W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy opracowany do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla, wymagających stosowania olejów klasy ACEA A5/B5 i lepkości 0W30. Oficjalnie dopuszczony przez Volvo Car Corporation do najnowszych modeli silników zgodnie z wymaganiami VCC 95200377. Zalecany także przez takich producentów Land Rover oraz Honda.
Zastosowanie MOTUL 8100 Eco-Nergy A5/B5 0w30:
Olej silnikowy który oszczędza paliwo i jest specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear). Do nowoczesnych silników Diesla z turbodoładowaniem, silników benzynowych za katalizatorami, wymagających olejów oszczędzających paliwo (ACEA A1/B1 lub ACEA A5/B5).
Całkowicie syntetyczny olej silnikowy klasy Premium. Opracowany pod kątem zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach pracy. Formuła spełniająca wymogi najnowszych standardów wiodących producentów silników.
TOTAL QUARTZ INEO XTRA FIRST 0W-20 jest syntetycznym olejem silnikowym, opracowanym i stosowanym do fabrycznego napełniania i posprzedażowego PSA PEUGEOT CITROEN.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium o niskiej zawartości popiołów do samochodów osobowych — zmniejsza emisję szkodliwych składników spalin i podnosi oszczędność paliwa.
Olej syntetyczny, przeznaczony do nowoczesnych, wysokoobciążonych silników benzynowych i diesla. Zapewnia ochronę silnikowi przed zużyciem i korozją. Jest odporny na wysokie temperatury i zapewnia wydłużony okres między wymianami oleju.
Havoline Energy 0W-30 – Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy. Specjalnie opracowany z myślą o samochodach marki Volvo wymagających oleju silnikowego zgodnego z normą VCC 95200377.
RAVENOL SSV FUEL ECONOMY SAE 0W-30 w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.