziej aktualnych wymomów jakie są stawiane olejom do silników benzynowych i Diesla. Nowy standard ACEA A5/B5 wymaga mniejszego zużycia paliwa i niskiej emisji spalin w mocnych silnikach: