Indeks: 825407A
MOBIL 1 ESP 0W30 1L 504/507 - syntetyczny olej silnikowy
Zaawansowany, w pełni syntetyczny olej silnikowy
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 5 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 3 szt. |

MOTUL 8100 Eco-Clean C2 0W-30 to w 100% syntetyczny olej silnikowy typu Mid SAPS, stworzony z myślą o najnowszych generacjach silników benzynowych i Diesla. Jego zaawansowana formuła zapewnia maksymalną ochronę silnika i znaczącą oszczędność paliwa (Fuel Economy). Jest idealny do pojazdów z filtrami cząstek stałych (DPF i GPF), spełniających normy emisji EURO 4, EURO 5 i EURO 6.
MOTUL 8100 Eco-Clean C2 0W-30 spełnia lub przekracza wymagania wielu wiodących producentów:
Pamiętaj, aby zawsze zapoznać się z instrukcją obsługi pojazdu w celu sprawdzenia zaleceń producenta dotyczących odpowiedniego oleju. Nie należy mieszać z olejami niezgodnymi z normą ACEA C2. MOTUL 8100 Eco-Clean C2 0W-30 to wybór, który zapewni Twojemu silnikowi najwyższą jakość smarowania, długotrwałą niezawodność i optymalne zużycie paliwa.
| Klasa lepkości | 0W30 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SP | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-GS1 | Norma dedykowana nowoczesnym silnikom benzynowym Fiata (TwinAir, MultiAir) spełniającym normy Euro 6. Wymaga zastosowania oleju 0W-30, który błyskawicznie dociera do precyzyjnych układów sterowania zaworami i chroni turbosprężarkę od momentu uruchomienia zimnego silnika. |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-DS1 | Specjalistyczna norma dla nowoczesnych silników Diesla (Euro 6) wymagających oleju 0W-30. Została opracowana, aby chronić systemy oczyszczania spalin (DPF/SCR z AdBlue) oraz zapewniać łatwy rozruch zimą i niskie spalanie w silnikach typu MultiJet II. |
| Aprobaty | Jaguar STJLR.03.5007 | To absolutnie najważniejsza norma dla nowoczesnych, 4-cylindrowych silników z rodziny Ingenium (zarówno 2.0 Diesel, jak i Benzyna). Wymaga oleju o lepkości 0W-30 (ACEA C2), który zapewnia ochronę łańcucha rozrządu i systemów oczyszczania spalin (DPF/GPF) od momentu zimnego startu. |
| Aprobaty | CHRYSLER MS-13340 | |
| Aprobaty | Land Rover STJLR.03.5007 | To absolutny standard dla większości nowoczesnych Land Roverów (np. Discovery Sport, Evoque, nowy Defender) wyposażonych w 4-cylindrowe silniki z rodziny Ingenium (2.0 Diesel i Benzyna). Wymaga stosowania oleju 0W-30, który jest kluczowy dla ochrony łańcucha rozrządu i systemów DPF w tych konkretnych jednostkach. |
| Aprobaty | Ford WSS M2C950-A | Specjalistyczny olej 0W-30 wymagany w nowoczesnych silnikach diesla Forda (np. 1.5 TDCi, 2.0 TDCi) spełniających normę Euro 6. Zapewnia ochronę łańcucha rozrządu i niskie spalanie. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | C2 | Norma podobna do C3 (bezpieczna dla DPF), ale kładąca większy nacisk na oszczędność paliwa (niższe opory tarcia). Często wymagana przez koncern PSA (Peugeot, Citroen) oraz Toyotę i Hondę. Zazwyczaj występuje w lepkościach 5W-30 lub 0W-30. |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 1L | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: 825407A
Zaawansowany, w pełni syntetyczny olej silnikowy
Indeks: OLE001666
Najwyższej jakości w 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników Diesla "BlueHDi" wyposażonych w układy katalityczne SCR
Indeks: OLE003550
RAVENOL FES SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny), w pełni syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: OLE003340
MOTUL 8100 X-CLEAN+ EFE 0W-30 to wysoce wydajny, w pełni syntetyczny olej smarujący, specjalnie zaprojektowany dla najnowszej generacji silników Diesla i benzynowych.
Indeks: 881636
Całkowicie syntetyczny olej silnikowy klasy Premium. Opracowany pod kątem zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach pracy. Formuła spełniająca wymogi najnowszych standardów wiodących producentów silników.
Indeks: OLE002805
Idealnie sprawdzi się w pojazdach wyposażonych w system Start - Stop.
Indeks: 1111145-004-01-999
RAVENOL SSV FUEL ECONOMY SAE 0W-30 w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: OLE003097
Mobil 1 ESP LV 0W30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej lepkości.
Indeks: OLE002717
Całoroczny olej 0W-30, który cechuje się spełnianiem norm dla silników z technologią wielozaworową. Opracowany pod kątem wymagań grup PSA oraz FIAT/ALFA ROMEO.
Indeks: 1111100-005-01-999
RAVENOL SSO SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: OLE002225
Najwyższej jakości syntetyczny olej do silników benzynowych oraz diesla. Zalecany do samochodów wymagających najnowszych specyfikacji Ford WSS-M2C950-A oraz do wielu samochodów innych producentów, którzy wymagają oleju klasy ACEA C2.
Indeks: OLE002801
TOTAL QUARTZ INEO XTRA FIRST 0W-20 jest syntetycznym olejem silnikowym, opracowanym i stosowanym do fabrycznego napełniania i posprzedażowego PSA PEUGEOT CITROEN.
MOTUL 8100 Eco-Clean C2 0W-30 to w 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej typu Mid SAPS, idealny dla nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z DPF/GPF, spełniających normy EURO 4, 5, 6. Zapewnia błyskawiczne smarowanie przy zimnym starcie, ochronę silnika oraz układów oczyszczania spalin. Posiada aprobaty ACEA C2, API SN/SP-RC, Ford WSS-M2C950-A, Fiat 9.55535-GS1/DS1, Jaguar Land Rover STJLR.03.5007.